Gå til innhold

Mitt liv, mine tanker og meninger etter eksen lurte meg.


Gjest Aye

Anbefalte innlegg

I stedet for å alltid lage nye tråder om dette emnet så skal jeg prøve meg på en dagbok. Hvis ingen gidder å lese så bryr jeg meg ikke om å skrive i dagboken. 

Som dere vet så lurte daværende kjæreste (nå eks) meg til å bli far. Hun hadde så lyst på en unge og innrømmet alt tilslutt at hun ikke gikk på pillen likevel. Det har vert mye mye mye krangel mellom oss etter dette for jeg synes det er grusomt gjort. Uansett har jeg villet presset meg selv (selv om det er jævlig tungt) til å være venner med henne for barnet sin del og ha et godt samarbeid. Hun nekter, og vil ikke ha noe med meg å gjøre. Hun vil tydeligvis ha ungen sin for seg selv. Det hun må huske på er at det er min unge også og jeg skal kjempe for min unge. Hun kan bare være så vanskelig hun vil. Jeg gir meg aldri. 

Jeg har nå bedt om ultralydbilde. For jeg vil tross alt se ungen min. Hun nekter meg å være med på ultralyd. Nå nekter hun å gi meg bilde også. Jeg blir bare mer og mer nedfor av dette mennesket! Hun kommer til å ødelegge meg helt. Hvor mange krefter kan et menneske ha inni seg? 

Håper livet kan bli bedre og at hun ikke skal ødelegge fremtiden min. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Fortsetter under...

I dag spurte jeg om bilde igjen så jeg får se barnet mitt. Hun nektet. Har hun lov å holde på sånn tenker jeg mye inni meg. Hvorfor har hun lov å ødelegge andre. Så tenker jeg. Hvis hun skal nekte meg å ha noe med ungen å gjøre så kommer jeg til å nekte å betale for en unge jeg ikke får ha noe med å gjøre. Hun ødelegger ikke bare meg. Hun kommer til å ødelegge ungen for hun nekter ungen en far. Hun nekter ungen å få være med slekta si. Onkel, tante, søskenbarn, farmor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan har du spurt om å få se bilde av datteren din? Hva begrunner hun med at du ikke får lov å ha kontakt med barnet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, O.G. skrev:

Alltid så lurt av damerne du.

Hehe - ja ikke sant. Utspekulert. Meget gjennomtenkt av de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, exictence skrev:

Hvordan har du spurt om å få se bilde av datteren din? Hva begrunner hun med at du ikke får lov å ha kontakt med barnet?

Ingen her har involvert seg i noen sitt familieliv på den måten. :P 

Men de sitter der da, og mener nå dette da.... etter ti knivdrap, to rehabiliteringer, flere hundre trusler og x-antall venninner som kommer for å hjelpe til (lurer på hvordan de har forsøkt å hjelpe til  og hva ansees som hjelp i slike tilfeller). Voldtatt har hun blitt og. @Privat fikk helt sjokk altså... Minst ti alvorlige hendelser, neddoping, you name it - jeg er helt sjokkskadet. Jeje... Ingen har forsvart noe sånt - hvis det er tilfellet da. 

Endret av michaeline__07
la til en setning.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, michaeline__07 skrev:

Nei jeg har aldri involvert meg i noen sitt familieliv på den måten. :P 

Men de sitter der da, og mener nå dette da.... etter ti knivdrap, to rehabiliteringer, flere hundre trusler og x-antall venninner som kommer for å hjelpe til. Voldtatt har hun blitt og. @Privat fikk helt sjokk altså... ti alvorlige hendelser, neddopning, you name it - jeg er helt sjokkskadet. Jeje... 

Dette svaret forstod jeg ikke. Hvem er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Den 13.5.2016 at 17.35, exictence skrev:

Hvordan har du spurt om å få se bilde av datteren din? Hva begrunner hun med at du ikke får lov å ha kontakt med barnet?

Har spurt vanlig om jeg kan få se mitt eget barn. Hun vil ikke at jeg skal ha noe med hverken barnet eller henne og gjøre. Kun for hun er sur på meg. Jeg orker ikke snakke med henne mer. Er som å snakke til en stein. Har prøvd igjen og igjen. 

Jeg ihvertfall mine planer. Så jeg skal få ha noe med mitt barn å gjøre, og flere skal hjelpe meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...