Gå til innhold

regelmessig mens, men ikke gravid??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen flere som har opplevd dette selv om du har hatt samleie ved eggløsningstiden? vi er i 2 pp

Anonymkode: a8d5d...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uregelmessig mens mener du vel? Ja det har jeg opplevd uten å være gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være mannen sin feil også.

Anonymkode: 68165...38b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rundt 20% sjanse for å bli gravide i hver syklus :) dere har enda 4 sykluser på dere på å være helt gjennomsnittlige ;) gjennomsnittet bruker 6mnd. Innen 1år er også helt normalt, selv med regelmessige sykluser ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Snurrepurre skrev:

Det er rundt 20% sjanse for å bli gravide i hver syklus :) dere har enda 4 sykluser på dere på å være helt gjennomsnittlige ;) gjennomsnittet bruker 6mnd. Innen 1år er også helt normalt, selv med regelmessige sykluser ;).

ja, hehe når man hører vennene er gravide så vil man jo bli gravid så fort som mulig :P

Anonymkode: a8d5d...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ting kan ta tid :P å både han og du kan ha problemer som gjør at graviditet kan bli vanskelig. men det trenger dere ikke å tenke på før det har gått nesten et år :P

Anonymkode: f65c1...94f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

ting kan ta tid :P å både han og du kan ha problemer som gjør at graviditet kan bli vanskelig. men det trenger dere ikke å tenke på før det har gått nesten et år :P

Anonymkode: f65c1...94f

ja :) da får vi bare håpe på at det sitter snart 

Anonymkode: a8d5d...b4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var regelmessig fra dagen jeg slutta på pilla.. Tru vi traff eggløsning hver pp.. Tok likevel 10 mnd (12pp). Så 2 pp er ingen ting 😊 prøv å slapp av å nyt prøvetiden 😊

Anonymkode: e5557...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen flere som har opplevd dette selv om du har hatt samleie ved eggløsningstiden? vi er i 2 pp

Anonymkode: a8d5d...b4c

Regelmessig mens er ingen indikasjon på at dere kan få barn. Mannen kan være steril, du kan og ha andre problemer som gjør at du aldri kan bli grabid, selv om mensen er regelmessig. 

Anonymkode: a7eea...a3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ja, hehe når man hører vennene er gravide så vil man jo bli gravid så fort som mulig :P

Anonymkode: a8d5d...b4c

En trøst er at man stort sett ikke vet hvor lenge de har prøvd :-) kan være venneparet fort har prøvd 8pp :) 

Anonymkode: ec9ed...352

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du når du har eggløsning eller antar du dag 14? Jeg tempet en periode det ikke var så stress om jeg ble gravid, men helst ville vente en stund. Fant da ut at jeg hadde el dag 17 og egentlig veldig kort periode mellom el og mens. Når vi faktisk begynte å prøve ble jeg gravid med en gang fordi jeg visste el var sen. Mistet første gangen og det var et ekstremt sjokk, ante ikke hvor vanlig det var! Heldigvis gravid igjen 2 måneder etter. 

Anonymkode: 507e3...acb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...