Gå til innhold

Frustrerende å bli behandlet som et lite barn på jobb!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei dere. Jeg har et lite problem.
Er en jente på 23 år, brunt hår, tynn, 165 cm høy med lys hud. Har litt bollekinn, rund nese og helt glatt hud.
Jeg har nettopp startet i ny jobb, så det hele har vært litt nervepirrende for meg og da blir da ikke bedre med dette problemet.

Når jeg begynte så presenterte jeg meg, fortalte at jeg var ferdig utdannet som det og det og nevnte alderen min.
Da var det mange som kommenterte at jeg så ut som om jeg var 16 år, noe ala "Du ser jo bare ut som en liten jente!".

Jeg jobber med pasienter, og de kommenterer det nesten hver eneste dag. De lurer på om jeg er kvalifisert for dette, og om jeg går på ungdomsskolen. Jeg bare ler det bort og forklarer at jeg er ferdig utdannet.
Jeg føler heller ikke at jeg kommer så godt overens med kollegaene mine, nettopp fordi de snakker til meg som om jeg er et lite barn.  

Sminker meg helt normalt og bruker uniform på jobb. 
Ufattelig irriterende, og jeg må forklare gang på gang at jeg ER 23 år og ikke 16. Det virker som om de ikke tror på meg, og at de dobbelsjekker arbeidet jeg gjennomfører fordi de er skeptiske. 

Noen som har noen gode råd til meg? Dette sliter meg helt ut. 

 

Anonymkode: 91142...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er på din alder og har lik utseende som deg, men er lavere enn deg.

Tror det har noe med personligheten og utstråling å gjøre, i hvert fall gjør det for meg. Har en dominerende og litt aggressiv personlighetstype. De fleste behandler meg som voksen, mens andre er litt redd for meg :fnise:

Anonymkode: a0b63...6ad

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei dere. Jeg har et lite problem.
Er en jente på 23 år, brunt hår, tynn, 165 cm høy med lys hud. Har litt bollekinn, rund nese og helt glatt hud.