Gå til innhold

Ingen mens og negative tester?


josefine0

Anbefalte innlegg

Hei!
Jeg er ny her på forumet og har aldri vært gravid før, men jeg og samboeren prøver :)

Jeg har lenge gått på ppiller, siden 2012, jeg er en av de som dør av smerte hver gang jeg har mensen, derfor har jeg gått lange perioder uten å ha mensen hver måned, men har nå funnet ut at desto oftere jeg har mensen, desto svakere blir smertene for hver gang. Så I januar sluttet jeg på ppiller (jeg gikk på microgynon/oralcon). Siden jeg har gått såpass lenge på ppiller er jeg litt usikker på syklusen min, jeg har derfor ikke hatt noe eggeløsnings dato å gå etter, men både jeg og samboeren har hatt sex annehver til tredje hver dag fra januar.
Jeg sluttet på ppilene 27.01, fikk mensen 30.01 og hadde mensen frem til 05.02, Fikk mensen igjen 06.03 og hadde den til 12.03, etter det har den ikke vært å se. Det er altså nøyaktig 7 uker siden første mensen dag i siste mens i dag.
Jeg har tatt 4 tester, men alle negative. Nå er jeg klar over at mensen kan være litt ustabil etter pilleslutt, men når jeg slittet på ppiller før, har det aldri gått så langt over tiden som det har gjor nå.
Jeg har konstant mensenmurringer, varierer litt i styrker, blir usedvanelig kvalm visst jeg ikke får i meg mat, trøtt og sliten og vondt i korsryggen. Dette har blitt verre den siste uken...

Er helt rådvil, visst jeg ikke er gravid hva skjer da med kroppen min? Visst jeg ikke er gravid, vil jeg jo gjerne ha mensen tilbake slik at vi kan fortsette å prøve.
Noen som har opplevd lignene? Blir takknemlig for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Negativ test betyr at du ikke er Gravid

Det er helt normalt å fåsykluskrøll når man slutter på p-piller.

Anonymkode: 94952...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...