Arabella Skrevet 16. april 2016 #1 Del Skrevet 16. april 2016 Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg oppdaget nettopp at en bekjent på facebook hadde strøket meg fra vennelisten på grunn av at jeg fleipet litt med henne. Hun er norsklærer, hadde skrevet et meget bra innlegg om skole. Blant annet skrev hun "i forhold til ... ", som så mange bruker feilaktig, som hun også gjorde i denne sammenhengen. Det tullet jeg litt med og svarte at hun som norsklærer skulle jo kunne dette. Jeg roste innlegget hennes ellers. Jeg fikk et furtent svar tilbake, og nå er jeg altså blokkert. Snakk om å være barnslig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 16. april 2016 #2 Del Skrevet 16. april 2016 Litt stor reaksjon der ja. Men også veldig unødvendig å pirke på sånt. Kanskje du bare var den lille dråpen av negativitet som fikk begeret til å renne over. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #3 Del Skrevet 16. april 2016 OBS! Om hun leser dette, avslører du jo hvem brukeren din her er Jeg ville slettet dette innlegget (dersom du ikke har anonymisert hendelsen du beskriver da) Anonymkode: 66617...348 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. april 2016 #4 Del Skrevet 16. april 2016 Du er alle tiders Arabella, men at du kan være i overkant pirkete hva gjelder det norske språk, det er noe de fleste har fått med seg. En god regel er å ikke hjelpe noen som ikke har bedt om hjelp. Med mindre de er under 12 år da, da er det selvsagt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 16. april 2016 Det var ikke snakk om kritikk og pirk. Det var bare fleip! I sine yngre dager var hun en riktig festlig dame som hadde humoristisk sans og var med på mye moro. Men som en skriver her, var hun kanskje ikke helt i slag, så det var derfor hun tok det ille opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. april 2016 #6 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Det var ikke snakk om kritikk og pirk. Det var bare fleip! I sine yngre dager var hun en riktig festlig dame som hadde humoristisk sans og var med på mye moro. Men som en skriver her, var hun kanskje ikke helt i slag, så det var derfor hun tok det ille opp. Ikke helt i slaget i forhold til humoren din mener du? (Neida! Måtte bare ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #7 Del Skrevet 16. april 2016 Skjer det aldri at dere tøyser med folk iblant? Jeg er ikke ondskapsfull. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest noe tilfeldig Skrevet 16. april 2016 #8 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) 1 minutt siden, Arabella skrev: Skjer det aldri at dere tøyser med folk iblant? Jeg er ikke ondskapsfull. På nett kan ting lettere misforståes. Man kan også si at du slo en spøk, men den var på hennes bekostning. Det er kanskje lettere for deg enn for henne da, å se humoren i det. Endret 16. april 2016 av noe tilfeldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #9 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Skjer det aldri at dere tøyser med folk iblant? Jeg er ikke ondskapsfull. Joda, men humor som handler om å fornærme den andre, er som regel ikke en suksess. Anonymkode: 73fe5...747 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. april 2016 #10 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Skjer det aldri at dere tøyser med folk iblant? Jeg er ikke ondskapsfull. Jeg gjør ikke annet. Og alle her vet at du ikke er ondskapsfull. Send henne en melding og beklag om spøken din falt i dårlig jord, så skal du nok se at det ordner seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #11 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Skjer det aldri at dere tøyser med folk iblant? Jeg er ikke ondskapsfull. Nei, det er du sikkert ikke, men det kan jo hende hun oppfattet det som en latterliggjøring av henne. Egentlig skjønner jeg henne litt. Anonymkode: e0934...193 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #12 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Jeg gjør ikke annet. Og alle her vet at du ikke er ondskapsfull. Send henne en melding og beklag om spøken din falt i dårlig jord, så skal du nok se at det ordner seg. Jeg skrev privat melding til henne. Men jeg vet ikke om den når henne, når hun har blokkert meg. Kommer meldinger frem allikevel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. april 2016 #13 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Jeg skrev privat melding til henne. Men jeg vet ikke om den når henne, når hun har blokkert meg. Kommer meldinger frem allikevel? Du, det aner jeg ikke. Man benytter faktisk ikke Facebook (tro det eller ei!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweety pie Skrevet 16. april 2016 #14 Del Skrevet 16. april 2016 2 minutter siden, Arabella skrev: Jeg skrev privat melding til henne. Men jeg vet ikke om den når henne, når hun har blokkert meg. Kommer meldinger frem allikevel? Tror det, men i en annen mappe enn innboks. Har du blitt sletta som venn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, incognita skrev: Du, det aner jeg ikke. Man benytter faktisk ikke Facebook (tro det eller ei!). Hvordan skal jeg ellers nå henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 16. april 2016 #16 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Hvordan skal jeg ellers nå henne? (Altså, jeg mente at jeg ikke benytter face) Du får avvente og se om hun svarer. Hun har vel ikke blokkert deg heller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #17 Del Skrevet 16. april 2016 1 minutt siden, Arabella skrev: Hvordan skal jeg ellers nå henne? Har du ikke hennes mobiltelefonnr? Anonymkode: 66617...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #18 Del Skrevet 16. april 2016 (endret) 2 minutter siden, sweety pie skrev: Tror det, men i en annen mappe enn innboks. Har du blitt sletta som venn? Ja. Det står at jeg er blokkert. Det er vel det samme som slettet? Endret 16. april 2016 av Arabella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 16. april 2016 Forfatter #19 Del Skrevet 16. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du ikke hennes mobiltelefonnr? Anonymkode: 66617...348 Nei, men hvis hun ikke har hemmelig nummer, skulle det ikke være noe problem å finne det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. april 2016 #20 Del Skrevet 16. april 2016 Et øyeblikk siden, Arabella skrev: Nei, men hvis hun ikke har hemmelig nummer, skulle det ikke være noe problem å finne det. Ok Lykke til! Det ordner seg nok Anonymkode: 66617...348 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå