Gå til innhold

Fortell om øyeblikket du visste at han/hun var den rette


Gjest supernova_87

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg mistet henne.

Anonymkode: 3e245...875

Hva skjedde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi skulle bare en rask tur til Sverige på en søndag. Vi kjørte ut av en rundkjøring og opp på en bakketopp. Jeg stryker han i nakken mens han kjører, og han glemmer alt rundt seg og fester blikket på meg, så sier han "Jeg elsker deg" og gir meg det fineste smilet i hele verden. I det jeg skal til å svare smeller det. Vi hadde krasjet i bilen foran fordi han ikke fulgte med. Airbagene kom ut og jeg svimte omtrent av pga det høye smellet og nakkeslengen. Bilen var full av take og det luktet brent. Men så hører jeg han skriker "GÅR DET BRA?!", så løper han ut av bilen og brekker opp døra mi og bærer meg ut og inn i ambulansen. Da visste jeg at det var han jeg ville dele resten av livet mitt med. En jeg har overlevd noe sånt med. Det er det mest romantiske minnet vårt.

Endret av Hjelpesløsa
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... Helt i starten når vi datet var jeg litt laidback faktisk, mens han kanskje var den som var mest på. Men når jeg etter et par måneder hadde bursdag og fikk tidenes beste dag med oppvarting fra morgen til kveld på en flott sommerhytte ute i skogen, ja da visste jeg. Han vil jeg ha! Makan til perfekt mann! :strix: 

Anonymkode: e74be...708

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel kanskje ikke et bestemt øyeblikk, men mange små. At jeg la merke til at han for eksempel alltid bærte tunge ting for meg, at han alltid hjalp til med ting, ofte søt, kilte meg på ryggen(elsker det) og nesten alltid var i godt humør. Da tenkte jeg, dette er han jeg vil være sammen med, en supersnill og søt mann! 

Anonymkode: 47179...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 26. april 2016 at 0.14, Hjelpesløsa skrev:

Vi skulle bare en rask tur til Sverige på en søndag. Vi kjørte ut av en rundkjøring og opp på en bakketopp. Jeg stryker han i nakken mens han kjører, og han glemmer alt rundt seg og fester blikket på meg, så sier han "Jeg elsker deg" og gir meg det fineste smilet i hele verden. I det jeg skal til å svare smeller det. Vi hadde krasjet i bilen foran fordi han ikke fulgte med. Airbagene kom ut og jeg svimte omtrent av pga det høye smellet og nakkeslengen. Bilen var full av take og det luktet brent. Men så hører jeg han skriker "GÅR DET BRA?!", så løper han ut av bilen og brekker opp døra mi og bærer meg ut og inn i ambulansen. Da visste jeg at det var han jeg ville dele resten av livet mitt med. En jeg har overlevd noe sånt med. Det er det mest romantiske minnet vårt.

Dette er det søteste jeg har hørt! Når du beskriver det at han liksom stopper opp og ser ordentlig på deg.. det er så romantisk! 

Anonymkode: 47179...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 24. april 2016 at 22.48, Rainstorm skrev:

Haha! :fnise: 
Fordi jeg gleder meg lett av andres lykke, og hva er vel lykkeligere enn forelskelse og det øyeblikket man innser at man har funnet den rette!? :rodme: 

Det er liksom få ting det er så koselig å lese om som slike ting som dette! Og siden jeg ikke finner andre tråder om det, så lager jeg mine egne. Det er jo ikke SÅ mange. :sjenert: 

Så er jeg heldigvis ikke den eneste som gleder seg av å lese slike klisse-historier! :popcorn:

#suckerforromance #klissklass #kjærleik #forelskaiforelskelsen

Synes det er så hyggelig at det er noen som lager tråder det bare kommer positive ting ut av også (Y) :D koselig å lese alle de søte historiene! 

Anonymkode: 47179...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er det søteste jeg har hørt! Når du beskriver det at han liksom stopper opp og ser ordentlig på deg.. det er så romantisk! 

Anonymkode: 47179...fbb

En situasjon der han setter livet hennes, sitt eget og andre trafikanter i fare er det søteste du har hørt? :ohmy:

Anonymkode: adac3...fbb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En situasjon der han setter livet hennes, sitt eget og andre trafikanter i fare er det søteste du har hørt? :ohmy:

Anonymkode: adac3...fbb

Dette var poenget mitt over, det er alltid noen som skal kverrulere! Selvfølgelig ikke, jeg synes det er søtt at han "stopper opp å ser på henne" før han sier det. At noen vet å skape romantiske øyeblikk og ikke bare slenge ut et "jeg elsker deg" hver gang de går ut av døra. At dette var i en bil er jo selvfølgelig "reckless", men dette var ikke poenget og derfor kommenterte jeg ikke det. 

Anonymkode: 47179...fbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...