Gjest FruPotter Skrevet 23. april 2016 #1 Skrevet 23. april 2016 (endret) Husker ikke om jeg allerede har dagbok her, så jeg lager nå en ny i så fall. Det er virkelig på tide å komme litt i form igjen nå - altså, jeg blir sliten av å gå over veien til naboene og det sier litt... Jeg er fornøyd med kroppen min. Er glad i "fyldige" lår og rumpe og jeg elsker å fremheve formene. Men magen kjennes litt ut som en deig, og jeg vet at magefett ikke er så bra for helsa + at jeg helst vil kunne gå over veien uten å bli helt utslitt. Fra og med i dag skal jeg skjerpe meg. I dag skal jeg gå en tur rundt vannet. Skal ta et par bilder så jeg kan oppdatere her. Tenker at det kanskje hjelper å ha en liten dagbok å dokumentere framgangen i. Skal nå ta på meg treningstøyet, sette musikk i ørene og ta meg en gåtur. Jeg klarer ikke jogge, så det må vente en god stund tenker jeg. Høyde: 165 cm Vekt: 58 kilo Mål for den neste måneden: - Gå tur minst 3 ganger i uka. - Ta 100 knebøy to ganger i uka. Vil jo beholde rumpa, heheh... - Spise mer regelmessig og variert. Spiser alt for sjeldent og for mye sukker... Ønsk meg lykke til! Endret 23. april 2016 av FruPotter
Gjest FruPotter Skrevet 23. april 2016 #2 Skrevet 23. april 2016 Ble en 30 minutters gå/småjoggetur. Koselig, og veldig deilig med frisk luft! Og så er det jo fint å se mer av området jeg bor i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå