Gå til innhold

Kunne du datet en aseksuell?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor flere spør om dette. Han har jo ikke egen nytelse av det, så det ville jo bare være for å tilfredsstille henne. Hvem vil virkelig at mannen skal gjøre det bare for hennes skyld? I hvert fall ikke jeg.

Anonymkode: 580c6...23e

Enig. Hadde ikke klart å slappe og nyte dersom jeg visste at han utelukkende gjorde det for meg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det virker jo som om det mange damer der ute som ville synes det var en befrielse så kan du ikke bare legge inn en enkel setning om at sex ikke er viktig for deg eller noe?

Jeg hadde ikke gått inn i et forhold hvor jeg visste at sex var uinteressant for den andre parten og de av dere som sier at sex ikke er alt: det er stor forskjell på om det skjer noe underveis i forholdet eller om man med åpne øyne går inn i det og sex er ikke alt men det blir veldig viktig om det forsvinner.

Endret av visp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Sukker så er det noen spørsmål angående sex i relasjonstesten. Hvis du svarer det laveste på sexhyppighet og -interesse, så har du jo sjanse til å finne noen som matcher.

Anonymkode: 580c6...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke. For det forste er jeg veldig seksuell av meg, trenger naerhet og vil at partneren min skal onske det samme som meg. Jeg hadde folt meg fryktelig rart om jeg skulle hatt sex med noen som overhodet ikke er / har ikke behov for fysisk naerhet. 

Du ma nesten finne ut av det selv, det virker kanskje greit naa, men hva med det lange lop? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det kunne jeg dessverre ikke. Lever i et ekteskap nesten uten sex nå, og det er svært frustrerende, men vi jobber i det minste med årsakene til det, så jeg har håp om at det ordner seg :)

Kan du fortelle mer om det? Jeg mistenkte en periode at mannen min var det, og er interessert i temaet :)

Anonymkode: 7419f...bf0

TS her. Jeg har lest en del om temaet på nettet og en ting jeg har funnet ut er at det varierer MYE fra person til person. Så det jeg sier gjelder ikke nødvendigvis for alle aseksuelle. Først trodde jeg bare var under gjennomsnittet interessert i sex siden utstyret mitt fungerte normalt fysisk sett. Det var først da jeg pratet med venner om runking og at de ikke klarer å gå 3 dager i strekk uten å gjøre det at jeg begynte å se lese mer om det og innså at jeg var aseksuell.

For min del mangler jeg det instinktet som sier at at sex og runking er godt. Jeg har heller aldri klart å få orgasme eller å få utløsning i våken tilstand. Jeg har prøvd, men etter å ha runket i sånn 10 min blir det litt... kjedelig? Blir litt som om du skal sitte og vrikke på armen din i 10 min, det gir deg ingenting. Jeg blir litt tent av nakenhet og kan få ereksjon av det. Men ut i fra det jeg har lest betyr ikke det at jeg ikke er aseksuell, da jeg fortsatt ikke tenner på sex.

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På Sukker så er det noen spørsmål angående sex i relasjonstesten. Hvis du svarer det laveste på sexhyppighet og -interesse, så har du jo sjanse til å finne noen som matcher.

Anonymkode: 580c6...23e

Tusen takk for tipset! :)

Anonymkode: c517e...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du bør være litt utspekulert, late som du liker sex i starten for så å kutte det ut når forholdet er etablert. Mange som fortsetter i forholdet etter at de har sluttet å ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ikke hvorfor flere spør om dette. Han har jo ikke egen nytelse av det, så det ville jo bare være for å tilfredsstille henne. Hvem vil virkelig at mannen skal gjøre det bare for hennes skyld? I hvert fall ikke jeg.

Anonymkode: 580c6...23e

Det er jo en selvfølge at man ønsker å gjøre godt for den man er glad i. Helt naturlig det. Det er godt å gi. 

Anonymkode: b740c...c98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Summers skrev:

Kanskje du bør være litt utspekulert, late som du liker sex i starten for så å kutte det ut når forholdet er etablert. Mange som fortsetter i forholdet etter at de har sluttet å ha sex.

Men hvorfor? Når det er så mange damer som ikke er opptatt av sex?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres ut som en veldig bra person!

Hmm..Jeg får ikke orgasme ved samleie eller ved "manuell" masturbering eeeller ved at noen går ned på meg. Jeg får det kun ved bruk av klitorisvibrator når jeg ikke tenker på seksuelle ting (planlegger og grubler over daglige gjøremål, oppvasken, lekser++). Jeg tenner på en ting og det er at jeg liker å føle meg begjært, som noen andre her i tråden. Jeg kan også tenne på den dype kjærligheten. Dette er ting jeg har funnet ut 7 år etter jeg ble seksuelt aktiv. Hatt sex bare for å ha sex, uten tenning eller orgasme. Trodde lenge jeg ikke var spesielt seksuell, men hadde bare ikke truffet rett person og hatt de rette følelsene. Så nå etter å ha oppdaget dette, tror jeg ikke jeg kunne vært sammen med en som var aseksuell.

Har du noen gang ejakulert ved hjelp av noen andre? du sier du tenner litt på nakenhet, så det er jo ikke borte. tenker blowjob eller sex. Kunne det fungert om du fikk de rette følelsene? Er bare nysgjerrig.

Anonymkode: bcbc3...7d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du høres ut som en veldig bra person!

Hmm..Jeg får ikke orgasme ved samleie eller ved "manuell" masturbering eeeller ved at noen går ned på meg. Jeg får det kun ved bruk av klitorisvibrator når jeg ikke tenker på seksuelle ting (planlegger og grubler over daglige gjøremål, oppvasken, lekser++). Jeg tenner på en ting og det er at jeg liker å føle meg begjært, som noen andre her i tråden. Jeg kan også tenne på den dype kjærligheten. Dette er ting jeg har funnet ut 7 år etter jeg ble seksuelt aktiv. Hatt sex bare for å ha sex, uten tenning eller orgasme. Trodde lenge jeg ikke var spesielt seksuell, men hadde bare ikke truffet rett person og hatt de rette følelsene. Så nå etter å ha oppdaget dette, tror jeg ikke jeg kunne vært sammen med en som var aseksuell.

Har du noen gang ejakulert ved hjelp av noen andre? du sier du tenner litt på nakenhet, så det er jo ikke borte. tenker blowjob eller sex. Kunne det fungert om du fikk de rette følelsene? Er bare nysgjerrig.

Anonymkode: bcbc3...7d6

Takk for det! Er veldig positivt overrasket over responsen her og at det finnes andre i lignende situasjon.

For å svare på spørsmålet, jeg har aldri ejakulert ved hjelp av andre før. Jeg tenner normalt på nakenhet i den forstand at jeg kan tenke «dat ass» om en jente jeg ser osv, men tenker aldri «hun vil jeg ha sex med»Jeg er faktisk ikke sikker selv om jeg kunne ejakulert om jeg hadde de rette følelsene. Har bare prøvd 1 gang før med en jente før, men da skjedde det ikke. Tviler litt, men kan jo ikke utelukke.

Anonymkode: c517e...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kunne jeg :) hadde ikke trengt andre menn, det ville nok føles feil for meg. Hvor ofte kan du ha sex?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk nå til dags baserer hele forholdet på sex. ikke rart forholdene som oftest ikke varer lenge.  Folk tenker bare på friksjon uten å vite hva real love is.

Anonymkode: 5504c...941

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...