Gå til innhold

vektøkning


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

hei;)

merker en liten vektøkning om dagen... nå skal det sies at jeg har menstruasjon, men jeg er også på dag 14 med synarela nesespray. har dete hatt noen påvirkning for dere?

blir jo kjempestresset.... eller kan det være vann i kroppen ?

 

blir superhappy for svar :)

Anonymkode: c54cb...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig vanlig å fyke opp i vekt når man gjennomgår prøverør. Bare vent til du begynner med sprøytene.....

Anonymkode: 0c3b4...744

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanlig å fyke opp i vekt når man gjennomgår prøverør. Bare vent til du begynner med sprøytene.....

Anonymkode: 0c3b4...744

ånei..... :( jeg er fullstendig klar over at  jeg kommer ti å fyke opp dersom jeg blir gravid, men jeg har ikke yst til å øke mer enn nødvendig... om du skjønner? høres jeg sikkert ut som en overfladisk person, men jeg prøver for tiden å g litt ned i vekt.....

derfor blir jeg jo litt skuffet når jeg bare fyker opp.. har gåttopp 2kg  bare på en uke.og ingenting er endreti livsstil og kosthld....

jeg vil jo helst ikke legge på meg for mye, slik at jeg kan komme til en normalvekt senere.... jeg veier 10kg for mye nå, i forhold til trivselvekten min....

da må jeg vel kanskje på en slankekur eg nå da..... og det som er såforbanna dritt......

Anonymkode: c54cb...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ånei..... :( jeg er fullstendig klar over at  jeg kommer ti å fyke opp dersom jeg blir gravid, men jeg har ikke yst til å øke mer enn nødvendig... om du skjønner? høres jeg sikkert ut som en overfladisk person, men jeg prøver for tiden å g litt ned i vekt.....

derfor blir jeg jo litt skuffet når jeg bare fyker opp.. har gåttopp 2kg  bare på en uke.og ingenting er endreti livsstil og kosthld....

jeg vil jo helst ikke legge på meg for mye, slik at jeg kan komme til en normalvekt senere.... jeg veier 10kg for mye nå, i forhold til trivselvekten min....

da må jeg vel kanskje på en slankekur eg nå da..... og det som er såforbanna dritt......

Anonymkode: c54cb...72c

Vet du, når man er i den prosessen med prøverør så synes jeg ikke vektøkningen man får av hormonene er noe man skal bekymre seg over. Det kommer litt i siste rekke, målet er jo en baby! To hvis du er riktig heldig og de setter inn to egg og det blir tvillinger!

Jeg stresset selv over de kiloene jeg gikk opp under hormonbehandlingene selv om jeg spiste sunt og trente, men klarte å snu tankegangen, de kiloene er underordnet. Målet er å bli gravid. Man går jo ned igjen etterpå. Hvis forsøket blir mislykket så går kiloene av når du fortsetter med ditt vanlige sunne kosthold og trening. Blir du gravid så øker jo vekten likevel ila svangerskapet og man går ned igjen etter fødsel. 

Anonymkode: 0c3b4...744

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du, når man er i den prosessen med prøverør så synes jeg ikke vektøkningen man får av hormonene er noe man skal bekymre seg over. Det kommer litt i siste rekke, målet er jo en baby! To hvis du er riktig heldig og de setter inn to egg og det blir tvillinger!

Jeg stresset selv over de kiloene jeg gikk opp under hormonbehandlingene selv om jeg spiste sunt og trente, men klarte å snu tankegangen, de kiloene er underordnet. Målet er å bli gravid. Man går jo ned igjen etterpå. Hvis forsøket blir mislykket så går kiloene av når du fortsetter med ditt vanlige sunne kosthold og trening. Blir du gravid så øker jo vekten likevel ila svangerskapet og man går ned igjen etter fødsel. 

Anonymkode: 0c3b4...744

Ja, det viktigste er jo å bli gravid. Men alikevel har jeg ikke lyst til å legge på meg uhorvelig masse, og slite med dette etterpå. Da går det an å gjøre noe med det man kan gjøre noe med. 

Er jo litt derfor jeg spurte også. 😉Om det var medisinene som gjorde dette.  Om dette er midlertidig, elker noe jeg kommer til å slite med senere:) 

jeg har mine usunne vaner jeg, men det er jo ikke noe mer eller mindre nå. Derfor jeg undret meg også. 

Kan jo ikke skade å skjerpe inn på uvanene heller da;) 

men godt å vite at medisinene gjør sitt dem også:) at det kan være grunnen:)

Anonymkode: c54cb...72c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...