Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Bruker du snapchat? Hvor ofte sender du bilder?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1) Bruker du snapchat? 

2) Hvor ofte sender du bilder?

3) Alderen din. 

Anonymkode: 1d806...0b3

AnonymBruker
Skrevet

Ja

50+/- per dag

25

Anonymkode: 48967...8d2

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Ekstremt sjeldent. I gjennomsnitt er det vel 1 per måned. 

Jeg er 20 år. 

Anonymkode: 30a68...2d9

Skrevet

Ja, men ingen "venner" eller hva det enn er man har der.

Aldri

31 år.

Skrevet

Sender kanskje 30 snaps om dagen, i gjennomsnitt.

Jeg er 24 :)

AnonymBruker
Skrevet

Er 27.

Varierer veldig. Noen ganger kan det gå flere uker mellom hver snap. Noen ganger blir det 10 snaps i løpet av en dag. Men aldri noe mer enn det i løpet av en dag.

Anonymkode: 6573f...da6

AnonymBruker
Skrevet

Sender 2-3 snaps om dagen, noen ganger mer noen mindre

29 år

Anonymkode: 214e7...944

Gjest Handymanhedmark
Skrevet

Ja

Varierer veldig mye

42.

har også kik hvis noen vil taste der

Skrevet

Alt fra 0 på en dag til 50, men mest nærmere 0. 

29år. 

AnonymBruker
Skrevet

1. Ja

2. Ett par ganger om dagen, men stort sett kun til søsteren min. 

3. 22 år. 

Anonymkode: 93d66...005

Gjest Chauve-Souris
Skrevet

Ja.

Tja, alt fra 0-5 per dag kanskje. Jeg er en sånn en som liker å svare på andre sine snapper selv om det tydeligvis ikke er meningen. Så om jeg får en snap av en venninne som har kjøpt seg en ny kjole kan jeg svare med en snap om at den var fin etc. :) Skjønner ikke helt poenget med appen for å være ærlig, man skal jo som sagt egentlig ikke svare, så meningen med snap er altså bare å proklamere sitt eget liv fordi alle andre liksom syntes det er så interessant. :vetikke: Misforstå meg rett, jeg syntes det er koselig å kunne følge med på hvordan venninner har det i hverdagen, men 10 selfier av deg selv er liksom ikke så interessant da.

Starten av tyve årene, men høres nok veldig gammel og kjedelig ut nå. :fnise: Spesielt siden jeg klarte å skrive 148 ord på tre enkle spørsmål.

Skrevet

1.Ja.

2.Sender sikkert mellom 2 og 8 snap om dagen. Men jeg og mine venner bruker snap som kommunikasjon da, og sjelden som Chauve-Soris sier med snapper som ikke skal besvares. Legger av og til ut storyer også, men bruker ikke den funksjonen såå mye. Bare hvis jeg vil vise frem noe til absolutt alle :fnise:  Men snap er absolutt en av favoritt-appene mine!

3.Er 27. 

Gjest incognita
Skrevet
7 minutter siden, Chauve-Souris skrev:

Ja.

Tja, alt fra 0-5 per dag kanskje. Jeg er en sånn en som liker å svare på andre sine snapper selv om det tydeligvis ikke er meningen. Så om jeg får en snap av en venninne som har kjøpt seg en ny kjole kan jeg svare med en snap om at den var fin etc. :) Skjønner ikke helt poenget med appen for å være ærlig, man skal jo som sagt egentlig ikke svare, så meningen med snap er altså bare å proklamere sitt eget liv fordi alle andre liksom syntes det er så interessant. :vetikke: Misforstå meg rett, jeg syntes det er koselig å kunne følge med på hvordan venninner har det i hverdagen, men 10 selfier av deg selv er liksom ikke så interessant da.

Starten av tyve årene, men høres nok veldig gammel og kjedelig ut nå. :fnise: Spesielt siden jeg klarte å skrive 148 ord på tre enkle spørsmål.

"Man skal ikke svare" ? Hvor har du det fra? Jeg har lange samtaler på snap... Det er faktisk helt normalt. :)

Jeg sender ca 30-50 pr dag. Er i slutten av 20-årene. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, incognita skrev:

"Man skal ikke svare" ? Hvor har du det fra? Jeg har lange samtaler på snap... Det er faktisk helt normalt. :)

Jeg sender ca 30-50 pr dag. Er i slutten av 20-årene. :)

Har sett folk her inne skrive det blant annet, at bare rare folk svarer :fnise: og ingen av venninnene mine svarer på snapper, bare om jeg starter samtalen først, da kan vi ha lange samtaler frem og tilbake! Snakket med andre om det også, de erfarer også at ingen svarer.

Anonymkode: 8eedd...07b

Gjest Jørild
Skrevet

Bruker chat på snap, så om det teller blir det mellom 0-50 per dag.

Annonse
Gjest incognita
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har sett folk her inne skrive det blant annet, at bare rare folk svarer :fnise: og ingen av venninnene mine svarer på snapper, bare om jeg starter samtalen først, da kan vi ha lange samtaler frem og tilbake! Snakket med andre om det også, de erfarer også at ingen svarer.

Anonymkode: 8eedd...07b

Helt normalt å svare blant alle jeg kjenner. Aldri hørt om at det skulle være ansett som rart å svare på snap, hvorfor har de da egen chatfunksjon? :klo:

Skrevet

Sender vel i snitt 1-2 snapper sånn omtrent hver 3-4 dag. Jeg har også samtaler på snap, men svarer bare på bilder dersom det er obvious at jeg bør. Jeg skriver vel egentlig mer med folk enn jeg sender bilder. Men så er det enkelte dager, som i dag, der det har gått mye i snap, både bilder og tekst, som bryter med snittet ellers.

Skrevet

Er 19 år gammel og sender vel rundt 20 snap om dagen :) 

AnonymBruker
Skrevet

1) Nei

18

Anonymkode: 42400...f09

AnonymBruker
Skrevet

Er 33 år, mann.

Sender mellom 10-20 per dag.

Stort sett dick-pics.

Anonymkode: 90418...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...