Peter007 Skrevet 4. april 2016 #61 Skrevet 4. april 2016 Den 2.4.2016 at 10.32, AnonymBruker skrev: Er ganske så frustrert og trenger vel bare å ventilere litt og få noken gode råd. min mann og hans x kone har konfirmasjon nå snart. De har en sønn sammen og konflikt nivået er sky høgt.det foreligger en dom på 60-40. 60 til mor og 40 til far. Her skal det være separate konfirmasjoner. Der var mor enig i helt til hun fant ut at konfirmasjonshelgen var på far sin helg. Da kommer hun med barneloven og påstår at en mor har rett til å bestemme konfirmasjon om kor den skal holdes hen. Far gjekk til dommer og fekk utsett en ny midlertidig dom på at konfirmasjonshelgen ligger på far sin helg og at ho må eventuelt planlegge med far . Ikkje bare overkjøre og bestemme . Ho har fått et brev fra tingretten at hvis barnet ikkje kommer opp til far i henholdsvis til samværsavtalen så må ho møte i retten igjen og ho vil få tvangsbøt på grunn av brutt samvær. eg trudde at dette vil ho respekter . Men Nei. Nå planlegger ho konfirmasjon på samme helgen /dag som far skal ha. Ho har sendt ut innbydelse .En har tilbudt ho å dele på dagen . En har middag og en har kaffi . Men fikk da til svar at ho skulle ha alt. Og brydde seg ikkje om rettsdomm. Eg og min mann har bestilt koldtbord og bedt inn til konfirmasjon og skal gjøre dagen til en flott dag for konfirmasjon for gutten. Prøve å gjøre det beste ut av det til tross for mor sabotere . Synes synd i gutten her som blir manipulert av sin mor. Han har gitt beskjed til sin mor at han skal feire dagen hos far. Da svarte moren at velger du det så kommer du til å angre. Eg kjenne eg blir så frustrert då ein prøve å gjera da beste og me prøver å være samarbeids villig , men det er ikkje så lett lenger da mor ødlegger kvar gong . Og ja eg er ste mor. Men eg prøver så godt eg kan og å gjera da beste ut av denne uholdbare situasjonene. Anonymkode: abae0...3bd Mors trusler mot gutten klinger dårlig for henne I en ny rettssak. Far bør høre medadvokat om det kan bli 60 % til far
Sirah Skrevet 4. april 2016 #62 Skrevet 4. april 2016 Har flere av dere som kommenterer i det hele tatt lest tråden? Gutten ØNSKER å ha konfirmasjonen hos sin far. Far og TS har gjentatte ganger prøvd å lage en løsning med mor uten å lykkes. Mange forskjellige forslag er lagt frem. Det finnes en DOM på at dette er fars helg. Hvorfor i alle dager skal mor få viljen sin når gutten selv ØNSKER å ha konfirmasjonen sin hos far? Tenk på gutten skriver dere. Er det ikke netopp dette TS og far gjør ved å ikke gi etter for mors idioti? 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2016 #63 Skrevet 5. april 2016 Den 4. april 2016 at 7.11, xinnia skrev: Etter som jeg forstår av av TS så kan det virke som at far ikke har hatt lyst til å ha 50% nei, siden de har fått fastsatt samvær ved dom.. dersom forholdene ligger til rette for det Kan man ikke lage rom for barnet sitt i hverdagen- bør man eller ikke lage ett slikt helvete for barnet på slike merkedager som konfirmasjon er...Beklager det er bare slemt i mine øyne Da har du ikke forstått mye! Anonymkode: a494a...b09 2
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #64 Skrevet 7. juli 2016 Ts her. Ville bare komme med en liten oppdatering på korleis konfirmasjonen gjekk. Avtalen etter mykje om og men var at sønnen skulle ferie hos oss fram til kl 15:00. Vi skulle ha koldt bord med våres familie så skulle han til mor og ha kaffi og kake etterpå . avtalen var at mor skulle hente han kl 15:00 hos oss og skulle ta han med seg videre. Me feira og hadde det hyggelig med våres gjester . Sønnen var stor fornøyd . Kl ble 15:00. Ingen mor dukket opp. Me ringte ,sendte mld ingen svar. Så da heiv me oss i bilen og kjørte til dit mor skulle ha det. Ankom plassen Men der var dt ingen folk. Da hadde mor avlyst konfirmasjonene med sine gjester uten å informere sønnen eller x mann om dette. Så gutten ble med oss heim og feiret med oss. sønnen snakket med sin mor på kveldene . Han var ganske så sint kan du si. Men fekk kunne svar fra mor at hun var sliten. Det er moren sin det! Anonymkode: abae0...3bd 5
jauda Skrevet 7. juli 2016 #65 Skrevet 7. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ville bare komme med en liten oppdatering på korleis konfirmasjonen gjekk. Avtalen etter mykje om og men var at sønnen skulle ferie hos oss fram til kl 15:00. Vi skulle ha koldt bord med våres familie så skulle han til mor og ha kaffi og kake etterpå . avtalen var at mor skulle hente han kl 15:00 hos oss og skulle ta han med seg videre. Me feira og hadde det hyggelig med våres gjester . Sønnen var stor fornøyd . Kl ble 15:00. Ingen mor dukket opp. Me ringte ,sendte mld ingen svar. Så da heiv me oss i bilen og kjørte til dit mor skulle ha det. Ankom plassen Men der var dt ingen folk. Da hadde mor avlyst konfirmasjonene med sine gjester uten å informere sønnen eller x mann om dette. Så gutten ble med oss heim og feiret med oss. sønnen snakket med sin mor på kveldene . Han var ganske så sint kan du si. Men fekk kunne svar fra mor at hun var sliten. Det er moren sin det! Anonymkode: abae0...3bd Herreguud😲😲😲😲 1
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #66 Skrevet 7. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ville bare komme med en liten oppdatering på korleis konfirmasjonen gjekk. Avtalen etter mykje om og men var at sønnen skulle ferie hos oss fram til kl 15:00. Vi skulle ha koldt bord med våres familie så skulle han til mor og ha kaffi og kake etterpå . avtalen var at mor skulle hente han kl 15:00 hos oss og skulle ta han med seg videre. Me feira og hadde det hyggelig med våres gjester . Sønnen var stor fornøyd . Kl ble 15:00. Ingen mor dukket opp. Me ringte ,sendte mld ingen svar. Så da heiv me oss i bilen og kjørte til dit mor skulle ha det. Ankom plassen Men der var dt ingen folk. Da hadde mor avlyst konfirmasjonene med sine gjester uten å informere sønnen eller x mann om dette. Så gutten ble med oss heim og feiret med oss. sønnen snakket med sin mor på kveldene . Han var ganske så sint kan du si. Men fekk kunne svar fra mor at hun var sliten. Det er moren sin det! Anonymkode: abae0...3bd Velkommen inn i "de voksnes" rekker Håper sønnen får lov til å bo i fred hos dere fra nå av, og slippe moren sin. Har så vondt av han. Mor virker syk, og ikke i stand til å ivareta et barn/ungdom. Anonymkode: f63b4...98b 3
Peter007 Skrevet 8. juli 2016 #67 Skrevet 8. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. Ville bare komme med en liten oppdatering på korleis konfirmasjonen gjekk. Avtalen etter mykje om og men var at sønnen skulle ferie hos oss fram til kl 15:00. Vi skulle ha koldt bord med våres familie så skulle han til mor og ha kaffi og kake etterpå . avtalen var at mor skulle hente han kl 15:00 hos oss og skulle ta han med seg videre. Me feira og hadde det hyggelig med våres gjester . Sønnen var stor fornøyd . Kl ble 15:00. Ingen mor dukket opp. Me ringte ,sendte mld ingen svar. Så da heiv me oss i bilen og kjørte til dit mor skulle ha det. Ankom plassen Men der var dt ingen folk. Da hadde mor avlyst konfirmasjonene med sine gjester uten å informere sønnen eller x mann om dette. Så gutten ble med oss heim og feiret med oss. sønnen snakket med sin mor på kveldene . Han var ganske så sint kan du si. Men fekk kunne svar fra mor at hun var sliten. Det er moren sin det! Anonymkode: abae0...3bd Denne hendelsen et lurt å ta med seg videre få dokumentert så beste en kan. Skrive seg en egen rapport og få frem sønnens oppfattelse og følelser rundt det hele. Ta vare på den og bruke den ved neste korsvei. Det far ikke må gjøre er å sjelle ut mor når han er sint. Det tar seg dårlig ut I en konflikt. Det er lov å si en er forferdelig skuffet over henne på sønnens vegne. Her handler det om beholde maktbalansen riktig slik at en har overvekt av makt selv. 1
nybegynneren Skrevet 8. juli 2016 #68 Skrevet 8. juli 2016 moren virker deprimert. ikke gal eller ustabil som noen er kjappe med og trå til med. 2
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #69 Skrevet 8. juli 2016 10 timer siden, nybegynneren skrev: moren virker deprimert. ikke gal eller ustabil som noen er kjappe med og trå til med. So? Det er hun som stevner dem og lager en hel mengde dramatikk. Og sønnen vil heller være hos far. Så da bør mor gå til legen og få behandlet depresjonen istedenfor å lage mer oppstyr. Anonymkode: f63b4...98b 3
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #70 Skrevet 8. juli 2016 Mor er gal og ustabil og burde ha fått se sønnen sim under tilsyn. Anonymkode: abae0...3bd
nybegynneren Skrevet 8. juli 2016 #71 Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: So? Det er hun som stevner dem og lager en hel mengde dramatikk. Og sønnen vil heller være hos far. Så da bør mor gå til legen og få behandlet depresjonen istedenfor å lage mer oppstyr. Anonymkode: f63b4...98b og med det utsagnet lurer jeg på hvor gammel du er? Virker som du har lite innsikt i psykologi eller normal forståelse for hvordan hjernen fungerer i situasjoner som innebærer mer enn plankekjøring.
Gjest Klopp Skrevet 8. juli 2016 #72 Skrevet 8. juli 2016 For ei drittkjerring! Stakkars gutt. Kan ikke han få bestemme selv hvor han vil? Mødre har ingen rett til å ødelegge for barna og deres ønske. Kun for de er maktsyke og tror de bestemmer alt som har med barn å gjøre! Syke sjalu kjerringer må få vett i hodene sine.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2016 #73 Skrevet 8. juli 2016 2 timer siden, nybegynneren skrev: og med det utsagnet lurer jeg på hvor gammel du er? Virker som du har lite innsikt i psykologi eller normal forståelse for hvordan hjernen fungerer i situasjoner som innebærer mer enn plankekjøring. Nice try. Anonymkode: f63b4...98b
Kittykat Skrevet 8. juli 2016 #74 Skrevet 8. juli 2016 Den 4/4/2016 at 16.26, AnonymBruker skrev: Ts her. Dette blir mitt siste innlegg i denne saken. Det mest fornuftige her er å la gutten få dra til mor. Det er det vi har kommet fram til og skulle ta kontakt med mor i dag. Men da me kom hjem fra jobb å henta posten så ligger det ny stevning fra mor og hennes advokat. Altså ny rettsak på bakgrunn at hun vil igjen prøve å få gutten på 100%. Vi har dusinvis med Mail og SMS fra mor som viser sabotasje samvær. Så beklageligvis om vi har prøvd å prøver så er ingeting godt nok.så da må det gå rettens vei grunna kjerringa har et ego fra h ... Nå er eg lei og sliten av å prøve å gjøre det rette mtp gutten når mor er totalt blåst. Anonymkode: abae0...3bd Dere tar vare på alt av mail og sms fra mor og bruker det i rettsaken. Far bør kjempe for å få ha sønnen sin 100% og sønnen har rett på å bli hørt i retten. Det er det eneste riktige her. Far bør få advokat og sende en stevning til mor om at han vil ha sønnen 100%. Mor virker fullstendig gal i topplokket og det går utover sønnen deres. Far må søke om 100%, for sønnen sin skyld. 2
Raven Emerald Skrevet 9. juli 2016 #75 Skrevet 9. juli 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå