AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #41 Skrevet 17. april 2016 Den 4/16/2016 at 2.19, Arabella skrev: Jeg vet ikke om jeg skal le eller grine. Jeg oppdaget nettopp at en bekjent på facebook hadde strøket meg fra vennelisten på grunn av at jeg fleipet litt med henne. Hun er norsklærer, hadde skrevet et meget bra innlegg om skole. Blant annet skrev hun "i forhold til ... ", som så mange bruker feilaktig, som hun også gjorde i denne sammenhengen. Det tullet jeg litt med og svarte at hun som norsklærer skulle jo kunne dette. Jeg roste innlegget hennes ellers. Jeg fikk et furtent svar tilbake, og nå er jeg altså blokkert. Snakk om å være barnslig. Ja, det er uheldig at en norsklærer skriver "i forhold til" feil, men kanskje man bare skal kommentere saken, og ikke skrivefeilene når man leser noe? Du har jo så vidt jeg kan huske tidligere vært ganske aktiv her inne med å kommentere skrivefeil når det ikke har noe med saken å gjøre, og kanskje gjør du dette på facebook også? Mulig noen ble lei? På den andre siden bør læreren være glad for at hun ikke lenger gjør denne tabben...Jeg prøver ikke å angripe deg her altså, men jeg vet at mange kan irritere seg over folk som stadig skal påpeke andres skrivefeil. Det var uansett dramatisk å slette deg som venn, men kanskje like greit, ettersom hun sannsynligvis ikke er helt på bølgelengde med deg når det gjelder slike ting? Anonymkode: f0713...470
Erazor Skrevet 17. april 2016 #42 Skrevet 17. april 2016 I disse dager er det farlig å vitse med noe. Svært mange velger å tolke ting i verste mening. Når noen reagerer slik, er det ikke så mye å gjøre enn å beklage. Dessverre er det vanskelig å komme tilbake til der man var, ettersom man alltid vil måtte veie ord for å unngå en lignende reaksjon. Hvis venner ikke fikser å gi beskjed om noe de ikke liker uten å ty til dramatiske reaksjoner som blokkering, synes jeg ikke vennskapet er mye verdt. Da var dere kanskje ikke så gode venner til å begynne med.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #43 Skrevet 17. april 2016 Jeg overså et ikke en gang og ble strøket. Vedkommende hadde skrevet, jeg føler meg ikke vel i dag, og jeg svarte. Ja, men det var bra. Jeg trodde det sto, jeg føler meg vel i dag. Anonymkode: 67e8b...86f
AnonymBruker Skrevet 17. april 2016 #44 Skrevet 17. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Jeg overså et ikke en gang og ble strøket. Vedkommende hadde skrevet, jeg føler meg ikke vel i dag, og jeg svarte. Ja, men det var bra. Jeg trodde det sto, jeg føler meg vel i dag. Anonymkode: 67e8b...86f Hæ?? Anonymkode: 18686...317
Gjest Juanita Skrevet 22. april 2016 #45 Skrevet 22. april 2016 Men.... @Arabella, kan en reaksjon virkelig være hårsår? Det var vel venninna di som var hårsår, ikke reaksjonen hennes. Hilsen flisespikker
Arabella Skrevet 22. april 2016 Forfatter #46 Skrevet 22. april 2016 33 minutter siden, Juanita skrev: Men.... @Arabella, kan en reaksjon virkelig være hårsår? Det var vel venninna di som var hårsår, ikke reaksjonen hennes. Hilsen flisespikker Du har rett :). 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå