Frida Skrevet 3. april 2016 #1 Del Skrevet 3. april 2016 Jeg har observert dette flere ganger, ligger bak en bil som skal inn på hovedvei, og vi får grønn pil. Bilen foran meg (blå) begynner å kjøre frem og svinger, men stopper i svingen når sjåføren ser det røde lyset. Det er rødt kun for de gule bilene, men det skjønner sjåføren tydeligvis ikke. Sjåføren stod og ventet helt til det ble grønt lys for de gule bilene og det ble en smule kaotisk i krysset da det kom biler fra motsatt side av der vi stod som også ville inn på hovedveien, de ble stående i krysset da den blå bilen effektivt blokkerte krysset og ingen kunne kjøre. Hvordan i all verden går det an å ikke forstå at man kjører på grønn pil? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 3. april 2016 #2 Del Skrevet 3. april 2016 Det er dessverre mange som ikke burde ha lappen.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. april 2016 Forfatter #3 Del Skrevet 3. april 2016 21 minutter siden, Boneli skrev: Det er dessverre mange som ikke burde ha lappen.. Kanskje trøndere er ekstra trege? Huff! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 3. april 2016 #4 Del Skrevet 3. april 2016 7 timer siden, Frida skrev: Jeg har observert dette flere ganger, ligger bak en bil som skal inn på hovedvei, og vi får grønn pil. Bilen foran meg (blå) begynner å kjøre frem og svinger, men stopper i svingen når sjåføren ser det røde lyset. Det er rødt kun for de gule bilene, men det skjønner sjåføren tydeligvis ikke. Sjåføren stod og ventet helt til det ble grønt lys for de gule bilene og det ble en smule kaotisk i krysset da det kom biler fra motsatt side av der vi stod som også ville inn på hovedveien, de ble stående i krysset da den blå bilen effektivt blokkerte krysset og ingen kunne kjøre. Hvordan i all verden går det an å ikke forstå at man kjører på grønn pil? Er det samme bil og sjåfør som gjør det samme? Merkelig er det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. april 2016 Forfatter #5 Del Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, tdm900 skrev: Er det samme bil og sjåfør som gjør det samme? Merkelig er det uansett Ikke samme bil og sjåfør nei, men har sett det flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 3. april 2016 #6 Del Skrevet 3. april 2016 Et øyeblikk siden, Frida skrev: Ikke samme bil og sjåfør nei, men har sett det flere ganger. Hehe, javel. Nei det er nok kun uvitenhet om hvordan de skal forholde seg til lysene. Burde vært satt på skolebenken igjen! (kjøreskole) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #7 Del Skrevet 3. april 2016 Det høres jo helt utrolig ut! Jeg hadde lagt meg på tuta! Anonymkode: 617e7...ee4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 3. april 2016 Forfatter #8 Del Skrevet 3. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det høres jo helt utrolig ut! Jeg hadde lagt meg på tuta! Anonymkode: 617e7...ee4 Vi var flere som gjorde det, men personen ble stående likevel. Jeg vurderte å gå ut av bilen og forklare at hun skulle kjøre når hun hadde grønn pil, men jeg gjorde det (dessverre) ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2016 #9 Del Skrevet 8. april 2016 Folk fra Østfold (med A-skilt) har et litt dårlig rykte i Oslotrafikken. Da jeg var pizzabud som student utenfor Oslo sentrum skjedde det ganske ofte at folk fra Østfold stod og ventet i en evighet i rundkjøringer, brukte ekstremt lang tid på å komme ut av lyskryss, lå i feil fil før kryss selv om det var godt skiltet i luften og generelt vimset mye i trafikken. Men det aller verste tilfellet var hen TS beskriver: en som stoppet på grønt lys selv om folk begynte å tute og kjørte da det skiftet til rødt ... Kanskje de ikke lærer kryss generelt i Øsftold Anonymkode: 3e1e0...23c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frida Skrevet 8. april 2016 Forfatter #10 Del Skrevet 8. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Folk fra Østfold (med A-skilt) har et litt dårlig rykte i Oslotrafikken. Da jeg var pizzabud som student utenfor Oslo sentrum skjedde det ganske ofte at folk fra Østfold stod og ventet i en evighet i rundkjøringer, brukte ekstremt lang tid på å komme ut av lyskryss, lå i feil fil før kryss selv om det var godt skiltet i luften og generelt vimset mye i trafikken. Men det aller verste tilfellet var hen TS beskriver: en som stoppet på grønt lys selv om folk begynte å tute og kjørte da det skiftet til rødt ... Kanskje de ikke lærer kryss generelt i Øsftold Anonymkode: 3e1e0...23c Kanskje det var noen fra Østfold som hadde forvillet seg til Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå