^littletoomuch Skrevet 19. april 2016 #21 Del Skrevet 19. april 2016 Jeg og mine venner snapper hele tiden. Og vi er ca alle i 30 årene. Kan sende maaaasse snaps til mange på "lista", og om jeg har ti faste og sender 5 snaps til alle en dag, så er det jo lett 50. Jeg har dermed ingen oversikt over hvor mange snaps jeg sender Og vi svarer hverandre også, samt bruker chat. Det er definitivt min favoritt app! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra. Skrevet 19. april 2016 #22 Del Skrevet 19. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja 50+/- per dag 25 Anonymkode: 48967...8d2 Så mange hver dag? Du er jo et snapvenn-mareritt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambria Skrevet 20. april 2016 #23 Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Det har jeg aldri tenkt over. Men det kan jo gå en uke mellom hver hang jeg sender noe, så har jeg plutselig en periode hvor jeg kan sende alt fra 1-20 snapp daglig. Hvis jeg sender mange er det ofte fordi jeg har en samtale med noen da. Er i 20-årene foresten. Endret 20. april 2016 av Cambria La til alder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2016 #24 Del Skrevet 20. april 2016 Sender ikke så mye lenger, er gått litt lei. I 30 årene her Anonymkode: 6c258...e8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå