Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #281 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) 49 minutter siden, debatant skrev: så du diskriminerer bare meg da. Jeg reagerer på deg og din diskriminering av homofile. Svar meg på det som jeg har spurt deg om. Du som følger bibelen til punkt og prikke. Eller kanskje bare når det passer deg? Endret 26. april 2016 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. april 2016 #282 Del Skrevet 26. april 2016 3 timer siden, Snuppi skrev: Jeg reagerer på deg og din diskriminering av homofile. Svar meg på det som jeg har spurt deg om. Du som følger bibelen til punkt og prikke. Eller kanskje bare når det passer deg? Kanskje han har den samme motstanden mot homofile som det du har til kristne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #283 Del Skrevet 26. april 2016 3 timer siden, Snuppi skrev: Jeg reagerer på deg og din diskriminering av homofile. Svar meg på det som jeg har spurt deg om. Du som følger bibelen til punkt og prikke. Eller kanskje bare når det passer deg? Synes det er krenkende at du diskriminerer kristne. Du motsier deg selv i en og samme setning. Det er absurd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #284 Del Skrevet 26. april 2016 21 minutter siden, waco skrev: Kanskje han har den samme motstanden mot homofile som det du har til kristne? Jeg har ikke noe imot homofile. Jeg ønsker homofile vell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #285 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) 24 minutter siden, debatant skrev: Synes det er krenkende at du diskriminerer kristne. Du motsier deg selv i en og samme setning. Det er absurd! Jeg er meget klar og tydelig på hva jeg mener angående DEG og dine holdninger, fordommer og manglende kunnskap om homofili! At du ikke takler dette og leker offer er bare patetisk. Igjen evner du ikke å svare meg angående bibelen, kvinner, barn, tukting og likestilling, som igjen viser at du bruker religion til å diskriminere homofile mennesker! Endret 26. april 2016 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #286 Del Skrevet 26. april 2016 23 minutter siden, debatant skrev: Jeg har ikke noe imot homofile. Jeg ønsker homofile vell. Nå lyver du igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #287 Del Skrevet 26. april 2016 Et øyeblikk siden, Snuppi skrev: Jeg er meget klar og tydelig på hva jeg mener angående DEG og dine holdninger, fordommer og manglende kunnskap om homofili! At du ikke takler dette og leker offer er bare patetisk. Igjen evner du ikke å svare meg som igjen viser at du bruker religion til å diskriminere homofile mennesker! Så du hater kristne fordi du ikke respekterer andres meninger. Videre hisser du deg opp fordi den statistikken du mente beviste at kristne var fæle mot homofile, er ikke-eksisterende. Jeg tar ikke folk som deg seriøst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #288 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) 5 minutter siden, debatant skrev: Så du hater kristne fordi du ikke respekterer andres meninger. Videre hisser du deg opp fordi den statistikken du mente beviste at kristne var fæle mot homofile, er ikke-eksisterende. Jeg tar ikke folk som deg seriøst Hvor får du dette tullet ditt fra? Jeg hater ingen, men respekterer ikke deg pga dine manglende evnet til å respektere at noen er født homofile. i tillegg lever du etter en bok!?! Men bare etter det som passer deg. Du sier at du er kristen!?!? Du er bevis nok da du skal endre og helbrede homofile. Du og DINE likesinnede. Ikke har du fått med deg at enkelte homofile sliter når det er tatt opp i media heller! Endret 26. april 2016 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #289 Del Skrevet 26. april 2016 55 minutter siden, waco skrev: Kanskje han har den samme motstanden mot homofile som det du har til kristne? Jeg har noe i mot brukeren og vedkommendes holdninger og manglende respekt samt forståelse for at alle mennesker ikke er hetrofile. Kristne er som mennesker flest, de er forskjellige og flertallet skal ikke helbrede mennesker for homofili. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #290 Del Skrevet 26. april 2016 8 minutter siden, Snuppi skrev: Hvor får du dette tullet ditt fra? Jeg hater ingen, men respekterer ikke deg pga dine manglende evnet til å respektere at noen er født homofile. i tillegg lever du etter en bok!?! Men bare etter det som passer deg. Du sier at du er kristen!?!? Du er bevis nok da du skal endre og helbrede homofile. Du og DINE likesinnede. Ikke har du fått med deg at enkelte homofile sliter når det er tatt opp i media heller! God jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #291 Del Skrevet 26. april 2016 Jeg er kristen og homofil. Jeg elsker Jesus, og Jesus elsker meg. Han godtar meg som jeg er, for jeg er skapt av Gud. Slik som du er skapt. Gud elsker meg og godtar meg som jeg er. Anonymkode: 08388...94d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #292 Del Skrevet 26. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kristen og homofil. Jeg elsker Jesus, og Jesus elsker meg. Han godtar meg som jeg er, for jeg er skapt av Gud. Slik som du er skapt. Gud elsker meg og godtar meg som jeg er. Anonymkode: 08388...94d Hvilket forhold har du til bibelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2016 #293 Del Skrevet 26. april 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kristen og homofil. Jeg elsker Jesus, og Jesus elsker meg. Han godtar meg som jeg er, for jeg er skapt av Gud. Slik som du er skapt. Gud elsker meg og godtar meg som jeg er. Anonymkode: 08388...94d Pass deg før @debatant forsøker å "løse" deg for legningen din. Anonymkode: 0123e...566 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #294 Del Skrevet 26. april 2016 12 minutter siden, debatant skrev: God jul Ikke overraskende at du ikke klarer å svare for deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #295 Del Skrevet 26. april 2016 6 minutter siden, debatant skrev: Hvilket forhold har du til bibelen? Et forhold som tydeligvis er sunnere enn ditt sykelige forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #296 Del Skrevet 26. april 2016 3 minutter siden, Snuppi skrev: Et forhold som tydeligvis er sunnere enn ditt sykelige forhold. Du slenger rundt med løgner, for så å si at det er statistikk og seriøst. Du framstår som en løgner. btw: lyving er og synd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiteful Skrevet 26. april 2016 #297 Del Skrevet 26. april 2016 Sist jeg sjekka kunne ikke heterofili helbredes, nettopp fordi det ikke er en sykdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #298 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) 4 minutter siden, debatant skrev: Du slenger rundt med løgner, for så å si at det er statistikk og seriøst. Du framstår som en løgner. btw: lyving er og synd.... Jeg venter fremdeles på svar angående tukting, kvinner, barn og likestilling. Du som følger bibelen til punkt og prikke. At enkelte unge homofile mennesker ikke har det like lett, er ingen hemmelighet. Jeg antar at du lukker igjen øynene og ørene dine da du ikke vil høre. Uvitehet fører til fordommer. Endret 26. april 2016 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
debatant Skrevet 26. april 2016 #299 Del Skrevet 26. april 2016 Et øyeblikk siden, Snuppi skrev: Jeg venter fremdeles på svar angående tukting, kvinner, barn og likestilling du som følger bibelen til punkt og prikke. At enkelte unge homofile mennesker ikke har det like lett, er ingen hemmelighet. Jeg antar at du lukker igjen øynene og ørene dine da du ikke vil høre. Uvitehet fører til fordommer. really Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snuppi Skrevet 26. april 2016 #300 Del Skrevet 26. april 2016 (endret) 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kristen og homofil. Jeg elsker Jesus, og Jesus elsker meg. Han godtar meg som jeg er, for jeg er skapt av Gud. Slik som du er skapt. Gud elsker meg og godtar meg som jeg er. Anonymkode: 08388...94d Selvfølgelig gjør han det. Håper ikke at du blir støtt av denne brukerens forkastelige syn. Vedkommende har ikke kunnskap om seksuelle legninger og handler der etter. Endret 26. april 2016 av Snuppi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå