Gå til innhold

Har plutselig fått et ekstra bankkort til forbrukskontoen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg oppdaget for 1 uke siden at jeg hadde plutselig et ekstra kort til forbrukskontoen min. Jeg har fra før av 2 kort, men nå har jeg plutselig 3. Det nye kortet er sånn barnevisa som du ikke kan handle på nett med. Hva kan dette komme av?? Jeg flyttet over alle pengene utenom 50 kr for å se om de ble tatt for jeg hadde ikke tid til å gjøre noe med saken der og da. Så glemte jeg situasjonen vekk. Sjekket igjen nå, og pengene er fremdeles der. 

Gikk inn i nettbanken og ser at for å sperre kortet må jeg ringe :S Må det være så vanskelig? Hvorfor kan jeg ikke bare trykke på en knapp om at kortet skal sperres? 

Anonymkode: d25ac...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Send en melding til banken slik at de kan finne ut av hvorfor du har fått så mange kort. Samtidig ber du dem stenge kort du ikke trenger. Det skal være mulig å sperre i nettbanken. 

Anonymkode: 9bd12...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det står jeg må ringe et nummer. Har ikke telefon akkurat nå, men vil jo sperre likevel. Synes det er sinnsykt dårlig av dem at det ikke er mulig å trykke sperre inne i nettbanken. Det er snakk om sparebanken vest. 

Anonymkode: d25ac...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det står jeg må ringe et nummer. Har ikke telefon akkurat nå, men vil jo sperre likevel. Synes det er sinnsykt dårlig av dem at det ikke er mulig å trykke sperre inne i nettbanken. Det er snakk om sparebanken vest. 

Anonymkode: d25ac...270

Hvilken bank er dette da?

Anonymkode: 9bd12...a0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...