Gå til innhold

Gratulasjonsprotokoll for bloggere og kjendiser som er gravide/nybakte foreldre

SunTzu

Anbefalte innlegg

Her kan vi gratulere bloggere og kjendiser som har blitt gravide eller nybakte foreldre, i stedet for å skrive det i/avspore tråder som er tiltenkt andre formål.

Så gratulasjoner til:

- CBE

- Anna Rasmussen

- Jenny Skavlan

Endret av lillesky
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Bluebird1992

Ja, Hipp Hipp Hurra! Og ja, la oss ikke glemme Mamma som 16 som venter nummer to i høst! Hurra! 

😃

Endret av TallulahBGood
Glemte smiley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer da mest mine egne venninner som er gravide - har to stykkr for tiden som skal ha nummer to. :)

Men hvor er alle gratulasjonene som vi så i andre tråder? Vil de ikke gratulere alikavel?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Rannveig H. med vel overstått, og lykke til videre på ferden. Tror ikke noen har kommet med positive ordelag til henne gjennom svangerskapet og etter fødselen, langt mindre gratulert henne, så her får hun en velfortjent av meg.
Hun beskriver vel ikke akkurat livet sitt som et glanset magasin, så all ære til denne purunge jenta med 3 barn - håper det ordner seg for henne. Dessuten er hun usannsynlig flott til å ha født 3 barn - det syns ikke på henne overhodet, og ikke har hun forherliget seg selv med det heller. Tommelopp!

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, Cornucopia skrev:

Gratulerer Rannveig H. med vel overstått, og lykke til videre på ferden. Tror ikke noen har kommet med positive ordelag til henne gjennom svangerskapet og etter fødselen, langt mindre gratulert henne, så her får hun en velfortjent av meg.
Hun beskriver vel ikke akkurat livet sitt som et glanset magasin, så all ære til denne purunge jenta med 3 barn - håper det ordner seg for henne. Dessuten er hun usannsynlig flott til å ha født 3 barn - det syns ikke på henne overhodet, og ikke har hun forherliget seg selv med det heller. Tommelopp!

Hu har jo til og med en egen tråd for ros!😝 

Endret av Monky
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, BlendaSensitive skrev:

Gratulerer da mest mine egne venninner som er gravide - har to stykkr for tiden som skal ha nummer to. :)

Men hvor er alle gratulasjonene som vi så i andre tråder? Vil de ikke gratulere alikavel?

Du har jo allerede har sett alle gratulasjonene i andre tråder. Det er vel ikke noe poeng å gratulere i flere tråder?  :) 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det flere enn meg som har merket svært lite aktivitet på SoMe fra Jenny Skavlan de siste dagene? Hun hadde vel termin nå for litt siden. Har en liten følelse på at hun kanskje har født :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...