Gå til innhold

Betyr det noe når han sender meg "likes"?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For et halvt år siden var jeg helt hooked i en fyr, og jeg vil gå så langt at jeg kan påstå at jeg var rimelig sikker på at det snart skulle bli oss. Da han begynte å skape litt avstand fant jeg ut at han datet meg og en annen samtidig, og han ble i tillegg ivrig i å tagge henne i sosiale medier..f.eks romantiske reisemål.
Jeg ble så skuffa og lei meg å bestemte meg akutt og gav tydelig beskjed om at vi ikke lengre kunne ha kontakt. Slettet han som venn, og blokkerte og bort med telefonnummer. Det eneste han kan se er min instagram, men jeg følger ikke med på han. Og der sender han en del likes til meg. I perioder mere og mindre. Vi har aldri snakket om hva som skjedde, og jeg synes det er vanskelig å blokkere det helt. Jeg kan ikke ta kontakt da de havnet i forhold.

Men jeg lurer på hva dere tenker om det? Kanskje det ikke er noen big deal? Om han har noen tanker rundt det, eller bare forsøker å være hyggelig? Jeg er usikker fordi jeg trodde vi var eksklusive.

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitat

bare forsøker å være hyggelig

Han valgte hun andre, men han vil bare være hyggelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man "liker" bilder, betyr ikke at man liker personen som eier bildene :P

Anonymkode: ee601...e9d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man "liker" bilder, betyr ikke at man liker personen som eier bildene :P

Anonymkode: ee601...e9d

Selv tenker jeg at det må være noe som ligger bak når han liker bilder til en jente som han datet samtidig som den jenta han er sammen med nå. Det kan selvsagt hende det ikke er det, men da synes jeg det bare er drittsekkoppførsel. Å dumpe en person (les: fade ut uten en forklaring) for en annen og fortsette å gi respons på sosiale medier synes jeg høres tullete ut. Det gjør at TS ikke får gått videre og spekulerer i hva det betyr. 

Jeg synes du bør blokkere han fra sosiale medier, TS. 

 

Anonymkode: aadd5...37f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han: Scroller på insta. Fint bilde. "Liker" det. Scroller videre på insta. 
Hun: Han "liker" bildet mitt. Liker han meg? Overanalyserer. 

Anonymkode: ee601...e9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han: Scroller på insta. Fint bilde. "Liker" det. Scroller videre på insta. 
Hun: Han "liker" bildet mitt. Liker han meg? Overanalyserer. 

Anonymkode: ee601...e9d

Jeg har nok tenkt tanken på at jeg overanalyserer, er nok derfor jeg skriver inn hit. Men skulle tro at han kjenner meg godt nok til å skjønne at det gir meg noen stikk? Eller tenker oftest ikke gutter på den måten? :)

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv tenker jeg at det må være noe som ligger bak når han liker bilder til en jente som han datet samtidig som den jenta han er sammen med nå. Det kan selvsagt hende det ikke er det, men da synes jeg det bare er drittsekkoppførsel. Å dumpe en person (les: fade ut uten en forklaring) for en annen og fortsette å gi respons på sosiale medier synes jeg høres tullete ut. Det gjør at TS ikke får gått videre og spekulerer i hva det betyr. 

Jeg synes du bør blokkere han fra sosiale medier, TS. 

 

Anonymkode: aadd5...37f

Takk for dine tanker! :) Jeg har også tenkt den tanken, men det kan være fordi jeg har "jentetanker" rundt det hele. Jeg spekulerer voldsomt, men det virker som at de fleste mener at jeg skal roe meg og at det ikke betyr så mye. Likevell tenker jeg at han kjenner meg godt nok til å skjønne hvordan jeg reagerer. Selv om jeg ikke gjør det bevisst eller tenker over hva jeg legger ut av bilder, så føles til tider ut som et spill da han liker bilder som kan linkes opp til f.eks gamle minner. Men kanskje det er noe som bare "ligger i meg" også når det popper opp en like...

Grunnen til at jeg lar han følge meg er jo for at jeg ønsker at han skal se at jeg klarer meg bra, om du skjønner?

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Selv om man "liker" bilder, betyr ikke at man liker personen som eier bildene :P

Anonymkode: ee601...e9d

Men hvorfor tror du han liker bilder av meg da?

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Arca skrev:

Han valgte hun andre, men han vil bare være hyggelig.

Hvorfor bryr han seg i det hele og det store da?

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, litt rart kanskje, og jeg skjønner du tenker som du gjør! Hvis han liker "naturbilder" osv., er det ganske uskyldig, men hvis han liker selfieser, for eksempel, er det jo en litt annen sak. Men alt i alt syns jeg det er litt spess å like bildene til en ex, da. 

Anonymkode: edb41...5e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor tror du han liker bilder av meg da?

Anonymkode: 01f51...e08

Jeg er ingen tankeleser, så jeg vet ikke.

Gutter klarer ikke å lese tankene til jenter. Han vet sikkert ikke hva du føler/tenker/reagerer hvis han "liker" bildene dine, med mindre han er en manipulerende jerk. Basert på en liten "like"-knapp, så overanalyserer jenter :O Hvis det plager deg, så bør du blokkere han. 

Anonymkode: ee601...e9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bryr han seg i det hele og det store da?

Anonymkode: 01f51...e08

Kanskje han bare likte bildet`?

Kanskje han liker deg, men ikke vil være kjæresten din?

Umulig å si.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Arca skrev:

Kanskje han bare likte bildet`?

Kanskje han liker deg, men ikke vil være kjæresten din?

Umulig å si.

 

Takk for dine svar :) Alt blir vel spekulasjoner likevel.  Ikke lett..

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hm, litt rart kanskje, og jeg skjønner du tenker som du gjør! Hvis han liker "naturbilder" osv., er det ganske uskyldig, men hvis han liker selfieser, for eksempel, er det jo en litt annen sak. Men alt i alt syns jeg det er litt spess å like bildene til en ex, da. 

Anonymkode: edb41...5e6

Noen ganger kan han like kjempe gamle bilder av meg. Men det er ikke bare bilder av bare meg han liker heller. Noen ganger lurer jeg på om jeg skal spørre hva han mener, men samtidig.kanskje det blir jævli kleint?  

Anonymkode: 01f51...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...