Gå til innhold

jentenavn Elina. tanker?


supernaturalfan

Anbefalte innlegg

1 time siden, NydeligMann skrev:

Hvorfor hete Elina når man kan hete Elin? Jeg gir Elina terningkast 3 og Elin får en god femmer.

Hvorfor ikke? Fordi at i mitt hode får Elin terningkast 2, Elina var mye finere. Elin kjenner jeg bare gamle damer i 50-åra som heter. Smaken er som baken, vet du.

Anonymkode: 01ed2...4ec

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 gamle damer i 50-åra

Anonymkode: 01ed2...4ec

Damer i 50-åra er ikke gamle. Hipp hurra for Elin.

Endret av NydeligMann
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elseby13

Jeg syns det høres litt "innvandrer" ut, uten at det er noe galt i det. Alina er vanlig i Pakistan og Iran. Elena er russisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Elseby13 skrev:

Jeg syns det høres litt "innvandrer" ut, uten at det er noe galt i det. Alina er vanlig i Pakistan og Iran. Elena er russisk.

Helt enig, jeg får Svetlana/Tatiana (russer-vidder) av det navnet. Ville gått ut fra at en av foreldrene var østeuropeiske...

Anonymkode: 254f9...a13

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker det, men er enig i at det høres litt østeuropeisk ut - ikke at det er noe negativt, bare en tanke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det høres litt østeuropeisk ut, men liker navnet:) Liker Eline bedre da<3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både Elina, Eline, Elen, Ellen og Elin er veldig vanlige her jeg bor, og jeg synes generelt alle er fine. Selv ville jeg nok ikke valgt så vanlig navn, men leser jo her i tråden at det ikke er så vanlig likevel, siden mange ikke har hørt om det. 

Anonymkode: 1bd18...a56

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det var kjempefint. Ikke så vanlig som Elin og Eline, men likevel ikke noe altfor spesielt jålenavn. Kjør på! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Silfen skrev:

Det er bedre enn alle andre varianter og generelt et fint navn, jeg er glad i a-endinger. Funker gull i Bergen.

Næh, i Bergen er det vel bare Cola og VISA som har a- ending? Stakkars jente, hun kommer til å bli kalt "Elinæn".

Anonymkode: c02bb...e84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Navnet er kjempesøtt :) Jeg tror jeg ville valgt Eline i stedet da. Av en eller annen grunn får jeg litt russiske assosiasjoner når jeg hører Elina. Ikke at det er noe galt med det altså, men jeg tror jeg ville valgt Eline selv, det høres mer norsk ut :)

Anonymkode: fe3a9...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for alle tilbakemeldinger!

enig at det kan høres litt invandrer/øst-europeisk ut... men jeg tror det fort glir vekk når man har blitt kjent med navnet og evt personen som heter det :) men vi får smake litt på det og se hva vi finner ut av :):) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elina Fina :) Jeg liker navnet, og har tenkt på det selv til mitt barn. Enig i at Elena høres øst-europeisk ut, men ikke Elina

Anonymkode: b3bce...a91

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er et fint navn :)  Aldri kjent noen som heter det, så kanskje ikke er så veldig mye brukt? Vet ikke jeg, uansett; likte det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...