Gå til innhold

Symtom-tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen mener at symptomer på graviditet får man ikke før evt en positiv graviditetstest, mens andre mener at man kan få symptomer få dager etter eggløsning. Jeg vet ikke, siden jeg aldri har vært gravid før. Jeg er i min 3pp og synes det er spesielt irriterende med uregelmessig menstruasjon nå når vi prøver å bli gravid. (alt fra 29 dager til 45 dager)

Jeg tror og mener at jeg hadde eggløsning for 10 dager siden. Sist syklus varte i 28 dager, mens denne syklusen har jeg kommet til dag 39. Dersom det stemmer at jeg hadde eggløsning for 10 dager siden, så er det fortsatt noen dager igjen å vente før jeg evt får mensen (vi får håpe at den uteblir da selvfølgelig ;) ).

Uansett, jeg har følt meg litt rar og annerledes den siste uken. For eksempel så har jeg mye vondt i hodet på morgenen, tett nese i høyre nesebor uten å føle meg forkjølet ellers (spesielt på kvelden), jeg har ømme brystvorter noe jeg aldri pleier å ha som mensensmerter. Jeg er trøtt og har sterke drømmer når jeg sover. Ikke minst så er ikke fordøyelsen helt som den pleier å være.  Jeg har tatt 3 graviditetstester, 6, 8 og 9 dager dpo og alle har vært negative (ikke tatt på morgenurin). 

Jeg vet mange har innbilte symptomer pga stort ønske om å bli gravid. Det er bare det at dagene blir lange når man går å venter og samtidig føler at noe ikke er helt som det skal. Derfor er det svært fint å kunne lufte seg i slike forum som dette. Jeg vil så gjerne bli mamma :) Noen som har noen tanker? Er det bare innbillning fra min sin side? Er det bare tull å håpe på at det kanskje kan være noe? 

Takk for svar :) (Å ja, jeg vet jeg må smøre meg med tålmodighet, og at ingen her inne kan bekrefte eller avkrefte om jeg er gravid). 

Anonymkode: 2ec54...794

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sist jeg ble gravid hadde jeg EL på en fredag. Allerede uken etter begynte jeg å føle meg utmattet og sliten i hele kroppen. Jeg hadde ømme brystvorter fra EL og under hele perioden jeg var gravid (mista i uke 10). Og jeg var uggen! Jeg hadde så tydelige symptomer sååå tidlig, noe jeg ikke trodde var mulig, men testa først svakt svakt positivt 10DPO på morgenurin. Så at testene dine har vært negative er ikke unormalt evt. Mine tester var ikke supersterke selv på 14DPO men jeg var veldig gravid likevel. Slet med mye uggenhet og kvalme, spesielt om kvelden og natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har fått en mørk strek der mange gravide får en mørk strek, altså fra navlen og ned. Om jeg er gravid er jeg i såfall bare 4-5 uker på vei, kan det være et graviditetssymptom, eller kan man ikke få det så tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...