Gå til innhold

Youwish, kjøre sportsbil

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vurderer å kjøpe en opplevelse til samboeren min til jul, og har sett litt på disse pakkene på youwish. 

Noen som har gjort noen av de som innebærer kjøring? Får man valuta for pengene? Han elsker fart og moro, men litt skuffende å gi en slik gave også får han ikke kjøre fortere enn 150km/t f.eks.. :)

Anonymkode: 03f2d...4b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Litt usikker, men tror ikke han får kjørt fortere enn 80km/t. Mener det må være lisens for at man skal kunne kjøre over landeveishastigheter.

Er det ikke noen mulighet for spørre der du ønsker kjøpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎10‎.‎04‎.‎2016 at 23.09, AnonymBruker skrev:

Vurderer å kjøpe en opplevelse til samboeren min til jul, og har sett litt på disse pakkene på youwish. 

Noen som har gjort noen av de som innebærer kjøring? Får man valuta for pengene? Han elsker fart og moro, men litt skuffende å gi en slik gave også får han ikke kjøre fortere enn 150km/t f.eks.. :)

Anonymkode: 03f2d...4b0

http://www.rent4ring.de/en/rentals-for-the-nordschleife.html:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, tdm900 skrev:

Litt usikker, men tror ikke han får kjørt fortere enn 80km/t. Mener det må være lisens for at man skal kunne kjøre over landeveishastigheter.

Er det ikke noen mulighet for spørre der du ønsker kjøpe?

Neida, dette stemmer ikke. På lukket bane kan man kjøre så fort man vil.

Jeg ville sendt mail til/ringt for å forhøre meg om akkurat hva man faktisk får lov til å gjøre på disse opplevelsene. Men jeg vil tro at man får lov til å dra på en del, hvis ikke er jo hele vitsen borte. Man får neppe lov til å virkelig rægge rundt på grensen av det bilene er i stand til, men det er tross alt noe de fleste ikke er skikket til uansett.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...