Gå til innhold

Kan homofile helbredes?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Snuppi
11 minutter siden, debatant skrev:

Jeg mente dette faktisk seriøst.....

Fanatiske mennesker skal ikke tas seriøst! 

PS! Jeg er seriøs når jeg sier at det ikke blir noe harpesang på deg. 

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, debatant skrev:

Om noen er hatefulle og dømmende her er det deg

Hilsen mannen som dømmer homofile. En legning du ikke skjønner er medfødt!

All kunnskapen i verden og du velger ligger for våre føtter. Du velger å være trangsynt og dum?? Forstå det den som vil.

Anonymkode: ae58f...d41

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mannen som dømmer homofile. En legning du ikke skjønner er medfødt!

All kunnskapen i verden og du velger ligger for våre føtter. Du velger å være trangsynt og dum?? Forstå det den som vil.

Anonymkode: ae58f...d41

Homofili er fremdeles ikke medfødt, og de homofile er selvfølgelig ansvarlige for sine valg.

Sånne ideer henter du fra løse luften  Å minne deg om dette er alt annet enn trangsynt og dumt. 

Om noen ønsker å leve i fred med seg selv og Gud. Ønsker Herren å tilgi dem :)

Det er evangeliet og de gode nyhetene.

Endret av debatant
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, debatant skrev:

Homofili er fremdeles ikke medfødt, og de homofile er selvfølgelig ansvarlige for sine valg.

Sånne ideer henter du fra løse luften  Å minne deg om dette er alt annet enn trangsynt og dumt. 

Om noen ønsker å leve i fred med seg selv og Gud. Ønsker Herren å tilgi dem :)

Det er evangeliet og de gode nyhetene.

For noen er den homofile legningen medfødt. 

Hva mener du er grunnen til at enkelte er homofile? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det samme kan man altså si om homofili. Hvem man forelsker seg i er deres business, ingen andres :) 

Flott at vi ble enige da. God ettermiddag!

(Bare for å prøve din debatteknikk)

Anonymkode: 2a464...db8

Om homofile eller noen andre ønsker å omvende seg fra all møkka verden har og tilby, ønsker Jesus å frelse og rense dem. Homofili inkludert.

God helg :)

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, debatant skrev:

Om homofile eller noen andre ønsker å omvende seg fra all møkka verden har og tilby, ønsker Jesus å frelse og rense dem. Homofili inkludert.

God helg :)

Man kan ikke helbredes fra homofili. 

Er du homofil? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, debatant skrev:

Om homofile eller noen andre ønsker å omvende seg fra all møkka verden har og tilby, ønsker Jesus å frelse og rense dem. Homofili inkludert.

God helg :)

Mener du homifili er et valg?

Anonymkode: f94c0...ff1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Berentsens skrev:

Man kan ikke helbredes fra homofili. 

Er du homofil? 

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mener du homifili er et valg?

Anonymkode: f94c0...ff1

Man kan helbredes fra homofili, og mange er blitt det.

Homofili er et valg en tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, debatant skrev:

 

Man kan helbredes fra homofili, og mange er blitt det.

Homofili er et valg en tar.

Okei, men de er ikke nødvendigvis interessert i å bli frelset av Jesus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, debatant skrev:

 

Man kan helbredes fra homofili, og mange er blitt det.

Homofili er et valg en tar.

Det å ha sex med noen er et valg. Mener du at det å være homofil, bli tiltrukket av noen av samme kjønn også er et valg? 

Vel, noen hevder å ha fått endret sin seksuelle orientering, spørsmålet er om det er reelt eller ønsketenkning. I bunn og grunn kan kun dempet gjelder svare på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror debatant er en trollebruker opprettet av en ateist for å sette kristne i dårlig lys. Det er ingenting annet som kan forklare vedkommendes oppførsel.

Anonymkode: dfbf7...662

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Rosewood skrev:

Okei, men de er ikke nødvendigvis interessert i å bli frelset av Jesus. 

Vel, mange er det. Og homofile har ingen rett til å nekte genuint søkende mennesker å få vite at det er mulig å bli frelst fra ondskap som homofili.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Berentsens skrev:

Det å ha sex med noen er et valg. Mener du at det å være homofil, bli tiltrukket av noen av samme kjønn også er et valg? 

Vel, noen hevder å ha fått endret sin seksuelle orientering, spørsmålet er om det er reelt eller ønsketenkning. I bunn og grunn kan kun dempet gjelder svare på det. 

Å leve ut perversjoner er faktisk et valg en tar. Men om en gjør det kan du være sikker på at de som gjør det blir mer og mer bundet av valgene sine. Det er alt annet enn frihet.

Syndenatur er medfødt. En trenger ikke lære barn å stjele eller lyve heller. Men det er faktisk frihet i å ikke gjøre det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror debatant er en trollebruker opprettet av en ateist for å sette kristne i dårlig lys. Det er ingenting annet som kan forklare vedkommendes oppførsel.

Anonymkode: dfbf7...662

Jeg tror at dette er ditt siste desperate forsøk på å kue folk som har noe på hjertet. Selvfølgelig ved å tråkke på dem.

Jeg ønsker å dele bibelens rene og klare ord, som blir en velsignelse for dem som tar i mot det.

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, debatant skrev:

Å leve ut perversjoner er faktisk et valg en tar. Men om en gjør det kan du være sikker på at de som gjør det blir mer og mer bundet av valgene sine. Det er alt annet enn frihet.

Syndenatur er medfødt. En trenger ikke lære barn å stjele eller lyve heller. Men det er faktisk frihet i å ikke gjøre det også.

Med andre ord, du mener at en er født som homofil? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Berentsens skrev:

Med andre ord, du mener at en er født som homofil? 

Nei, Når og hvor skrev jeg det???

Mennesker er skapt i Guds bilde, ment å leve i fellesskap med Han. Separert fra synd.

Hopp to ganger, snurr deg rundt og les hva jeg skriver en gang til. Kanskje du da skjønner det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, debatant skrev:

Nei, Når og hvor skrev jeg det???

Mennesker er skapt i Guds bilde, ment å leve i fellesskap med Han. Separert fra synd.

Hopp to ganger, snurr deg rundt og les hva jeg skriver en gang til. Kanskje du da skjønner det....

Det ble tolket slik. Du mener at homofili er en synd. Du skriver at syndenatur er medfødt. Da tolket jeg det som at du mener at homofile er født homofile. 

Hva mener du da, er homofile født homofile? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Berentsens skrev:

Det ble tolket slik. Du mener at homofili er en synd. Du skriver at syndenatur er medfødt. Da tolket jeg det som at du mener at homofile er født homofile. 

Hva mener du da, er homofile født homofile? 

Mennesker er født med en syndenatur. Men det kommer et tidspungt da mennesker er ansvarlige for sine gjerninger. Da ønsker Herren å frelse og restaurere. Personlighet er noe en velger, og holdes ansvarlig for. Om noen i sin uvitenhet har valgt å teste ut homofili som er imot naturen og synd. Ønsker Gud å lege det.

 

Endret av debatant
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, debatant skrev:

Mennesker er født med en syndenatur. Men det kommer et tidspungt da mennesker er ansvarlige for sine gjerninger. Da ønsker Herren å frelse og restaurere. Personlighet er noe en velger, og holdes ansvarlig for. Om noen i sin uvitenhet har valgt å teste ut homofili som er imot naturen og synd. Ønsker Gud å lege det.

 

Et ja eller nei svar holder i massevis. 

Du som ikke-homofil kan i bunn og grunn ikke si så mye om det å være født homofil eller ikke. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Berentsens skrev:

Et ja eller nei svar holder i massevis. 

Du som ikke-homofil kan i bunn og grunn ikke si så mye om det å være født homofil eller ikke. 

 

Et ja eller et nei er bare fordummende og faktisk ikke svar i det hele tatt.

Det finnes mennesker som har levd før meg, en heldigvis kan lære av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...