peppermyntete Skrevet 25. mars 2016 #21 Skrevet 25. mars 2016 Det hadde nok ikke funker for meg. Jeg vil ikke ha sex hver dag, men det må skje en gang eller to i uka.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #22 Skrevet 25. mars 2016 Jeg har levd i et forhold uten sex i mange år, og jeg har ingen planer om å avslutte forholdet. Et samliv er så mye mer enn bare sex. Anonymkode: f7bc7...53f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #23 Skrevet 25. mars 2016 Hadde gått helt fint for meg! Hvor treffer man andre aseksuelle, forresten? Så noen nevnte nettdating Anonymkode: e41ed...1de 1
kisskissbangbang Skrevet 25. mars 2016 #24 Skrevet 25. mars 2016 Det kan jeg med ett hundre prosent sikkerhet si at det kunne jeg ikke. Det er faktisk en såpass stor dealbreaker at det er en ting jeg hadde ønsket å få vite tidligst mulig, aller helst på første date. 1
QueenOfTheSidewalk Skrevet 25. mars 2016 #25 Skrevet 25. mars 2016 Du burde søke deg til andre som har det som deg. Nei, kunne ikke det, men venner ja 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #26 Skrevet 25. mars 2016 Hadde i grunn passet meg veldig godt. Er så lei av stive peniser som hele tiden skal runkes og tilfredsstilles. Anonymkode: c61ed...9cc 1
Gjest Dwight Skrevet 25. mars 2016 #27 Skrevet 25. mars 2016 Akkurat nå så kunne jeg det. Er så sinnsykt lei det der forventingspresset til å konstant ha lyst i forhold osv at jeg rett og slett er litt lei. men det handler nok mer om mennene jeg har vært med.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #28 Skrevet 25. mars 2016 Nei, men så er jeg ikke aseksuell heller. Anonymkode: 23047...29a
Gjest Rozes Skrevet 25. mars 2016 #29 Skrevet 25. mars 2016 Nei, sex er veldig viktig for meg i et forhold. Og jeg vil at han skal ønske å slikke meg, ikke fordi det er en "nødvendighet".
AnonymBruker 42 Skrevet 25. mars 2016 #30 Skrevet 25. mars 2016 Tjatjo... Det kan nok tenkes om ALT annet hadde vært på plass. Hadde jeg vært aseksuell selv, så ville jeg likevel ha hatt sex med kjæresten går jeg ut i fra. Som en klok AB så fint en gang sa : "det er ingenting i veien for at du finner glede i å glede en du vil dele livet ditt med" Den det er jo langt i fra ideelt, og gjør jo det hele unødvendig komplisert egentlig, men det burde jo finnes gode muligheter for at en kan få et slikt forhold til å fungere selvOmAtte. Må ærlig innrømme at jeg litt er usikker.... Teoretisk, ja. I praksis, antageligvis nei, kanskje.. muligens... 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #31 Skrevet 25. mars 2016 Nøyaktig hva innebærer det for din egen del å være aseksuell? Betyr det at du ikke har behov for å tilfredsstille deg selv heller, eller er det kun sex med en annen part som ikke frister? Når får du ereksjon? Og gjør du noe med den? Jeg tenker iallfall at man ikke er aseksuell om man liker å tilfredsstille seg selv. Og om det er tilfelle at du liker å tilfredsstille deg selv, men ikke liker tanken på sex med en partner så høres det mer ut som en mental sperre en aseksualitet, og da hadde jeg nok vært litt skeptisk. Anonymkode: 9963a...aec 2
Cleopatra. Skrevet 25. mars 2016 #32 Skrevet 25. mars 2016 Jeg skulle ønske jeg kunne si ja om du var drømmemannen på alle andre områder, men for meg er sex i et forhold viktig. Ikke bare det å kysse, holde rundt hverandre, o.l., men rett og slett å ha sex. Jeg kan gå i perioder uten sex i et forhold om vi begge er opptatt med skole, trening, jobb og sånn, men jeg må vite at sexen "er der".
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #33 Skrevet 25. mars 2016 Hei du! Løpet er absolutt ikke kjørt, vi finnes vi også! Jeg tror å være sammen med en som ønsker et forhold med sex ikke er ideelt i lengden. Kjenner jo igjen følelsen du beskriver, det blir liksom bare... unaturlig/arbeid/falskt. ...Men så er det jo vanskelig å finne hverandre når temaet er så tabu som det er. Flott! Mehe Anonymkode: d193e...ace 1
Justia Skrevet 25. mars 2016 #34 Skrevet 25. mars 2016 Hvis jeg kunne fått tilfredstilt det behovet andre steder så kanskje, men det er jo ganske risikabelt med tanke på risikoen for å få følelser for andre...
Gjest Minesveiper Skrevet 25. mars 2016 #35 Skrevet 25. mars 2016 Er også aseksuell i den forstand at jeg ikke blir kåt. Er en veldig lav % andell av menn som har det slik. I motsetning til deg ts liker jeg sex og vil gjerne ha det ofte fordi jeg liker nærheten og bare det å komme, men har møtt noen damer som ikke har ønsket å ta ting videre fordi de ønsker et forhold med gjensidig tenning. Slik er det bare, lite man kan få gjort med det egentlig.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #36 Skrevet 25. mars 2016 TS her, takk for ærlige svar. Godt å lese at det finnes flere! Tror jeg skal prøve nettdating etter hvert. Der er det en sjanse for å finne folk i samme situasjon som ikke bor alt for langt unna 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nøyaktig hva innebærer det for din egen del å være aseksuell? Betyr det at du ikke har behov for å tilfredsstille deg selv heller, eller er det kun sex med en annen part som ikke frister? Når får du ereksjon? Og gjør du noe med den? Jeg tenker iallfall at man ikke er aseksuell om man liker å tilfredsstille seg selv. Og om det er tilfelle at du liker å tilfredsstille deg selv, men ikke liker tanken på sex med en partner så høres det mer ut som en mental sperre en aseksualitet, og da hadde jeg nok vært litt skeptisk. Anonymkode: 9963a...aec Det er veldig forskjellig hva folk legger i det, så skjønner spørsmålet. For min del gjelder det både sex med partner og tilfredsstilling av meg selv. Jeg får ereksjon hvis jeg begynner å runke, så det fungerer liksom fysisk sett, men får verken nytelse eller har behov for det, så jeg gjør det egentlig aldri. Det har en litt uheldig konsekvens at jeg får random utløsning om natta ganske ofte siden kroppen må kvitte seg med det (sorry hvis det var for mye detaljer, haha). Anonymkode: c517e...e9c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #37 Skrevet 25. mars 2016 Ja, det kunne jeg:) Anonymkode: 1719f...5ac
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #38 Skrevet 25. mars 2016 Nei, det kunne jeg dessverre ikke. Lever i et ekteskap nesten uten sex nå, og det er svært frustrerende, men vi jobber i det minste med årsakene til det, så jeg har håp om at det ordner seg Kan du fortelle mer om det? Jeg mistenkte en periode at mannen min var det, og er interessert i temaet Anonymkode: 7419f...bf0
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #39 Skrevet 25. mars 2016 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her, takk for ærlige svar. Godt å lese at det finnes flere! Tror jeg skal prøve nettdating etter hvert. Der er det en sjanse for å finne folk i samme situasjon som ikke bor alt for langt unna Det er veldig forskjellig hva folk legger i det, så skjønner spørsmålet. For min del gjelder det både sex med partner og tilfredsstilling av meg selv. Jeg får ereksjon hvis jeg begynner å runke, så det fungerer liksom fysisk sett, men får verken nytelse eller har behov for det, så jeg gjør det egentlig aldri. Det har en litt uheldig konsekvens at jeg får random utløsning om natta ganske ofte siden kroppen må kvitte seg med det (sorry hvis det var for mye detaljer, haha). Anonymkode: c517e...e9c Kunne du likt å utføre oralsex på ei jente da? Anonymkode: e0eb2...888
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #40 Skrevet 25. mars 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kunne du likt å utføre oralsex på ei jente da? Anonymkode: e0eb2...888 Skjønner ikke hvorfor flere spør om dette. Han har jo ikke egen nytelse av det, så det ville jo bare være for å tilfredsstille henne. Hvem vil virkelig at mannen skal gjøre det bare for hennes skyld? I hvert fall ikke jeg. Anonymkode: 580c6...23e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå