AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #61 Skrevet 3. april 2016 29 minutter siden, Klopp skrev: Det var ikke min feil når jeg stolte på kjæresten min. Det MÅ gå an å stole på kjærestene sine. Men tydeligvis går det ikke an å stole på andre enn seg selv. Dessverre er verden blitt så jævlig og ondskapsfull. Ja, sånn er livet. Du lærte på den harde måten. Jeg har prentet inn dette til mine mannlige venner i flere år, bruker de ikke kondom så er de stokk dumme. Min eks visste jeg gikk på p-piller, jeg var hans første kjæreste. Jeg informerte at jeg i utgangspunktet ville tatt abort hvis uhellet hadde skjedd, men ikke kunne garantere det da jeg vet hormoner kommer som et smell på hodet og kroppen under graviditet (har barn fra før). Jeg sa han kunne bruke kondom i tillegg til mine p-piller hvis han absolutt ikke ville ha barn, hvis han ville ha sex uten kondom så tok han også den risikoen. Og kom ikke og fortell meg at dere ikke vet om risken med å ha sex uten kondom. Dere burde bruke det helt til den dagen dere vil ha barn, ellers har dere absolutt ingenting å klage over! Nada! Anonymkode: 31637...a68 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #62 Skrevet 3. april 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: så hun skal kunne nekte han å være med på ul å se ungen men likevel tvinge han til å betale? hahahaahah dette er slaveri og du vet det, og det er ingenting som rettferdiggjør det. Anonymkode: 690c3...068 Han nekter for at han har ansvar så hvorfor skal han ha noe med ungen å gjøre ? Først må han erkjenne at han er far og gjøre de rette tingene. Anonymkode: 0eb8b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #63 Skrevet 3. april 2016 1 time siden, Klopp skrev: Betaler jo skatt jeg også. Men jo takk for at du vil hjelpe til Det var ikke min feil når jeg stolte på kjæresten min. Det MÅ gå an å stole på kjærestene sine. Men tydeligvis går det ikke an å stole på andre enn seg selv. Dessverre er verden blitt så jævlig og ondskapsfull. Jeg har aldri sagt jeg ikke vil gi penger til babyen. Siden det er min unge skal jeg betale og ha noe med h*n å gjøre og det kan heldigvis ikke eksen nekte! Men jeg er ikke blant verdens rikeste og ikke er jeg flink å spare. Er det ikke på tide å bli flink å spare ? Er vel ikke verdens rikeste hun heller ? Du er far og det kommer før ALT! Anonymkode: 0eb8b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2016 #64 Skrevet 3. april 2016 6 timer siden, Klopp skrev: Kanskje det, men da må de også takle at menn sier noe tilbake til de uten å hyle og kalle han drittsekk osv.. Så må de som leker hjelpesløse og ikke kan passe på seg selv skjerpe seg litt. Ikke bare menn som skal passe på så de ikke blir gravid. Blir så forbanna på sånt og kommer snart til å få hjerteinfarkt! Det er bra, så må Liverpool ut på managerjakt igjen! Anonymkode: a796f...8f6
Gjest Klopp Skrevet 3. april 2016 #65 Skrevet 3. april 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er bra, så må Liverpool ut på managerjakt igjen! Anonymkode: a796f...8f6 Ånei det skjer ikke!
Gjest Cartman Skrevet 3. april 2016 #66 Skrevet 3. april 2016 Har to voksne mennesker frivillig sex, så har begge likt ansvar. Det forventes litt av voksne mennesker.
OPIgirl Skrevet 3. april 2016 #67 Skrevet 3. april 2016 Bla bla bla og atter bla. Er dtittlei av menn som klager og påstår at dama har lurt dem til å bli far mot deres vilje. Hvis dere ikke vil bli far, se til helvete å bruk kondom eller la ver å ha sex. Verre enn det er det ikke.
waco Skrevet 3. april 2016 #68 Skrevet 3. april 2016 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn må også ta ansvar. Når de ikke er 100% sikker på om damen kan bli gravid burde mennene bruke kondom eller p-pille for menn (som kommer på markedet snart) Anonymkode: 2f47a...645 Det er dere som ikke kan være 100% sikre på mannen.
waco Skrevet 3. april 2016 #69 Skrevet 3. april 2016 19 timer siden, risari skrev: It takes two to tango... Begges ansvar. Smekk ferdig. Men bare en til å avgjøre skjebnen. Det er en av grunnene til at de fleste menn hater feminister, - og det er fordi at kvinner ikke klarer å se ting fra andre perspektiver enn sin egen. Skulle du ønske du ikke hadde noen medbestemmelsesrett til ditt eget avkom?
waco Skrevet 3. april 2016 #70 Skrevet 3. april 2016 5 minutter siden, OPIgirl skrev: Bla bla bla og atter bla. Er dtittlei av menn som klager og påstår at dama har lurt dem til å bli far mot deres vilje. Hvis dere ikke vil bli far, se til helvete å bruk kondom eller la ver å ha sex. Verre enn det er det ikke. Det er derfor vi må forby abort ikkesant? Kondombruk eller sexsølibat er svar nok! En av årsakene til at det er vanskelig å respektere kvinner er at kvinner ikke klarer å se problemstillingen utenfor "kvinneboksen". - Skulle du ønske du ikke kunne delta i ditt ukjente barns skjebne?
waco Skrevet 3. april 2016 #71 Skrevet 3. april 2016 7 minutter siden, OPIgirl skrev: Bla bla bla og atter bla. Er dtittlei av menn som klager og påstår at dama har lurt dem til å bli far mot deres vilje. Hvis dere ikke vil bli far, se til helvete å bruk kondom eller la ver å ha sex. Verre enn det er det ikke. Hvorfor mener du at en du ligger med ikke skal kunne delta i spørsmålet om fremtiden? Er det fordi samleiet var frivillig fra begge, - er det derfor du synes bare du skal bestemme konsekvensen?
Frk.K Skrevet 3. april 2016 #72 Skrevet 3. april 2016 Ryddet for spekulasjoner, innlegg som er skrevet på dialekt og svar til dette. Frk.K, mod.
risari Skrevet 4. april 2016 #73 Skrevet 4. april 2016 22 timer siden, waco skrev: Men bare en til å avgjøre skjebnen. Det er en av grunnene til at de fleste menn hater feminister, - og det er fordi at kvinner ikke klarer å se ting fra andre perspektiver enn sin egen. Skulle du ønske du ikke hadde noen medbestemmelsesrett til ditt eget avkom? Selvfølgelig er man to om å ta vare på et barn! De damene som ikke mener det kan bare gå og legge seg.
Gjest Klopp Skrevet 4. april 2016 #74 Skrevet 4. april 2016 Den 3.4.2016 at 16.53, Cartman skrev: Har to voksne mennesker frivillig sex, så har begge likt ansvar. Det forventes litt av voksne mennesker. Nettopp. Begge har ansvar. Derfor blir jeg forbannet på de damene som tror mannen har alt ansvar alene. Det er ikke mannen sin kropp som blir befruktet. Den 3.4.2016 at 19.22, OPIgirl skrev: Bla bla bla og atter bla. Er dtittlei av menn som klager og påstår at dama har lurt dem til å bli far mot deres vilje. Hvis dere ikke vil bli far, se til helvete å bruk kondom eller la ver å ha sex. Verre enn det er det ikke. Tror du jeg hadde sagt til min egen kjæreste "sorry jeg stoler ikke på deg, jeg må bruke kondom for du er tross alt ei kvinne, og godtar du ikke det så har jeg ikke sex med deg" ? Jeg påstår ingenting. Jeg har og mange andre blir lurt for visse tror de har all makt her i livet. De tror de er GUD og kan gjøre hva pokker de vil uten å bli straffet. Ikke faen om de får.
AnonymBruker Skrevet 4. april 2016 #75 Skrevet 4. april 2016 Det er fortsatt bare seg selv man kan passe på under sexøkten. Mannen passer på å beskytte seg selv og kan ikke ha kontroll på hva kvinnen gjør. Man har ikke blitt lurt til farskap med mindre man har blitt voldtatt.Helt ærlig. Ta på en kondom eller er du ikke voksen nok til å ha sex. Det kan nemlig bli barn ut av det og det er ikke alltid bare bare for en kvinne å utsette seg for en abort når det kan være risikabelt. Hadde han tatt på en kondom hadde det vært null problemos. Herregud. Anonymkode: 0eb8b...33d
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #76 Skrevet 5. april 2016 Begge har ansvar for å bruke prevensjon. Skjønner at det er kjipt når kvinner juger og sier de går på prevensjon, for å bli gravide. Men det er ikke kvinner generelt sin feil. Anonymkode: c5535...03c
herzeleid Skrevet 5. april 2016 #77 Skrevet 5. april 2016 Den 3.4.2016 at 2.07, AnonymBruker skrev: Ja, sånn er livet. Du lærte på den harde måten. Jeg har prentet inn dette til mine mannlige venner i flere år, bruker de ikke kondom så er de stokk dumme. Min eks visste jeg gikk på p-piller, jeg var hans første kjæreste. Jeg informerte at jeg i utgangspunktet ville tatt abort hvis uhellet hadde skjedd, men ikke kunne garantere det da jeg vet hormoner kommer som et smell på hodet og kroppen under graviditet (har barn fra før). Jeg sa han kunne bruke kondom i tillegg til mine p-piller hvis han absolutt ikke ville ha barn, hvis han ville ha sex uten kondom så tok han også den risikoen. Og kom ikke og fortell meg at dere ikke vet om risken med å ha sex uten kondom. Dere burde bruke det helt til den dagen dere vil ha barn, ellers har dere absolutt ingenting å klage over! Nada! Anonymkode: 31637...a68 En mann som stoler på kjæresten sin har ingenting å klage over om hun lurer han? Snurrig påstand.
herzeleid Skrevet 5. april 2016 #78 Skrevet 5. april 2016 Den 3.4.2016 at 19.22, OPIgirl skrev: Bla bla bla og atter bla. Er dtittlei av menn som klager og påstår at dama har lurt dem til å bli far mot deres vilje. Hvis dere ikke vil bli far, se til helvete å bruk kondom eller la ver å ha sex. Verre enn det er det ikke. Har du samme standpunkt ovenfor kvinner som ønsker å ta abort?
KatyP Skrevet 5. april 2016 #79 Skrevet 5. april 2016 Jeg lurer ærlig talt på hvor aktuell og reell denne problemstillingen er? Misforstå meg rett, jeg er klar over at det finnes kvinner som hevder de går på pillen men lyver, men hvor mange er det? Og hvor mange er det egentlig som legger alt ansvaret over på mannen for at de blir gravide? Å ville ha barn er helt legitimt, men de aller fleste ønsker ikke å være aleneforeldre. De ønsker ikke å sitte i en situasjon der de må informere en ons/pulevenn/ekskjæreste at de er gravide for så å kjefte han huden full for manglende ansvar.
herzeleid Skrevet 5. april 2016 #80 Skrevet 5. april 2016 1 minutt siden, KatyP skrev: Jeg lurer ærlig talt på hvor aktuell og reell denne problemstillingen er? Misforstå meg rett, jeg er klar over at det finnes kvinner som hevder de går på pillen men lyver, men hvor mange er det? Og hvor mange er det egentlig som legger alt ansvaret over på mannen for at de blir gravide? Å ville ha barn er helt legitimt, men de aller fleste ønsker ikke å være aleneforeldre. De ønsker ikke å sitte i en situasjon der de må informere en ons/pulevenn/ekskjæreste at de er gravide for så å kjefte han huden full for manglende ansvar. Jeg stusser på det samme. Det virker som en problemstilling som sikkert er høyst reel, men som jeg ser for meg tilhører sjeldenhetene. Har vondt for å tro at det er særlig mange kvinner som aktivt går inn for å "lure" på seg barn. Samtidig så har jeg litt vondt for å forstå enslige kvinner som ønsker kunstig befruktning så mulig jeg ikke har tilstrekkelig oversikt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå