Gå til innhold

Det er din sperm!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Er TS en kvinne da? For her beskriver du jo adferden hans på en prikk.

Anonymkode: af3fb...7a4

Aner ikke hvem ts er. Nå slutter du å plage meg.

Anonymkode: 690c3...068

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Thefrost skrev:

Hun skræva, du spruta.begge er ansvarlige. 

Herregud.

dama er selvfølgelig mer ansvarlig. hennes kropp hennes valg hennes ansvar

Gjest Klopp
Skrevet

Begge har ansvar ja, så hvorfor finnes det så mange idioter som ikke tar ansvar når det er hennes kropp som kan bli befrukta? Forventer at menn skal passe på alt, og går det galt så er det menn sin feil. Han som spruta. Ikke min kropp som blir befrukta! 

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er TS en kvinne da? For her beskriver du jo adferden hans på en prikk.

Sist jeg sjekka var jeg en mann men..

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva faen!

Etter å ha lest her skjønner jeg hvorfor jeg er innbitt mannehater. Dere har alltid bestemt og voldtatt og lemlestet i vei og nå skal dere drive guilt games og hore dere i vei samtidig. Fy fan dere er alle dobbeltmoralske psykopater.

Anonymkode: 009f5...bc3

• Liker 3
Gjest Klopp
Skrevet (endret)
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

hva faen!

Etter å ha lest her skjønner jeg hvorfor jeg er innbitt mannehater. Dere har alltid bestemt og voldtatt og lemlestet i vei og nå skal dere drive guilt games og hore dere i vei samtidig. Fy fan dere er alle dobbeltmoralske psykopater.

Stakkars deg. Du er jo sikkert perfekt. Bare å holde seg unna menn siden alle er psykopater.

Endret av Klopp
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Klopp skrev:

Stakkars deg. Du er jo sikkert perfekt. Bare å holde seg unna menn siden alle er psykopater.

ja faktisk så er det synd på meg ja. og ja mye pga psykopater og mye pga menn. og JA jeg holder meg unna.

• Liker 1
Gjest Klopp
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja faktisk så er det synd på meg ja. og ja mye pga psykopater og mye pga menn. og JA jeg holder meg unna.

Som du ser er det en del kvinner jeg er forbannet på, og som har ødelagt for meg. Holder meg ikke unna kvinner av den grunn, for jeg vet at flesteparten er gode kvinner, og alle er ikke like. 

Så har vi de her hjelpesløse da som irriterer vettet av meg. Tror mannen skal gjøre alt! 

HENNES KROPP = HENNES ANSVAR. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hva faen!

Ja, det er typisk kvinner å hate menn når vi tar vare på oss selv over å ofre oss for dere. Du får ta ansvar for din kropp og slutte å pålegge menn et ansvar for dine valg. Bare fordi noen har nøtteallegi så betyr ikke det at jeg ikke kan få spise nøtter. Samme gjelder for graviditet. Bare fordi du blir gravid av sex så betyr ikke det at jeg elelr andre skal stå ansvarlig for det. Sørg selv for å bruke prevensjon. 

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Umoden tankegang. Hun trenger jo din sæd for å bli gravid med mindre hun voldtok deg er det ditt ansvar og passe på snoppen også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånn som du holder på så er jeg forundret over at dette faktisk ikke har skjedd før. Sånn som du holder på, bare slenger deg på alt som sprer beina uten noen form for standard så skulle man tro at du hadde hatt tredve unger nå, at du har har klamydia, HIV, gonoré og alle mulige kjønnssykdommer. Ja, sånn som du hopper fra dame til dame og mann til mann, så er du skyld i dette 😄 og den eneste jeg syns synd på her er damen som du var utro mot.. Altså, hvem selger sex bak ryggen på sin kjære? Haha, kanskje hun forteller den historien til deres barn? "Nei, pappa og jeg er ikke sammen fordi pappa ville heller sex til menn enn å være sammen med meg"

Anonymkode: 09d70...c1e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvem ts er. Nå slutter du å plage meg.

Ts er trådstarter Klopp. Jeg har bare skrevet noe direkte til deg den ene gangen (pluss dette svaret nå), men hvis det ble veldig plagsomt skal jeg selvsagt ikke plage deg mer.

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan ikke fordra som går inn for å bli gravide mot mannens vilje, MEN: Om jeg var mann og livredd for å bli far, ville jeg sørget for å holde spermen min unna en kvinnes livmor. Man tar ikke på seg kondom for damas skyld, man tar den på for sin egen. Når man vet hvor sikker kondom er sammenlignet med p-piller man ikke aner om er brukt riktig, så stoler man likevel på pillene? Det er hva jeg vil kalle dårlig dømmekraft. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Thefrost skrev:

Umoden tankegang. Hun trenger jo din sæd for å bli gravid med mindre hun voldtok deg er det ditt ansvar og passe på snoppen også.

Hun trenger jo min  hjelp (skattepenger og abortklinik) for å ta en abort også, men da er det plutselig helt og holdent hennes valg. Hennes kropp, hennes valg, hennes ansvar. det er så enkelt.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Klopp skrev:

Som du ser er det en del kvinner jeg er forbannet på, og som har ødelagt for meg. Holder meg ikke unna kvinner av den grunn, for jeg vet at flesteparten er gode kvinner, og alle er ikke like. 

Så har vi de her hjelpesløse da som irriterer vettet av meg. Tror mannen skal gjøre alt! 

HENNES KROPP = HENNES ANSVAR. 

Og det var vel det ansvaret hun tok på seg da hun valgte å beholde barnet da hun ble gravid. 

Så du griner både fordi hun bevisst gikk inn for å bli gravid (hvis det var det hun virkelig gjorde og ikke bare noe du tror fordi du er sur) og så griner du fordi hun ikke vil at du skal ha noe med babyen å gjøre når den er født. Så du griner uansett. 

Jeg har fått med meg at du har sagt at når det først er et barn som kommer så skal hun i hvert fall ikke holde ungen din unna deg, men hva griner du for nå da? Nå er det jo for seint, hun er gravid. Kom over det. Bli ferdig med det. Du blir ikke ferdig med det ved å lage en million tråder om det her på KG. 

Anonymkode: 4cfc5...16c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og det var vel det ansvaret hun tok på seg da hun valgte å beholde barnet da hun ble gravid. 

Så du griner både fordi hun bevisst gikk inn for å bli gravid (hvis det var det hun virkelig gjorde og ikke bare noe du tror fordi du er sur) og så griner du fordi hun ikke vil at du skal ha noe med babyen å gjøre når den er født. Så du griner uansett. 

Jeg har fått med meg at du har sagt at når det først er et barn som kommer så skal hun i hvert fall ikke holde ungen din unna deg, men hva griner du for nå da? Nå er det jo for seint, hun er gravid. Kom over det. Bli ferdig med det. Du blir ikke ferdig med det ved å lage en million tråder om det her på KG. 

Hun tar ikke noe ansvar når hun ikke tar konsekvensene alene. Dere skjønner ikke hva ansvar innebærer tydeligvis.

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ananas. skrev:

Jeg kan ikke fordra som går inn for å bli gravide mot mannens vilje, MEN: Om jeg var mann og livredd for å bli far, ville jeg sørget for å holde spermen min unna en kvinnes livmor. Man tar ikke på seg kondom for damas skyld, man tar den på for sin egen. Når man vet hvor sikker kondom er sammenlignet med p-piller man ikke aner om er brukt riktig, så stoler man likevel på pillene? Det er hva jeg vil kalle dårlig dømmekraft. 

Nettopp!!!
Dette sliter visst flere menn med å skjønne.

Det er også moro at Klopp selv nettopp har klaget sin nød i en annen tråd over at han ble lurt til å befrukte en dame som ville bli gravid. Med andre ord ønsket dama at han ikke skulle bruke kondom fordi hun ønsket å bli gravid. Så kommer han nå og klager på at damer forventer at menn skal bruke kondom for å unngå graviditet? Tror det er på tide at herr Klopp tar ansvar for egne handlinger og innser at eneste måten å beskytte seg mot gærne kvinnfolk og deres avkom er faktisk å bruke kondom. For sin egen skyld, og ikke for damas skyld.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun tar ikke noe ansvar når hun ikke tar konsekvensene alene. Dere skjønner ikke hva ansvar innebærer tydeligvis.

Hva innebærer ansvar da?

Hun tar ansvar for sin kropp. Hun tar ansvar for at prevensjon ikke ble brukt. 

Det hun ikke tar ansvar for er Klopp, men han har ansvar for seg selv... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva innebærer ansvar da?

Hun tar ansvar for sin kropp. Hun tar ansvar for at prevensjon ikke ble brukt. 

Det hun ikke tar ansvar for er Klopp, men han har ansvar for seg selv... 

Slutt med den der kvinnfolklogikken din. Så lenge han motvillig er med å betale for henne valg og må ta del av konsekvensene for det som skjer med hennes kropp, så tar hun ikke noe ansvar. Hun deler ansvaret med en maktesløs part. det er et overgrep.

AnonymBruker
Skrevet

Slutt med den der kvinnfolklogikken din. Så lenge han motvillig er med å betale for henne valg og må ta del av konsekvensene for det som skjer med hennes kropp, så tar hun ikke noe ansvar. Hun deler ansvaret med en maktesløs part. det er et overgrep.

hahahaha kvinnfolklogikk... 

Såvidt jeg har fått med meg så er Klopp ufør så han slipper nok å betale ei krone for denne babyen uansett, så han har ikke noe å klage på økonomisk i hvert fall. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er veldig aktiv i denne tråden, Hva er det som har gjort deg så bitter?

Anonymkode: 27356...84b

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...