Gå til innhold

Er dette en positivt EL-test? :)


Akj

Anbefalte innlegg

Håper noen vil svare meg på om dette kan regnes som en positiv EL-test 😇 Hilsen en fersk prøver! 

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, den er positiv :-)

like sterk som kontrollstreken er positiv, jeg har aldri fått en sånn en ;-)

Anonymkode: 89678...95e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp!! Men et oppfølgingsspørsmål fra meg som bruker samme type test; i dagene før EL får jeg en svakere strek. Men den er likevel litt tydelig, så ikke "helt" negativ? Hva betyr det?

Anonymkode: 77075...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jepp!! Men et oppfølgingsspørsmål fra meg som bruker samme type test; i dagene før EL får jeg en svakere strek. Men den er likevel litt tydelig, så ikke "helt" negativ? Hva betyr det?

Anonymkode: 77075...7e4

Det er "alltid" streker, hvor sterke eller svake de er ellers spiller ingen rolle. Gå kun ut fra positiv eller ikke positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar alle sammen! 🙏🏻 krysser fingrene for at det blir en liten spire! Så vidt jeg leste av pakken er en strek som er svakere enn kontrollstreken negativ... Men like sterk eller sterkere er positiv. Vi har stadig litt LH-hormon i kroppen, derfor kan man få strek selvom man ikke har EL. i motsetning til graviditetstest hvor strek alltid er posiriv test, uansett hvor sterk / svak den er 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, den er positiv :-)

like sterk som kontrollstreken er positiv, jeg har aldri fått en sånn en ;-)

Anonymkode: 89678...95e

Tusen takk for svar! Synes den er liiiiiitt svakere enn kontrollstreken, så ble usikker! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Silfen skrev:

Det er "alltid" streker, hvor sterke eller svake de er ellers spiller ingen rolle. Gå kun ut fra positiv eller ikke positiv test.

Okay. Syns bare det er litt pussig da el-testen har vært helt blank resten av tida :)

Anonymkode: 77075...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tolket den som positiv. Vil tro den blir positiv i løpet av kvelden eller i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Thinkerbelle skrev:

Jeg hadde ikke tolket den som positiv. Vil tro den blir positiv i løpet av kvelden eller i morgen:)

Hei! Takk for svar :-) hm, vanskelig dette her! Fenne testen tok jeg for to dager siden. jeg tok en ny test igår, den var like kraftig som den forrige. Felles for begge er at teststreken var neeeeeeesten like sterk som kontrollstreken, derfor jeg tenker den er positiv. . Så tok jeg en tredje test idag, den var betraktelig svakere. Tror derfor jeg kan regne de to testene som positive? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Akj skrev:

Hei! Takk for svar :-) hm, vanskelig dette her! Fenne testen tok jeg for to dager siden. jeg tok en ny test igår, den var like kraftig som den forrige. Felles for begge er at teststreken var neeeeeeesten like sterk som kontrollstreken, derfor jeg tenker den er positiv. . Så tok jeg en tredje test idag, den var betraktelig svakere. Tror derfor jeg kan regne de to testene som positive? 

Ikke lett å si.. For meg har det vært slik at streken mange ganger ble nesten like sterk som kontrollstreken, men de gangene har jeg ikke hatt eggløsning (jeg tempet i tillegg så kunne se at eggløsning ikke hadde vært). Når jeg har hatt eggløsning har streket vært STERK! Men, vet at ikke alle får så sterk strek, så du må egentlig bare vente å se:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Dessverre ikke gravid :( hadde virkelig troen denne mnd, men er bare å holde humøret oppe og prøve videre :) regner med de var gravide, de ble gradvis svakere og svakere i dagene som fulgte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...