Gå til innhold

Det er din sperm!

Gjest Klopp

Anbefalte innlegg

Gjest Klopp

Det er enkelt for damene å si når "uhell" skjer og dama blir gravid. Ja men det er DIN vagina, og DIN livmor som blir befruktet. Hvorfor må noen jenter være så hjelpesløs og ikke ta ansvar selv? Kun skylde ut på alle som har noe dinglene mellom beina? Er det et tegn på at de VIL blir gravid? Det tror jeg. 

Ps. Ja jeg er helt ødelagt av ei viss ei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er bare sånn damer sier. Nytter ikke prøve krangle med dem. Er bare deres måte å si "æddabædda" på å bruke deg. 

Anonymkode: 690c3...068

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er bare sånn damer sier. Nytter ikke prøve krangle med dem. Er bare deres måte å si "æddabædda" på å bruke deg. 

Kanskje det, men da må de også takle at menn sier noe tilbake til de uten å hyle og kalle han drittsekk osv.. Så må de som leker hjelpesløse og ikke kan passe på seg selv skjerpe seg litt. Ikke bare menn som skal passe på så de ikke blir gravid. Blir så forbanna på sånt og kommer snart til å få hjerteinfarkt!

Endret av Klopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn må også ta ansvar. Når de ikke er 100% sikker på om damen kan bli gravid burde mennene bruke kondom eller p-pille for menn (som kommer på markedet snart)

Anonymkode: 2f47a...645

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Klopp skrev:

Kanskje det, men da må de også takle at menn sier noe tilbake til de uten å hyle og kalle han drittsekk osv.. Så må de som leker hjelpesløse og ikke kan passe på seg selv skjerpe seg litt. Ikke bare menn som skal passe på så de ikke blir gravid. Blir så forbanna på sånt og kommer snart til å få hjerteinfarkt!

Dem driter jo hva du sier. Er jo det som er poenget mitt. Når det kommer til kvinner så må man bare lære seg å luke ut det meste. Du vinner når du bruker minst energi på å la dem irritere deg, for de lever for å irritere å lage drama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

:grine:

Anonymkode: 27356...84b

Poenget mitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt.....

Den var til ts som kverner på samme sak i det uendelige.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Virkelig, dette nå igjen?? Du har virkelig problemer med kvinner.. Åshit altså....

Anonymkode: 0eb8b...33d

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, Klopp skrev:

Det er enkelt for damene å si når "uhell" skjer og dama blir gravid. Ja men det er DIN vagina, og DIN livmor som blir befruktet. Hvorfor må noen jenter være så hjelpesløs og ikke ta ansvar selv? Kun skylde ut på alle som har noe dinglene mellom beina? Er det et tegn på at de VIL blir gravid? Det tror jeg. 

Det er jo din sperm, og det er du som velger å stole på dama.
Ja det finnes barnsjuke damer som gjør alt for å bli gravid, inkludert lure menn til å ha ubeskyttet sex, men det gjelder faktisk ikke alle damer. Det gjelder ikke flertallet en gang, kun et mindretall. Hvis du vil unngå å bli far må du enten klippe strengen, bruke kondom eller la være å ha sex. Det kan være så urettferdig som bare det, men sånn er livet på alle områder. Man kan beskytte seg i øst og vest mot både ran, vold og innbrudd men noen ganger treffer man på feil person eller er på feil sted til feil tid. Eller gjør dumme valg. Det er alltid en risiko for å bli lurt og noen ganger er det temmelig umulig å unngå. Det gjelder både menn og kvinner.
Vær gjerne sur på dama som lurte deg, men ikke gjør det til en greie som omhandler alle damer for det er det faktisk ikke.

Anonymkode: af3fb...7a4

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn må også ta ansvar. Når de ikke er 100% sikker på om damen kan bli gravid burde mennene bruke kondom eller p-pille for menn (som kommer på markedet snart)

Ja, men skal også ta ansvar. Men kan ikke kvinner også gjøre det? Tross alt de som er fruktbare! Noen må virkelig slutte å leke så hjelpesløs. De er voksne nok til å ta ansvar og passe bedre på som andre kvinner som virkelig kan ta ansvar.

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dem driter jo hva du sier. Er jo det som er poenget mitt. Når det kommer til kvinner så må man bare lære seg å luke ut det meste. Du vinner når du bruker minst energi på å la dem irritere deg, for de lever for å irritere å lage drama.

Hvorfor er de så glad i drama?

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virkelig, dette nå igjen?? Du har virkelig problemer med kvinner.. Åshit altså....

Anonymkode: 0eb8b...33d

Nei jeg har ikke problemer med kvinner. Jeg har problemer med de som forventer at menn skal gjøre alt, de som ikke kan ta ansvar selv også, de som tror de bestemmer alt, og de som lurer til seg barn. DE har jeg problem med og er forbanna på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var til ts som kverner på samme sak i det uendelige.

Fordi kvinner ikke viser noe forståelse for han. Som jeg sa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Klopp skrev:

Jamen du, du sa i en annen tråd nesten det samme. Hva skjedde med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
2 minutter siden, Klopp skrev:

Hvorfor er de så glad i drama?

Fordi de er hjelpesløse og forvirra alene og liker å fremprovosere reaksjoner i andre heller enn å være alene med sine egne tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pøh!. Er du voksen nok til å pule, er du også voksen nok til å ta konsekvensene. Det skal to til for å pule, da må også begge to ta ansvar.

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, Klopp skrev:

Ja, men skal også ta ansvar. Men kan ikke kvinner også gjøre det? Tross alt de som er fruktbare! Noen må virkelig slutte å leke så hjelpesløs. De er voksne nok til å ta ansvar og passe bedre på som andre kvinner som virkelig kan ta ansvar.

Begge må ta ansvar, enkelt og greit.

Hvor stor er sjansen for at den dama du er sur på leser her? Hvorfor tror du det nytter å skrive tråd etter tråd her inne om hvor sur du er og hvor lurt du føler deg? Skulle du faktisk nå ut til noen damer som er i samme kategori som hun du er sur på, kan jeg nesten garantere at de uansett ikke bryr seg.
Hva med å ta dette ut på hun som er roten til alt sinnet ditt? Det er jo hun som fortjener det og som eventuelt kan gjøre noe med det, ikke vi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
4 minutter siden, Klopp skrev:

Din sperm fra din kropp er ditt ansvar. Hva hjelper det at svært mange kvinner tar ansvar, dersom du/ andre menn treffer på akkurat en av de få som lurer menn og/ eller er uforsiktig med prevensjonen?

OG et viktig poeng: Ingen prevensjon er 100% sikker

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de er hjelpesløse og forvirra alene og liker å fremprovosere reaksjoner i andre heller enn å være alene med sine egne tanker.

Er TS en kvinne da? For her beskriver du jo adferden hans på en prikk.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klopp
4 minutter siden, Kristiansand123 skrev:

Jamen du, du sa i en annen tråd nesten det samme. Hva skjedde med den?

Det var ikke det samme. Det var om de som lurer til seg barn med vilje. Hvis det var den tråden du mente. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...