Gå til innhold

Natural Cyclus


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaringer?

Jeg planlegger å slutte på pillen neste fredag (fullfører brettet) og starte å tempe. 

 

Anonymkode: 6efaf...8f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tempet masse, brukt fertililty friend som "påviser" eggløsning :) Veldig fornøyd!! Brukte ca 6 mnd på å blu gravid, og hver mnd føltes som en evighet. Veldig godt å vite at vi traff ifht el og at vi hadde gjort alt vi kunne! Tempet og brukte el-tester :)

Anonymkode: 04405...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt fertility friend og jeg er superfornøyd. Jeg tester også med eggløsningstester, men det er utrolig nyttig å få bekreftelse på at eggløsningen har vært ved hjelp av temping. Da vet jeg om vi la inn aksjene på riktig tid.

Det tok litt tid før jeg begynnte å bruke temping fordi jeg synes det virket alt for slitsomt, spesielt siden du blir bedt om å ta tempen til samme tid hver dag. Jeg står ikke opp til samme tid hver morgen, men for meg fungerer like bra å ta tempen uavhengig av når jeg våkner om morgenen så lenge jeg gjør det med en gang. Det tar bort litt av stresset med tempingen og fertility friend finner eggløsningen hver måned likevel.

Anonymkode: 9ae03...c82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...