Gå til innhold

Når en fyr som har kjæreste forteller andre jenter hvor pene de er.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var på en stor fest for ca. to måneder siden, og kom i snakk med blant annet et par. Pratet en del med fyren, og han poengterte et par ganger hvor utrolig pen jeg var, men på en helt uflørtete måte. (Han prøvde seg ikke.) Samtidig gjorde han det flere ganger i løpet av kvelden tydelig hvor høyt han elsket kjæresten sin. Det viste seg at jeg og han hadde en felles venn, og han ville derfor adde meg på face. Igjen bladde han gjennom profilbildene og poengterte at jeg så bra ut, men på en helt uflørtende måte.

Jeg har sett kjæresten hans siden, og de ser ut til å ha det veldig fint sammen. Jeg bare tenker at jeg ikke ville taklet å ha en kjæreste som komplimenterer andre kvinner på den måten og adder dem på face ++. Det kan da virkelig ikke være normalt? Det virket ikke som det lå noe bak; da hadde han vel trolig sneket inn hvor "dårlilg" forholdet hans var. (Altså hvis han ville smigre meg for å ha meg på si.) 

Er dette normalt? Skal sies han var nokså brisen, men likevel. 

Anonymkode: bf8a5...8c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest revestrekjenta

hhahahaha, og du lar deg smigre ;))) tror du han liker deg kansje? han mente det sikkert ikke, men ønsker å legge til rette for å få han noen på si på sikt :) ikke la det lure du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det virker spesielt. Men det kan jo være helt ufarlig, siden han, som du sier, ikke var flørtete. Så kjæresten hørte på mens han ga deg disse komplimentene?

Anonymkode: bb997...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, revestrekjenta skrev:

hhahahaha, og du lar deg smigre ;))) tror du han liker deg kansje? han mente det sikkert ikke, men ønsker å legge til rette for å få han noen på si på sikt :) ikke la det lure du

Hvorfor må du være ufin? Det kan da godt hende han mente det, selv om det er upassende for en fyr med kjæreste å holde på sånn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan fint si at en kar er kjekk, og jeg bryr meg ikke om den jeg er sammen med sier at noen er pen. Jeg er ikke den eneste pene jenta i verden, og ikke den peneste heller. Sålenge han ikke flørter så er det vel en helt ok ting å si? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det virker spesielt. Men det kan jo være helt ufarlig, siden han, som du sier, ikke var flørtete. Så kjæresten hørte på mens han ga deg disse komplimentene?

Anonymkode: bb997...365

Nei, hun hørte ikke på.

ts

Anonymkode: bf8a5...8c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det er rart at han må si det flere ganger både muntlig og skriftlig. Hvis jeg syntes noen er pen eller kjekk sier jeg det en gang, må ikke legge dem til på facebook og drive å kommentere det igjen. Jeg syntes ikke dette er normalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 2Bhonest

Jeg har den egenskapen at jeg kan fortelle jenter hvor pen de er og hvilke "features" de har som er bra, UTEN at de føler jeg må befrukte dem....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er upassende, uavhengig av hva man SELV legger i det. Sosial intelligens handler jo om at man er bevisst på hva andre oppfatter. 

Jeg er jo fullstendig klar over at dersom jeg aktivt signaliserer til en mann at jeg synes han er attraktiv så kan han oppfatte det som interesse fra min side, selv om jeg ikke er interessert. Jeg er også klar over at en kjæreste antakelig vil finne det ubehagelig - selv om jeg ikke er interessert. Derfor gjør jeg det ikke. Jeg er normalt hyggelig, og kan gi komplimenter, men da på en måte som ikke lett oppfattes som seksuell interesse (hvilket kommentarer på utseendet ofte gjør). 

Anonymkode: d6917...f2b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt sint og klikket.

Mens han slapper av og aner fred og ingen fare.... skal jeg angripe, vel vitende om den SAFTIGE prompen jeg har spart opp til den spesielle begivenheten. Drar ned buksen og sprer skinkene og slipper en dundrende fis som forhåpentligvis også stinker drit. grrrr... slipper ikke unna...

Anonymkode: c93d9...b90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde plaget meg like mye som solskinn en julidag :ler:

- hva er det med alle kvinner og jenter som har fått det for seg at alle som gir dem et kompliment er ute etter å ha seg med dem?

Hvis komplimenter er livsfarlige så har jeg mange liv på samvittigheten, både mannlige og kvinnelige. Voksne og barn, og det uten å så mye som å ha streifet tanken på å ha sex med noen av dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønte ikke problemet. Han flørtet ikke med deg, men sa at du er pen. Han syntes vel du er pen da? :klo: jeg har kjæreste, men syntes fortsatt det finnes mange veldig kjekke menn der ute. Det betyr vel ikke at jeg vil være sammen med dem alle sammen. Jeg er også inneforstått med at typen min garantert syntes at mange andre damer er superfine, men det betyr ikke at han ikke klarer å styre seg. Jeg kan godt si til en mann at han er kjekk, uten at det betyr at jeg vil knulle han og være utro mot kjæresten min. 

Anonymkode: 41488...316

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så hyggelig da! Jeg ser ikke noe problemer i at han forteller deg at du ser bra ut foran kjæresten sin. De har et trygt og stabilt forhold, de kan rose og gi komplimenter til andre utenom hverandre. Syns det er veldig positivt at kjærestepar kan si sånt om andre foran partneren sin. 

Ta det som et kompliment :) ikke noe mer

Anonymkode: 8f60b...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...