Gå til innhold

Ingen vil gi meg sommerjobb:( Er så lei meg. Hilsen Vernepleierstudent


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har du vurdert sommerjobb som fengselsbetjent? Jobbet selv som ekstrabetjent om sommeren og i helgene i over fem år, og trivdes veldig godt. Kan vel også være relevant for en vernepleier?

Anonymkode: 1ba29...16f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en taper, og det kommer jeg alltid til å være. Jeg har slitt hele livet med å få jobb, så det er noe galt med meg, Jeg er sikkert stygg, eller så er jeg sosialt tilbakestående. Er jeg heldig så får jeg den 30% sommerjobben, så jeg velger å håpe på den. Men om jeg ikke får den så er det ok. Jeg vurderer å søke meg sommerjobb som vasker, der har jeg sikkert en sjanse.. 

Anonymkode: 4373c...4f6

Ikke gi opp. Jeg slet selv skikkelig med å få sommerjobb. Og hvert år jobbet jeg forskjellige steder, til jeg til slutt fikk noe "fast" hver sommer og i ferier. Ett år fikk jeg ikke jobb før i slutten av juni. Jeg hadde gitt opp, men tok en siste runde innom butikker i sentrum fordi mora mi maste, og jommen var jeg heldig i siste liten! Plutselig er det noe ledig.

Måtte selv pendle med buss til jobb noen år. Men husker at jeg mange ganger kunne sitte på med andre som skulle samme vei som meg etter/før jobb. Ellers gjør ikke de timene med pendling noe... Deilig å ha ekstra tid, men som student måtte jeg ofre somrene til jobbing, og mange ganger gjorde jeg ikke annet. Det var rett på jobb, hjem, slappe av litt, sove, også rett på jobb igjen. Spesielt da jeg jobbet et sted med nattevakter en gang. Dødskjipt med de ekstra timene med pendling da men. Jeg overlevde. Pengene er det viktigste.

Ta det du får. Jeg jobbet ikke innen noe relevant for studiene om somrene. Det gikk i butikk, servitør osv... Så fortsetter du bare å søke på relevante arbeidsplasser mens du studerer om deltidsjobb. 

Anonymkode: 0c271...f6a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...