Valetta Skrevet 12. september 2016 #61 Del Skrevet 12. september 2016 Blir jo med trykk på A' en. Naaaja. Ikke helt min smak kjenner jeg. Litt for "sært". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 12. september 2016 #62 Del Skrevet 12. september 2016 3 timer siden, BlendaSensitive skrev: Grattis fotballfrue og fotballfrue mannen med lille Náia. Googlet navnet for å se hvor det kommer fra, da jeg aldri hadde hørt det, men fikk opp en World Of Warcraft person (?). http://eu.battle.net/wow/en/character/argent-dawn/N%C3%A1ia/simple Kanskje finnes flere betydelser? Apostrofen skal gå andre veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest skjære Skrevet 12. september 2016 #63 Del Skrevet 12. september 2016 2 timer siden, Glansbildeskrinet skrev: Du undervurderer dem hvis du tror de ikke følger med her. Jeg tror ordet du leter etter er "overvurderer" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 12. september 2016 #64 Del Skrevet 12. september 2016 På snapchat blir navnet uttalt som maja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lillemøy Skrevet 12. september 2016 #65 Del Skrevet 12. september 2016 3 timer siden, jentefranorge skrev: Hvorfor gratulerer vilt fremmede mennesker på et forum med baby? Så merkelig! Virkelig! Hvis jeg hadde hatt et ekstremt behov å gratulere noen - så hadde jeg gjort det personlig eller på bloggen hvis man er storfan ! Men på et KG forum? Kanskje heller gratulere noen andre rundt seg i sitt eget liv med noe de har fått til, de ville garantert satt mye mer pris på det. I stedet lever man seg inn i liv til folk man ikke kjenner. Men Kardashians er jo også stort i vår tid så det å tro man kjenner "kjendiser" er åpenbart en greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissLucy Skrevet 12. september 2016 #66 Del Skrevet 12. september 2016 1 time siden, BeverTramp skrev: På snapchat blir navnet uttalt som maja da må vi vel konkludere med at enten staver de det feil, eller så uttaler de det feil... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlendaSensitive Skrevet 13. september 2016 #67 Del Skrevet 13. september 2016 11 timer siden, Honey Dew skrev: Apostrofen skal gå andre veien De skrev selv på instagram: "Her name is Náia and she is perfect " :) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 13. september 2016 #68 Del Skrevet 13. september 2016 10 timer siden, BeverTramp skrev: På snapchat blir navnet uttalt som maja Det gjør det da ikke! Maja har trykk på siste stavelse. Nája har trykk på første stavelse, sånn som aksenttegnet viser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 13. september 2016 #69 Del Skrevet 13. september 2016 11 timer siden, Lillemøy skrev: Kanskje heller gratulere noen andre rundt seg i sitt eget liv med noe de har fått til, de ville garantert satt mye mer pris på det. I stedet lever man seg inn i liv til folk man ikke kjenner. Men Kardashians er jo også stort i vår tid så det å tro man kjenner "kjendiser" er åpenbart en greie. Dette er jo bare guilty pleasures. De aller fleste som skriver her inne har helt åpenbart rike, flotte liv utenom KG. Med mulig unntak av alle surmulerne, som dukker opp for å moralisere i annenhver tråd... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 13. september 2016 #70 Del Skrevet 13. september 2016 1 time siden, MarenogAron skrev: Det gjør det da ikke! Maja har trykk på siste stavelse. Nája har trykk på første stavelse, sånn som aksenttegnet viser. Nala for de som ikke kan si L? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. september 2016 #71 Del Skrevet 13. september 2016 2 timer siden, BlendaSensitive skrev: De skrev selv på instagram: "Her name is Náia and she is perfect " Apostrofen var andre veien på blogginnlegget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 13. september 2016 #72 Del Skrevet 13. september 2016 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Apostrofen var andre veien på blogginnlegget Det var nok "lek med språket". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruGlad Skrevet 13. september 2016 #73 Del Skrevet 13. september 2016 1 time siden, Honey Dew skrev: Apostrofen var andre veien på blogginnlegget Eh... nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 13. september 2016 #74 Del Skrevet 13. september 2016 1 time siden, FruGlad skrev: Eh... nei... Da har de rettet det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 13. september 2016 #75 Del Skrevet 13. september 2016 20 timer siden, jentefranorge skrev: Hvorfor gratulerer vilt fremmede mennesker på et forum med baby? Så merkelig! Virkelig! Hvis jeg hadde hatt et ekstremt behov å gratulere noen - så hadde jeg gjort det personlig eller på bloggen hvis man er storfan ! Men på et KG forum? En del brukere her inne var lei av at bloggertrådene stadig skled ut for å å gratulere/skravle om nyoppståtte svangerskap og fødsler. Derfor ble denne tråden laget (og det står det da også vitterlig i HI). Jeg har ikke interesse av å gratulere ukjente men gjør det gjerne for å bumpe opp og synliggjøre denne tråden. F eks inne på cbe.no-tråden foregår det nå en diskusjon om uttalelse av barnets navn, en diskusjon som hadde passet mye bedre her. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. september 2016 #76 Del Skrevet 13. september 2016 2 timer siden, Ultiva skrev: En del brukere her inne var lei av at bloggertrådene stadig skled ut for å å gratulere/skravle om nyoppståtte svangerskap og fødsler. Derfor ble denne tråden laget (og det står det da også vitterlig i HI). Jeg har ikke interesse av å gratulere ukjente men gjør det gjerne for å bumpe opp og synliggjøre denne tråden. F eks inne på cbe.no-tråden foregår det nå en diskusjon om uttalelse av barnets navn, en diskusjon som hadde passet mye bedre her. Handler ikke om i hvilken tråd folk velger å gratulerer! Er bare selve gratulasjonene som er bisarre i seg selv! Er veldig rart å opprette en tråd eller skive generelt i tråder hvor man gratulerer kjendiser og bloggere med fødsel! Jeg synes det er ekstremt merkelig! Jeg liker Eriksen veldig godt selv, men det hadde aldri falt meg inn å gratulerer et menneske jeg ikke kjenner på et forum! Men for all del, jeg er enig i at hvis noen har et behov å gratulerer henne så er det bedre med egen tråd. Men mitt poeng er ikke hvor man gratulerer - men gratulasjonene i seg selv! Jeg synes det er veldig rart å gratulerer på et forum til et menneske man ikke kjenner. Jeg tror ikke hun bryr seg engang, hun bryr seg nok om gratulasjonene fra mennesker hun kjenner, gratulasjoner hun får privat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 13. september 2016 #77 Del Skrevet 13. september 2016 4 minutter siden, jentefranorge skrev: Handler ikke om i hvilken tråd folk velger å gratulerer! Er bare selve gratulasjonene som er bisarre i seg selv! Er veldig rart å opprette en tråd eller skive generelt i tråder hvor man gratulerer kjendiser og bloggere med fødsel! Jeg synes det er ekstremt merkelig! Jeg liker Eriksen veldig godt selv, men det hadde aldri falt meg inn å gratulerer et menneske jeg ikke kjenner på et forum! Men for all del, jeg er enig i at hvis noen har et behov å gratulerer henne så er det bedre med egen tråd. Men mitt poeng er ikke hvor man gratulerer - men gratulasjonene i seg selv! Jeg synes det er veldig rart å gratulerer på et forum til et menneske man ikke kjenner. Jeg tror ikke hun bryr seg engang, hun bryr seg nok om gratulasjonene fra mennesker hun kjenner, gratulasjoner hun får privat. Gratulerer til CBE og LKE med familieforøkelsen! Nå venter vi bare på AR og Jan (?)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg