Gå til innhold

menn som trener på treningssenter - turn off

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

aner ikke hvorfor jeg synes det men menn som hovedsaklig trener på et treningssenter er svært turn of selv om jeg går for veltrente menn. why

Anonymkode: 19c4d...7aa

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

aner ikke hvorfor jeg synes det men menn som hovedsaklig trener på et treningssenter er svært turn of selv om jeg går for veltrente menn. why

Kvinnelogikk er også turnoff

Anonymkode: 340f0...416

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Jeg synes ikke menn som trener på treningssenter er turn-off, men de som står å visuelt voldtar segselv i speilet når de pumper jern, de er definitivt turn-off. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha hvorfor? Jeg skal innrømme at jeg synes menn som liker friluftsliv er attraktivt, men det betyr jo på ingen måte at de som trener på senter er mindre attraktive. Men som noen poengterte over her så er de som står og speiler seg mer enn de trener ganske turn off :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dårlig rettskriving er turn-off for meg. Og jeg lurer ikke på hvorfor.

Anonymkode: 739f7...bf5

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nå er det galt også, nå. At man trener på treningssenter. Blir dere kvinnfolk aldri fornøyd? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kvinner med absurde og latterlige krav er turn-off.

Anonymkode: 73e1f...558

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel, da får vi menn gjøre som våre forfedre. Ta oss en tur opp til berget og løfte stein.

Anonymkode: 14b81...a29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat
2 timer siden, sjonkelrolf skrev:

Så nå er det galt også, nå. At man trener på treningssenter. Blir dere kvinnfolk aldri fornøyd? :P

Joda.. 

image.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå ble jeg lettet. Jeg bruker alltid bare å daffe rundt, drikke overdrevne mengder vann og se på alt det rare folk gjør med apparatene. Noen ganger setter jeg på plass et par vektplater eller later som jeg løper på tredemølla. Å trene på et treningssenter kunne ikke falle meg inn. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er turn-off når menn ikke har noen andre interesser enn å gå på treningssenteret.
Jobb/skole -> trening -> venner -> hjem for å sove -> gjenta

Kjenner en som trenger så mye at han gjerne går der fordi han kjeder seg og ikke klarer å finne på noe annet. Han tar tonnevis av bilder av seg selv på studio og tar masse toppløse bilder av seg selv andre steder. Så ja, når det blir slik synes jeg det er turn-off.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Har en venninne med samme oppfatning, bare at det gjelder alle, og jeg skjønner ikke greia. Hun mener at det å trene på treningsstudio er teit og feil, og at det gir "stygge muskler". Trener man utenfor studio er det "noe helt annet", som om musklene vet forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
3 timer siden, Rammfrø skrev:

Jeg synes det er turn-off når menn ikke har noen andre interesser enn å gå på treningssenteret.
Jobb/skole -> trening -> venner -> hjem for å sove -> gjenta

Hva er det du synes er turn-on da? Det du beskriver er det mange menn og kvinner som gjør. Mange trener 3-4 ganger i uka og de fleste av disse har da andre interesser enn bare å trene.

Anonymkode: 3b3a6...6c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da skal du hvert fall ikke klage på at du er singel. Herrefred så mye man skal henge seg opp i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... Jeg trener på treningsenter selv, men det er ikke noe jeg skryter av eller lister opp som en hobby. Jeg synes det er turnoff når menn skriver i datingprofilen sin "på fritiden liker jeg å trene og være med venner".

Skaff deg et liv, mann!:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, ambivalentReaction skrev:

Nå ble jeg lettet. Jeg bruker alltid bare å daffe rundt, drikke overdrevne mengder vann og se på alt det rare folk gjør med apparatene. Noen ganger setter jeg på plass et par vektplater eller later som jeg løper på tredemølla. Å trene på et treningssenter kunne ikke falle meg inn. 

Å daffe rundt på treningssenteret uten å trene høres rimelig patetisk og idiotisk ut. Den som gjør det kaster bort tid, og er samtidig i veien for de som faktisk er på treningssenteret for å trene. For ikke å snakke om de pengene man sløser bort på medlemsskap. Hvorfor gjør man egentlig det?

4 timer siden, Rammfrø skrev:

Kjenner en som trenger så mye at han gjerne går der fordi han kjeder seg og ikke klarer å finne på noe annet. Han tar tonnevis av bilder av seg selv på studio og tar masse toppløse bilder av seg selv andre steder. Så ja, når det blir slik synes jeg det er turn-off.

Da er det ikke selve treningen som er problemet, men selvdyrkelsen han holder på med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...