Minitroll Skrevet 2. april 2016 #41 Skrevet 2. april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=naiRInA9ae8 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #42 Skrevet 2. april 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: hahahaha kvinnfolklogikk... Såvidt jeg har fått med meg så er Klopp ufør så han slipper nok å betale ei krone for denne babyen uansett, så han har ikke noe å klage på økonomisk i hvert fall. Anonymkode: 4cfc5...16c 😂 da er det faktisk vi som betaler for bebbis til kloppis Anonymkode: 0eb8b...33d 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #43 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, Klopp skrev: Ja, men skal også ta ansvar. Men kan ikke kvinner også gjøre det? Tross alt de som er fruktbare! Noen må virkelig slutte å leke så hjelpesløs. De er voksne nok til å ta ansvar og passe bedre på som andre kvinner som virkelig kan ta ansvar. Dette er det jo en kjempeenkel løsning på. Vil ikke kvinnen ha barn bruker hun prevensjon. Vil ikke mannen ha barn bruker han prevensjon. Hvis ikke begge er enige om barn vil det ikke bli barn da uansett en av de fortsatt bruker prevensjon. Om det skjer uhell er mannen og kvinnen likestilt, hvis begge har brukt det de skulle utfra det de selv ønsket. Hvis hver mann som blir far mot sin vilje kan si at han har brukt kondom, så skal jeg forstå fortvilelsen hans. Har han ikke brukt kondom så har han ikke tatt ansvar for seg selv. Kvinner som blir ufrivillig gravide med prevensjon blir også fortvilet. Å ta abort er ikke en enkel angreknapp som visse mannfolk later til å tro. Har ikke kvinnen brukt prevensjon så er det ikke synd på henne heller, for da har hun ikke tatt ansvar for seg selv. Anonymkode: 31637...a68 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #44 Skrevet 2. april 2016 Men klopp, om du betaler for penger du får når du er ufør så er det skattebetalere som betaler for ungen din 😂 og hun får betalt for shopping ? Da vet du ikke hvor dyrt det er med barn. Men fint at jeg kan bidra til en ny liten klopp som får seg mat og klær !! Anonymkode: 0eb8b...33d 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #45 Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, Klopp skrev: Jeg bruker som oftest kondom, men kvinner må også ta mer ansvar. Jeg kan ikke passe på alle kvinner jeg knuller. Er ikke barnevakten deres. Hvis du endrer det der til ALLTID så blir problemet borte. Slutt å syte over en situasjon du selv har satt deg i. Du var dum, du stolte på feil person, du tok ikke ansvar for deg selv. På tide å være en mann nå og innse at det var din egen feil. Du syter jo verre enn noen andre jeg har hørt om! Anonymkode: 31637...a68 7
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #46 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men klopp, om du betaler for penger du får når du er ufør så er det skattebetalere som betaler for ungen din 😂 og hun får betalt for shopping ? Da vet du ikke hvor dyrt det er med barn. Men fint at jeg kan bidra til en ny liten klopp som får seg mat og klær !! Anonymkode: 0eb8b...33d Er fortsatt et innhugg i hans økonomi, enten han får uføretrygd eller arbeidsinntekt. Anonymkode: 690c3...068
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #47 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvis du endrer det der til ALLTID så blir problemet borte. Slutt å syte over en situasjon du selv har satt deg i. Du var dum, du stolte på feil person, du tok ikke ansvar for deg selv. På tide å være en mann nå og innse at det var din egen feil. Du syter jo verre enn noen andre jeg har hørt om! Anonymkode: 31637...a68 Selvfølgelig syter han. Det hadde du også gjort om noen tok et sånt valg på dine vegne og tvang deg til å betale for det. Anonymkode: 690c3...068
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #48 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Er fortsatt et innhugg i hans økonomi, enten han får uføretrygd eller arbeidsinntekt. Anonymkode: 690c3...068 Ja da må han ikke gjøre folk gravide da med tissefanten sin!han må nemlig bruke kondom og trekke den ut i tide ! Ellers så har han ansvar. Slik er det bare Anonymkode: 0eb8b...33d 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #49 Skrevet 2. april 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du endrer det der til ALLTID så blir problemet borte. Slutt å syte over en situasjon du selv har satt deg i. Du var dum, du stolte på feil person, du tok ikke ansvar for deg selv. På tide å være en mann nå og innse at det var din egen feil. Du syter jo verre enn noen andre jeg har hørt om! Anonymkode: 31637...a68 🙌 Anonymkode: 0eb8b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #50 Skrevet 2. april 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig syter han. Det hadde du også gjort om noen tok et sånt valg på dine vegne og tvang deg til å betale for det. Anonymkode: 690c3...068 Du mener noen nektet han å bruke kondom? Og så voldtok han? Anonymkode: 31637...a68 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #51 Skrevet 2. april 2016 4 minutter siden, Klopp skrev: Jeg bruker som oftest kondom, men kvinner må også ta mer ansvar. Jeg kan ikke passe på alle kvinner jeg knuller. Er ikke barnevakten deres. Hva er det egentlig du klager på, Klopp? Så langt har jeg forstått at du irriterer deg over følgende: 1. Damer som sier de går på p-piller og maser om at du gjerne kan droppe kondom 2. Damer som enten de går på pillen eller ikke, maser om at du må bruke kondom Så i grunnen er du litt sånn omvendt Ole Brumm og irriterer deg over begge deler? Jeg har sagt det før men gjentar det gjerne: begge har selvsagt ansvar for å unngå befruktning. Du trenger ikke passe på damene eller være barnevakten deres, men du må faktisk passe på deg selv og være din egen barnevakt. Anonymkode: af3fb...7a4 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #52 Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja da må han ikke gjøre folk gravide da med tissefanten sin!han må nemlig bruke kondom og trekke den ut i tide ! Ellers så har han ansvar. Slik er det bare Anonymkode: 0eb8b...33d SLutt og referer til det som en tissefant. Hvis du har tenkt å umyndiggjøre han sånn så er det hvertfall perverst at han skal stå til ansvar for hennes graviditet. Han må ikke ta ansvar for han har ikke noe valg. Kvinnen må ta ansvar fordi hun har valget om svangerskap eller abort. Anonymkode: 690c3...068
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #53 Skrevet 2. april 2016 Ikke glem at han ikke vil stå økonomisk ansvar for baby men føler seg snytt når han ikke fikk ha noe med baby å gjøre. Han kan forvirre en gråstein Anonymkode: 0eb8b...33d 5
risari Skrevet 2. april 2016 #54 Skrevet 2. april 2016 It takes two to tango... Begges ansvar. Smekk ferdig. 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #55 Skrevet 2. april 2016 Et øyeblikk siden, risari skrev: It takes two to tango... Begges ansvar. Smekk ferdig. Der sa du det. Ferddiii snakka 👌👏 Anonymkode: 0eb8b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #56 Skrevet 2. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: SLutt og referer til det som en tissefant. Hvis du har tenkt å umyndiggjøre han sånn så er det hvertfall perverst at han skal stå til ansvar for hennes graviditet. Han må ikke ta ansvar for han har ikke noe valg. Kvinnen må ta ansvar fordi hun har valget om svangerskap eller abort. Anonymkode: 690c3...068 En abort kan være svært skadelig for ei dame, jeg har hatt ufrivillig abort og måtte nesten bøte med livet pga blodtap og lille barnet som kom ut var. Traumatiserende. Og er pikk/kuk/ snopp mindre perverst enn tissefant? Han hadde valget om å gjøre henne gravid eller ble han voldtatt? Han har tidligete sutret over at han ikke får være med på ul, om han han kan tvinge seg til å være med og at hun er slem fordi han ikke får se babyen sin. Men han kan ikke få i pose å sekk. Først må han stille opp å sørge for at baby får det den behøver så kansje hun lar han se ungen. Anonymkode: 0eb8b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #57 Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: En abort kan være svært skadelig for ei dame, jeg har hatt ufrivillig abort og måtte nesten bøte med livet pga blodtap og lille barnet som kom ut var. Traumatiserende. Og er pikk/kuk/ snopp mindre perverst enn tissefant? Han hadde valget om å gjøre henne gravid eller ble han voldtatt? Han har tidligete sutret over at han ikke får være med på ul, om han han kan tvinge seg til å være med og at hun er slem fordi han ikke får se babyen sin. Men han kan ikke få i pose å sekk. Først må han stille opp å sørge for at baby får det den behøver så kansje hun lar han se ungen. Anonymkode: 0eb8b...33d så hun skal kunne nekte han å være med på ul å se ungen men likevel tvinge han til å betale? hahahaahah dette er slaveri og du vet det, og det er ingenting som rettferdiggjør det. Anonymkode: 690c3...068
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #58 Skrevet 2. april 2016 25 minutter siden, Klopp skrev: Jeg har ikke tredve unger for de fleste kvinner kan faktisk ta ansvar. Ja, fordi kvinnene har tatt ansvar. Du klarer ikke å ta ansvar, du hadde visst hva ansvar var om det så kom og beit deg i ansiktet. Dette har du klart å rote deg borti selv og supert å se at din ansvarsløsheten din vil få litt konsekvenser for deg. Velfortjent! Anonymkode: 09d70...c1e 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #59 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ja, fordi kvinnene har tatt ansvar. Du klarer ikke å ta ansvar, du hadde visst hva ansvar var om det så kom og beit deg i ansiktet. Dette har du klart å rote deg borti selv og supert å se at din ansvarsløsheten din vil få litt konsekvenser for deg. Velfortjent! Anonymkode: 09d70...c1e Kvinnfolka fortjener credit for å ta vare på dine barn mens du sitter på KG å syter. Anonymkode: 0eb8b...33d 1
Gjest Klopp Skrevet 2. april 2016 #60 Skrevet 2. april 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men klopp, om du betaler for penger du får når du er ufør så er det skattebetalere som betaler for ungen din 😂 og hun får betalt for shopping ? Da vet du ikke hvor dyrt det er med barn. Men fint at jeg kan bidra til en ny liten klopp som får seg mat og klær !! Anonymkode: 0eb8b...33d Betaler jo skatt jeg også. Men jo takk for at du vil hjelpe til 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du endrer det der til ALLTID så blir problemet borte. Slutt å syte over en situasjon du selv har satt deg i. Du var dum, du stolte på feil person, du tok ikke ansvar for deg selv. På tide å være en mann nå og innse at det var din egen feil. Du syter jo verre enn noen andre jeg har hørt om! Anonymkode: 31637...a68 Det var ikke min feil når jeg stolte på kjæresten min. Det MÅ gå an å stole på kjærestene sine. Men tydeligvis går det ikke an å stole på andre enn seg selv. Dessverre er verden blitt så jævlig og ondskapsfull. 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ikke glem at han ikke vil stå økonomisk ansvar for baby men føler seg snytt når han ikke fikk ha noe med baby å gjøre. Han kan forvirre en gråstein Anonymkode: 0eb8b...33d Jeg har aldri sagt jeg ikke vil gi penger til babyen. Siden det er min unge skal jeg betale og ha noe med h*n å gjøre og det kan heldigvis ikke eksen nekte! Men jeg er ikke blant verdens rikeste og ikke er jeg flink å spare.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå