Gå til innhold

Favorittscenen fra Friends


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

begynte på sesong 1 på nytt, nettopp sett episodene hvor joey skal lære ross å snakke dirty, og de stiller seg mot døren begge to, synes det er så morsomt når Chandler kommer ut og bare hører på :fnise:

Og da Marcel slår på "in the jungle" og ross slår av, og Marcel løper inn på rommet skikkelig "furt"!

Og da joey vil ha et nytt scenenavn og Chandler kommer med joseph Stalin, og på slutten av episoden kommer joey inn å sier at det tydeligvis var en russisk diktator som hadde hett det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, guri så gledelig lesing dette var 😂 

De scenene jeg har ledd mest av, må være i "The one with Joeys new brain", når han kommer inn i rommet med bandasjert hode og sier -Don't you recognize your own.. Mother? 

Og i den episoden hvor Joey spiller i law and order, og han oppdager at han er kuttet fra showet. Hvorav han taper over at Chandler står å synger Bowie i stua deres. Når tapen går fra Joey og anda, over til en skjeggete Chandler og Joey prøver å forklare bestemoren at det er fra neste ukes episode 😂 

Alle episodene er fantastisk! Har aldri vært borti noe med samme gjensyns-verdien som friends! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden der Ross og Rachel krangler om hvem som la an på hvem før de hadde sex og Emma ble laget (tror jeg). Der de finner beviset på den filmen av Joey og Rachel som øver på en sjekkehistorie 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ler meg ihjel av scenen når Chandler har vært hos Joeys skredder og blir befølt på kronjuvelene.

"Yeah, that's how they make pants.. IN PRISON!"

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sitronmelisse

S8E12: Ross får undervise advanced class-elevene, men må bruke rulleskøyter for å rekke frem til timene i tide. Hysterisk!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, May 05, 2016 at 18.47, missdior skrev:

Episoden der Ross og Rachel krangler om hvem som la an på hvem før de hadde sex og Emma ble laget (tror jeg). Der de finner beviset på den filmen av Joey og Rachel som øver på en sjekkehistorie 😂

Joey og Ross mener du vell

Anonymkode: dd665...e46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joey og Ross mener du vell

Anonymkode: dd665...e46

Ja, selvfølgelig! Gikk litt fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når Rachel skal føde og har bare 2 cm åpning og Ross blir frustrert. I dialated two!

Og han blir skallet ned under fødselen. You have no ide how much this Hurt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...