Gå til innhold

Har dere giftet dere for penger eller kunne dere ha gjort det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg giftet meg heldigvis FØR pengene begynte å rulle inn. Men selvsagt, det er dem som har påstått at jeg giftet meg med ham fordi han var rik. De skulle hoppet tilbake ti år og sett at han bodde i MIN leilighet som JEG betalte for, og at det den gang var JEG som tjente mest av oss to. Men nei, noen ser kun det de VIL se.

Anonymkode: e6735...6b0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal gifte meg med en som tjener mindre enn meg, og har mindre penger. Jeg er dame. 

Og nei, kunne ikke tenke meg å gifte meg kun for pengenes skyld når jeg har mulighet til å tjene mine egne. Og egne penger vil alltid føles MYE bedre enn å få lommepenger når en er voksen. 

Anonymkode: 82717...ee1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dreamonaut

Jeg har hatt folk som har villet være sammen med meg pga der jeg bor eller at jeg kan være spandabel, men slike folk liker jeg ikke. De skal like meg for den jeg er, og helst skal det være kjemi innblandet og. 

Angående da å gifte meg med noen- vi bør ha kjemi og han bør like meg for den jeg er. Om han så ikke er rik så er det helt greit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31. mars 2016 at 18.01, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang giftet dere for penger, kjenner dere noen eller kunne dere ha gjort det? Jeg synes det er ganske kvalmende at noen gjør det siden det er lurere å være ærlig, enn å si at du elsker noen, når du kun elsker pengene. Du lyver jo ganske resten av livet ditt til noen. Mannen min er en godt betalt overlege og jeg falt for han med første øyekontakt og han likte meg utrolig godt, men jeg hører ofte noen tror jeg er ute etter pengene hans og har hørt at flere skulle gjerne ha hatt en "rik mann" og det lurer jeg på noen har gjort eller kjenner til noen, kan dere skrive og reflektere rundt det? Hvorfor gjorde du det osv. Synes det er ekkelt at damer ofte sier de vil ha en rik mann, skaff dere egne penger, tenker jeg da. Bare litt rundt mine tanker og erfaringer rundt dette. Håper på svar :)

Anonymkode: eba42...0ac

En offentlig ansatt overlege tjener ikke så bra at man vil bli mistenkt for å ta ham for pengene. 

Anonymkode: d85ee...874

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Thursday, March 31, 2016 at 18.01, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang giftet dere for penger, kjenner dere noen eller kunne dere ha gjort det? Jeg synes det er ganske kvalmende at noen gjør det siden det er lurere å være ærlig, enn å si at du elsker noen, når du kun elsker pengene. Du lyver jo ganske resten av livet ditt til noen. Mannen min er en godt betalt overlege og jeg falt for han med første øyekontakt og han likte meg utrolig godt, men jeg hører ofte noen tror jeg er ute etter pengene hans og har hørt at flere skulle gjerne ha hatt en "rik mann" og det lurer jeg på noen har gjort eller kjenner til noen, kan dere skrive og reflektere rundt det? Hvorfor gjorde du det osv. Synes det er ekkelt at damer ofte sier de vil ha en rik mann, skaff dere egne penger, tenker jeg da. Bare litt rundt mine tanker og erfaringer rundt dette. Håper på svar :)

Anonymkode: eba42...0ac

Ingen behov for å gifte meg for tilgang til en manns penger, jeg har egne penger, egen bolig og egen bil. Mannens penger er hans, ikke mine. 

Anonymkode: 4e417...981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, er ikke interessert i rike menn. Og grunnen er enkel. Gidder ikke drama og kommentarer at jeg blir med noen pga. penger og alle de damene som vil få han. Han ingen lyst til å passe på mannen ( og det er faktisk umulig og vet ikke om man kan si det slik heller. Men hvis mannen er rik og har lyst finner man nok noen som vil prøve seg på uansett. Penger er viktig for mange kvinner.)Og jeg klarer å lage nok drama selv :fnise: Føler respekt til damene som orker det :) 

Og det å gifte seg pga. penger er tull og bare stress tenker jeg. Mye enklere å jobbe ;) og være glad for det man har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...