Gå til innhold

Testrekke EL-tester. Endelig positiv?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hadde en SA i Mars. Syklusen min er forståelig nok litt krøll på etter det, men har testet en stund etter EL med billigstrimler etter at all HCG var bekreftet ute av kroppen. 

Sånn ser testrekka mi ut, og den nederste var nå imorrest. Nå er det mange år siden jeg har brukt billigstrimler for å finne EL, men etter min bedømming er den positiv i dag? Enig? Uenig?

image.jpeg

Anonymkode: d1adb...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg tenker om den ikke er helt der så må det være like om hjørnet. Tester morgen og ettermiddag for 2 dager siden, siden mange har peak på ettermiddagen mellom kl 16-19. Kanskje den blir heeeelt positiv da. Nervepirrende dette her! 

 

TS

Anonymkode: d1adb...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som den er nesten positiv, men jeg hadde nok lagt inn noen aksjer i kveld for sikkerhets skyld :)

Anonymkode: eb7ae...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er EL testene helt klart negative. Jeg har aldri brukt denne typen billigstrimler før, så jeg tror det er så nært positiv man kanskje kommer med dem. Hadde tydelige EL smerter igår kveld, men gubben ble syk så det ble ikke lagt inn aksjer. Håper det holder ikveld, og sist var torsdag....

Anonymkode: d1adb...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk aldri helt positiv på billugstrimlene. Innimellom sjekket jeg med CB i tillegg, fikk smil tross ikke helt positiv på strimmel, og blitt gravid to ganger ved å time etter testene, så de var positive for meg, selv om de i teorien var negative ;) Skjønte jo at den var positiv når den var sterkest mulig!

men ellers bare å ha sex annenhver dag da, litt mindre stressende ;)

Anonymkode: a435b...079

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ogs være nyttig å tempe i tillegg til å bruke eggløsningstester. Da får du bekreftet om eggløsningen har vært eller ikke.

Anonymkode: eb7ae...9a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Temping har aldri vært noe jeg har giddet...men jeg bruker egentlig Clearblue fertilitetsmonitor, men jeg valgte å ikke bruke den nå etter SA'en fordi jeg ikke visste om jeg kanskje var helt på bærtur med syklusen. Hadde kanskje endt opp med å bruke 20 pinner, og de pinnene er jo dyrere enn gull! Hvis jeg regner dagen jeg hadde SA som dag 1 i denne syklusen, har jeg mest sannsynlig hatt EL på dag 20 i forhold til dag 15 vanligvis. Det er jo ikke så ille, med tanke på at mange ikke får EL på evig lenge etter SA.

Skal legge inn aksjer ikveld, eller håper på at aksjene fra Torsdag eventuelt gir avkastning! :Nikke:

Anonymkode: d1adb...c86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...