Gå til innhold

Mensen kom ikke


Gjest blomkvisten

Anbefalte innlegg

Gjest blomkvisten

Hei,

Jeg er en prøver på 22 år. Mistet i uke 13 i MA i november i fjor. Har siden da gått uten prevensjon og vi har prøvd hver måned. Får alltid mensen på dag 27 i syklusen, som skulle vært på onsdag. Har fortsatt ikke fått det... Tok en graviditetstest på onsdag og en på torsdag (igår) men begge var negative.. Er det mulig å måtte vente lengre enn 1 dag etter uteblitt menstruasjon for å få positiv test? Når jeg testa meg sist svangerskap hadde jeg gått 5 dager over tiden og testa svakt positiv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!
Først og fremst: så synd med MA <3 
Her tror jeg du svarer på ditt eget spørsmål. Du opplevde forrige at du ikke fikk pos. test før 5 dager overtid, også spør du nå om det er mulig å måtte vente lengere enn en dag. ;-) Men jeg har selv googlet opp og googlet ned hver måned, og funnet ut at det er mulig. Tror de aller fleste får 100% riktig svar på ikm-dagen, men det finnes alltid unntak. Ikke mist håpet før mensen kommer. Jeg heier på deg :tongue: God lørdag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest blomkvisten
57 minutter siden, maid skrev:

Hei!
Først og fremst: så synd med MA <3 
Her tror jeg du svarer på ditt eget spørsmål. Du opplevde forrige at du ikke fikk pos. test før 5 dager overtid, også spør du nå om det er mulig å måtte vente lengere enn en dag. ;-) Men jeg har selv googlet opp og googlet ned hver måned, og funnet ut at det er mulig. Tror de aller fleste får 100% riktig svar på ikm-dagen, men det finnes alltid unntak. Ikke mist håpet før mensen kommer. Jeg heier på deg :tongue: God lørdag :-)

Takk gode deg ❤️

Jeg testa ikke før dag 5 sist så jeg vet ikke hvilke svar jeg hadde fått om jeg testa på ikm dagen eller dagene rett etter liksom.

Får vente å se, krysser fingrene i alle fall 😃

God lørdag til deg også 💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...