Gå til innhold

Neg test 5 dager før ikm


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det fortsatt en liten mulighet for at jeg er gravid?

Anonymkode: 5a020...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja.. Ca 50% eller større sjanse :-) jeg hadde kritthvit test 9dpo, og verdens svakeste strek 10dpo ;) 13dpo fikk jeg "gravid" på den digitale. :) (Men mistet i uke 5). Is i magen, og test igjen om noen dager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Snurrepurre skrev:

Ja.. Ca 50% eller større sjanse :-) jeg hadde kritthvit test 9dpo, og verdens svakeste strek 10dpo ;) 13dpo fikk jeg "gravid" på den digitale. :) (Men mistet i uke 5). Is i magen, og test igjen om noen dager! 

50% sjangs ellrrm større var jo litt feil måte å si det på. Det er jo bare ca 25% sjangs for å bli gravid hver syklys. 

Men kanskje rundt halvparten av de som er gravide tester negativt 9dpo, vil vel egentlig tro det er enda færre enn det. Det er uansett bare 25% sannsynlig for at ts eg gravid og det er ikke normalt eller unormalt å ikke få positiv test før selve ikm dagen 

Anonymkode: ff2d6...43f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig :) Jeg testet negativt fire dager før IKM. Testet igjen på IKM og fikk da en svak positiv. Sterk positiv noen dager senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

50% sjangs ellrrm større var jo litt feil måte å si det på. Det er jo bare ca 25% sjangs for å bli gravid hver syklys. 

Men kanskje rundt halvparten av de som er gravide tester negativt 9dpo, vil vel egentlig tro det er enda færre enn det. Det er uansett bare 25% sannsynlig for at ts eg gravid og det er ikke normalt eller unormalt å ikke få positiv test før selve ikm dagen 

Anonymkode: ff2d6...43f

Beklager 😂 Tenkte i forhold til at om man faktisk er gravid så er det omkring 50%+ sjanse for pos. Test 10dpo :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ha is i magen 4 dager til 😊

Anonymkode: 5a020...8a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...