Gå til innhold

Gråt du når du så baby for første gang?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg gråt så mye under fødselen at jeg tror jeg var tom. Altså ikke grining pga smerter, men sånn flau hulkegrining med krokodilletårer - jordmora mente det var fordi jeg nok forsynte meg litt mer enn nødvendig av den lystgassen. :-D

Med førstemann spurte jeg det ikke så veldig rørende spørsmålet "Er det han?", og den andre ble jeg bare opphengt i om det var en jente eller om de hadde tatt feil på UL. Tårene mine kom en liten stund etterpå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2016-03-25 at 9.41, AnonymBruker skrev:

Godt jeg ikke er alene! Min sønn lignet mest på Skalleper i Ronja Røverdatter 😂 Han er nå 4 og folk kommenterer faktisk hvor nydelig han er. 

Anonymkode: 7154c...ddd

Hihi:fnise::hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei du, da var jeg så bortevekk atte! Fødte via keisersnitt, og jeg husker bare deler av det. Jeg var i tillegg kjempe dårlig gjennom hele svangerskapet, gikk ned over 10 kg, så jeg hadde ikke en gang kreftene til å gråte :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg gråt ikkje før dagen etterpå. Og da gråt jeg i strie strømmer for absolutt ingenting :P 

Når ungen plutselig kom ut (gikk veldig fort) så var jeg bare i sjokk tror jeg. Jeg sa "hæ? var det alt? er dette babyen?" 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...