Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2004 #41 Skrevet 2. november 2004 Etter min oppfatning synes det som om alenemødre uansett er fritt vilt. Da er det liksom ingen måte på hva en kan tillate seg å mene og tro, stakkars barna deres, mora har jo liksom aldri utdanning og alt er bare helt forferdelig, og ikke minst blir de brukt som finansiering for kommunene.. Alenemødre kan en bare valse over..
Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2004 #42 Skrevet 2. november 2004 Det finnes mange forskjellige situasjoner' date=' men synes generelt at det ikke er ideellt aa faa barn med flere en en partner. Synes mange virker som de tar litt vel lett paa det aa faa barn - det er ikke saa noye om man har et stabilt forhold, funker det ikke med den saa gaar jeg videre til den - med barna paa slep. Synes det virker umodent.[/quote'] Så du mener at barna er på slep? Snakk om umodent svar. Mine barn kommer ALDRI til å være på slep, for de kommer alltid først hos meg.
Gjest sexysadie Skrevet 2. november 2004 #43 Skrevet 2. november 2004 Fint å vite hvor du står SS Deler av innlegget er slettet. Remyline Moderator Og den her mening kom som en bombe?
Mette Skrevet 2. november 2004 #44 Skrevet 2. november 2004 Diskuter sak ikke person. Dette kan dere evt ta på pm. Remyline Moderator
Gjest Madam Felle Skrevet 2. november 2004 #45 Skrevet 2. november 2004 Og den her mening kom som en bombe? Hva hadde du ventet? Men jeg har lært utrolig mye av deg de siste timene, og det er veldig bra.
Gjest sexysadie Skrevet 2. november 2004 #46 Skrevet 2. november 2004 Hva hadde du ventet? Men jeg har lært utrolig mye av deg de siste timene, og det er veldig bra. Takk, likens.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå