Gå til innhold

Hvordan style de løse, mønstrete buksene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

De dukket opp i fjor og er her fortsatt; de ganske løse, mønstrete buksene i tynt stoff, slike:

http://www.hm.com/no/product/43928?article=43928-G#article=43928-F

Hvordan styler man dem? Bør vel nevnes at jeg ikke er kjempeslank (42/44), og vet ikke om det er andre regler for hvordan man styler dem da, eller om jeg i det hele tatt har lov til å gå i dem.

Anonymkode: 91a0f...866

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spørs verldig hvilken sammenheng du skal bruke den i. Jeg har gjerne brukt den på jobb med pumps og blazer. Men hvis jeg skal møte venner bruker jeg dem f.eks. med sandaler og en cardigan. Jeg er også en str 42, og det viktigst er at den sitter pent i livet. 

Anonymkode: 6430d...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24. april 2016 at 18.43, AnonymBruker skrev:

De dukket opp i fjor og er her fortsatt; de ganske løse, mønstrete buksene i tynt stoff, slike:

http://www.hm.com/no/product/43928?article=43928-G#article=43928-F

Hvordan styler man dem? Bør vel nevnes at jeg ikke er kjempeslank (42/44), og vet ikke om det er andre regler for hvordan man styler dem da, eller om jeg i det hele tatt har lov til å gå i dem.

Anonymkode: 91a0f...866

Dukket opp i fjor? Nånei, disse har jeg sett meg lei på siden hvertfall 2012..

Men over til saken; synes slike bukser tar seg aller best ut dersom man holder overdelen(e) nøytral(e). F.eks. en hvit t-skjorte og evt. en ensfarget cardigan. 

Anonymkode: 0abb0...e48

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Spørs verldig hvilken sammenheng du skal bruke den i. Jeg har gjerne brukt den på jobb med pumps og blazer. Men hvis jeg skal møte venner bruker jeg dem f.eks. med sandaler og en cardigan. Jeg er også en str 42, og det viktigst er at den sitter pent i livet. 

Anonymkode: 6430d...e7b

Jeg har uniform på jobb, så det er på fritida det er snakk om. Jeg har litt mage, og ikke så mye midje eller pupper, så da har jeg kanskje ikke helt riktig fasong til en slik.

 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dukket opp i fjor? Nånei, disse har jeg sett meg lei på siden hvertfall 2012..

Men over til saken; synes slike bukser tar seg aller best ut dersom man holder overdelen(e) nøytral(e). F.eks. en hvit t-skjorte og evt. en ensfarget cardigan. 

Anonymkode: 0abb0...e48

Hehe, jeg la nå først merke til de i fjor hvertfall, da syntes jeg de plutselig eksploderte.

Men bør det være løs eller tettsittende topp? Tenker særlig når jeg er litt stor at med løs topp og løs bukse kan det se litt sånn "jeg er stor og prøver å gjemme meg i store klær"-look.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, nei, disse buksene er ikke særlig flatterende akkurat.

Anonymkode: e3bde...f8e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg styler de som regel med ensfargede topper og sko. Flate andaler, løs tank og et stort smykke? Ankelboots og en genser/topp med ørepynt? Høye sandaler med en singlet og clutch? Ballerinas, baggy t-skjorte og en skinnjakke? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest asdas123

Vel, disse buksene hjelper lite hvis en allerede er litt stor. De gjør ingenting for fasongen. Jeg bruker de med en ensfarget t-skjorte i sort. Ville hatt en lang cardigan over, man får fort "bleierumpe" i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Det ser ut som en haremsbukse, synes jeg. Denne og denne ser ut som om de har en mye mer kledelig fasong. Det fineste er nok ensfargede overdeler, enten i hvitt eller en av de andre fargene i buksen. Bluse/skjorte, blazer og litt formelle sko på jobb, og på fritida en t-skjorte eller topp med fint fall, denimjakke eller skinnjakke og sneakers. Siden buksemodellen er ledig og avslappet, er det viktig å kombinere den med andre plagg med mer struktur, så det ikke ser ut som om du har på deg pysjamas eller joggebukser :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigress
Den 4/25/2016 at 22.30, Kronellermynt skrev:

Vel, disse buksene hjelper lite hvis en allerede er litt stor. De gjør ingenting for fasongen. Jeg bruker de med en ensfarget t-skjorte i sort. Ville hatt en lang cardigan over, man får fort "bleierumpe" i de.

Men dei er faktisk geniale på meg som har diger ræv og smal midje - dei er like lause over det heile, og dermed ser ikkje låra så svære ut. Eg elskar slike!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, Nanne70 skrev:

 Denne og denne ser ut som om de har en mye mer kledelig fasong.

Jeg har en av de og de blir veldig fort sidræva og slappe i fasongen. Jeg bruker min bare som innebukse.

Anonymkode: a3367...a3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en av de og de blir veldig fort sidræva og slappe i fasongen. Jeg bruker min bare som innebukse.

Anonymkode: a3367...a3b

Ja, de er vel ikke all verdens kvalitet :) Men det finnes nok tilsvarende bukser av bedre kvalitet å få tak i, det var helst fasongen jeg ville fram til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et par slike, og det eneste som egentlig funker for meg er hvite nøytrale overdeler samt hvite sko (oftest converse). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par sånne bukser, og bruker det med en ensfarget overdel til (verken for løs eller superstram). Jeg har dog lagt merke til på bilder av meg selv at fasongen ikke er den mest flatterende, men de er så sinnsykt herlige å gå med når det er varmt (jeg misliker å gå med bare bein). Bruker ca str 38/40 i underdel, og 36 i overdel. 

Anonymkode: ac026...b67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ensfarget bluse/topp og gjerne sko med en fargetone som er lik med en i buksen

Endret av exictence
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Samme som mange andre nevner

Jeg bruker en ensfarget topp. Evnt en cardigan eller kort strikket genser - også ensfarget. Bruker som regel helt svarte sko til

Er også stor i størrelse. Syns de buksene er fantastisk behagelige å ha på seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...