Gå til innhold

Hvilket av disse yrkene hadde dere valgt? Eller har dere noen av disse yrkene?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er straks sykepleier. Ønsker nok ikke å utdanne meg til jordmor, iallefall ikke før jeg selv er ferdig med å føde :fnise: 

Sosionom virker kjedelig, lærer i kroppsøving hadde vært uaktuelt fordi jeg virkelig hatet gym selv når jeg gikk på skole, fysioterapaut virker interessant og noe jeg kanskje hadde valgt om det fantes i nærheten av her jeg bor, tannpleier: det virker gørrkjedelig å bare sitte og se inn i kjeften på folk hele dagen, kjørelærer kunne jeg kanskje tenkt meg men ønsker helst en jobb hvor jeg er litt mer fysisk aktiv, optiker kunne jeg kanskje valgt om det var mulig å bli det i nærheten av her jeg bor (men der igjen så synes jeg det virker litt ensformig), rådgiver/karriereveileder virker kjedelig, og kosmetolog virker litt som et "tulleyrke" synes jeg. 

Anonymkode: 333b8...fbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

kosmetolog virker litt som et "tulleyrke" synes jeg. 

Anonymkode: 333b8...fbc

Det er et unødvendig yrke i form av at det ikke er et nødvendig gode å vokse legger eller ordne håret. Men: Når du ser hvor fokuserte dagens samfunn er på hud, kropp, hårfjerning, negler osv osv... Så ser man at det er et marked for det. 

Anonymkode: 23851...4f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...