Gå til innhold

Hvor mye betaler du i boliglån?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, hvor mye betaler du på boliglånet i mnd, inkludert renter? Og hvor mye har du i lønn hver mnd?

Skal selv begynne å betale ned på lånet nå, og lurer på hva andre har igjen etter at boliglånet er betalt. Tenker å bruke ca 1/3 av det jeg får utbetalt i mnd på å betale ned på lånet, men lurer på om dette er mye/lite/passelig. 

 

 

Anonymkode: c4c92...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi er 2. Betaler 18000. Har inntekt på rundt 500 000 hver.

Anonymkode: d0fc5...d0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boliglån ca 13000 per måned. To personer tilsammen nesten 60000 utbetalt per måned.

Anonymkode: 0df3f...db7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke vært dårlig om dere kunne også nevne, i hvilken yrke jobber dere(hva jobber dere med.....).

Tror at mange her skal droppe med svar, folk er redd for å si hva de jobber med. Dere kan svare som AB, det  hadde vært artig å se hva folk jobber med.

 

Det er ikke farlig :)

Anonymkode: 2f4ad...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8.500 i renter og avdrag. Jeg har 26.000 utbetalt inkludert barnetrygd og barnebidrag. Det spørs helt hva du anser som sømmelig å betale og hva en 1/3 del er. Om jeg hadde jobbet fulltid og vært enslig ville jeg endt opp på rundt 24.000. Ville ikke hatt noe problem med å betale ihvertfall 12.000 i boliglån. 

Anonymkode: 83654...818

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler ca 10000 per måned i avdrag og renter (+ husleie på ca 4000), og har utbetalt ca 55-60k i måneden.

Vi jobber innenfor IT begge to.

Anonymkode: 9340e...092

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10.000 kr ca. På to personer 40 000 ca i mnd. Dårlige tider:(

Anonymkode: b3a2a...736

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 7,800,- i måneden. Har utbetalt i overkant av 55.000 per måned.

Anonymkode: 38078...110

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca 19 000. Utbetalt ca 60 000 tilsammen. 2 barn.

Anonymkode: 91184...0c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 8000 inkludert husleie. Er to og har til sammen ca 30.000 utbetalt siden jeg er student. Herremin som jeg gleder meg til å få dobbelt så mye å rutte med når jeg får meg jobb :)

Anonymkode: 4d5d4...0bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ca. 6 400 i boliglån inkludert renter, og betaler i tillegg 1 600 ekstra på boliglånet (til sammen ca. 8 000). Har netto inntekt på ca. 32 000 i måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ca 14 000. To voksne og et barn. Inntekt: ca 65 000. Jobber med it og helsevesenet.

Anonymkode: 41910...46b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er selger, jeg er sykemeldt jobbsøker, med NAVs maksimale sats. Ingen barn. Utbetalt ca 47000 per mnd. etter skatt til sammen. 
Vi betaler 13000 på boliglånet hver måned. For oss er det passe. 

 

Anonymkode: 4a62f...ad8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betaler 7000 på min leilighet inkl renter og avdrag, men får 14.000 inn på den, så leieboerne betaler hele lånet pluss litt til. Jeg betaler 7000 til samboer på hans leilighet som vi bor i begge to. Jeg har utbetalt ca 45.000 + leieinntekter, samboer har utbetalt 34.000.-. Jeg er Siv. Ing med 7 års erfaring.

Endret av Torelli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi betaler ca 10000 per måned i avdrag og renter (+ husleie på ca 4000), og har utbetalt ca 55-60k i måneden.

Vi jobber innenfor IT begge to.

Anonymkode: 9340e...092

55-60k i måneden kun 1 per eller 2? tilsammen? 

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Betaler ca 14 000. To voksne og et barn. Inntekt: ca 65 000. Jobber med it og helsevesenet.

Anonymkode: 41910...46b

2 voksne tilsammen 65 000 ?

 

Fy F**n dere er råååå kan jeg bare si, dere som ønsker å dele med andre hva dere jobber med... Dere er ikke feige og redd for noen. Kjempe bra:ol: :vin:

Anonymkode: 2f4ad...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er selger, jeg er sykemeldt jobbsøker, med NAVs maksimale sats. Ingen barn. Utbetalt ca 47000 per mnd. etter skatt til sammen. 
Vi betaler 13000 på boliglånet hver måned. For oss er det passe. 

 

Anonymkode: 4a62f...ad8

Beklager så ikke deg. Du er rååååå som tør.

Anonymkode: 2f4ad...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg betaler 0 kr fordi jeg har ikke råd til å kjøpe meg leilighet.

19.000-20.000(bonus) tilsammen(fattig lønn) kunne ønsket finne meg annen jobb med større sikkerhet rundt arbeidsplass(lengre periode jobb). At jeg slipper å tenke på at huff kanskje mister jeg jobben om 2 måneder feks.

Lager logistikk

Anonymkode: 2f4ad...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalt noen og 70 000 til sammen. Huslån på 13 000,- i mnd, men andre lån (hytte, bil) på 10 000,- i tillegg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utbetalt 21 000, og 0 i boliglån :)  Mistet jobben i oljenæringen, er kronisk syk, nå på AAP. Solgte selveierleilighet og downsized da jeg mistet jobben, cashed ut en brl leilighet og har 0 i gjeld. Fellesutgifter på 5000 da, så boutgift har jeg.

Anonymkode: bea2f...3b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi betaler 22 700,- Litt mye etter vår smak. Måtte ha et topplån med høyere rente på deler av lånet da vi ikke hadde nok egenkapital. 8000,- går til dette lånet. Slik er det meningen vi skal ha det i 4 år til. Da er topplånet nedbetalt.

Jeg er lærer. Har ca 26 000 utbetalt.

Min mann jobber i butikk. Han har i underkant av 23 000 utbetalt.

 

Med andre ord går nesten halvparten av lønningen med til boliglån. Regner man med kommunale avgifter, strøm osv blir det rett over 50% på bolig.

Anonymkode: f7fbb...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...