Gå til innhold

Nå er det på tide!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi skal nå prøve å bli gravide. 

Jeg har gått på p-piller i mange år. Jeg tenker at jeg fullfører brettet jeg er på nå. Hvordan vil min mens være i ettertid? Er det mulig å bli gravid fra første dag etter jeg slutter? Eller hvordan fungerer det? Håper noen kan svare meg :)

Anonymkode: 4a450...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan skal noen kunne svare deg på hvordan nettopp din kropp vil fungere i fremtiden? Du spør mer enn ti vise n svare. 

Anonymkode: 020db...746

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal noen kunne svare deg på hvordan nettopp din kropp vil fungere i fremtiden? Du spør mer enn ti vise n svare. 

Anonymkode: 020db...746

Jeg spurte bare hva som er mulig. Kanskje noen vil dele sine erfaringer :)

Anonymkode: 4a450...1cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt individuelt. :) man kan bli gravid med en gang, eller det kan gå laaaaaang tid før ting er i rute igjen. For min del gikk jeg rett inn i regelmessig syklus etter pilleslutt (sluttet et halvt år før vi begynte å prøve), men har ikke blitt gravid enda likevel, er på pp10 nå. Men man hører jo om både de som blir gravid før de i det hele tatt får mensen igjen, og de som må vente lenge før ting er tilbake til normalt. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tilfelle ble jeg gravid 1 1/2 måned etter at jeg sluttet med p piller (cerazette). Jeg hadde da brukt p piller i ca 10 år, og hadde ikke hatt menstruasjon i det hele tatt på ca 3 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke prøvd aktivt enda, men jeg slutta på p-piller for 7 mnd siden. Syklusen er ikke stabil enda.

Anonymkode: adac7...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...