AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #41 Del Skrevet 25. mars 2016 14 minutter siden, SRC skrev: Ja men herregud kvinne. Plager det deg får du si ifra, det hjelper ikke å syte på KG eller forvente at sjefen skal snakke med henne. Si ifra eller deal with it. Skal snakke med sjefen om det. Det er mer riktig om sjefen sier fra, enn at jeg gjør det. Anonymkode: 72979...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #42 Del Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, Hactar skrev: Nei, nei, vær forsiktig med dette! Gasser kan være eksplosive! Jeg heller til at hun tror ingen merker noe, ellers ville hun nok kuttet ut frukt på jobb for lengst. Hvis noen gjør henne oppmerksom på det, har hun i alle fall muligheten til å gjøre noe med det. Det kan selvsagt være hun ikke kan noe for det, men da bør hun uansett roe ned på fruktinntaket. Må da være bedre at hun får beskjed enn at alle går og avskyr henne i det stille. Vi hadde en kollega som luktet sterkt av svette. Han fikk på en pen måte beskjed, og problemet ble mye mindre. Han må nok gjøre en større innsats enn hvermannsen for å ikke lukte svette, og så lenge han ikke visste det var plagsomt gjorde han jo ikke det. Ville vært ufint å ikke gi beskjed, mener nå jeg. Enog Anonymkode: 45e64...acf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #43 Del Skrevet 25. mars 2016 7 minutter siden, Hactar skrev: Nei, nei, vær forsiktig med dette! Gasser kan være eksplosive! Jeg heller til at hun tror ingen merker noe, ellers ville hun nok kuttet ut frukt på jobb for lengst. Hvis noen gjør henne oppmerksom på det, har hun i alle fall muligheten til å gjøre noe med det. Det kan selvsagt være hun ikke kan noe for det, men da bør hun uansett roe ned på fruktinntaket. Må da være bedre at hun får beskjed enn at alle går og avskyr henne i det stille. Vi hadde en kollega som luktet sterkt av svette. Han fikk på en pen måte beskjed, og problemet ble mye mindre. Han må nok gjøre en større innsats enn hvermannsen for å ikke lukte svette, og så lenge han ikke visste det var plagsomt gjorde han jo ikke det. Ville vært ufint å ikke gi beskjed, mener nå jeg. Dette tenker jeg også.. Kan hende at hun er så vant til sin egen fis at hun ikke merker det lengre? Jeg synes også hun bør få beskjed. Ja, det er jo pinlig, men da kan hun gjøre noe med det. Og det med fukten bør hun absolutt kutte ned på jobb, ja. Anonymkode: 72979...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiansand123 Skrevet 25. mars 2016 #44 Del Skrevet 25. mars 2016 AAAAAAAAAhahahahahahahhahahahahaha!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #45 Del Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette tenker jeg også.. Kan hende at hun er så vant til sin egen fis at hun ikke merker det lengre? Jeg synes også hun bør få beskjed. Ja, det er jo pinlig, men da kan hun gjøre noe med det. Og det med fukten bør hun absolutt kutte ned på jobb, ja. Anonymkode: 72979...e03 Spiser hun frukt da? Synes denne tråden er helt merkelig siden alle konkluderer med dette. Anonymkode: 82c16...ecf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #46 Del Skrevet 25. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spiser hun frukt da? Synes denne tråden er helt merkelig siden alle konkluderer med dette. Anonymkode: 82c16...ecf Ja, hun spiser alltid frukt på jobb. Anonymkode: 72979...e03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #47 Del Skrevet 25. mars 2016 Neste gang hun fiser rundt deg kan du si; - Oi, det der var ikke meg, slik at hun skjønner at lukten hennes ikke er "usynlig". Anonymkode: 13b2d...8c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #48 Del Skrevet 25. mars 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang hun fiser rundt deg kan du si; - Oi, det der var ikke meg, slik at hun skjønner at lukten hennes ikke er "usynlig". Anonymkode: 13b2d...8c8 Takk, det var et godt forslag! Skal gjøre det Anonymkode: 72979...e03 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lunamuna Skrevet 25. mars 2016 #49 Del Skrevet 25. mars 2016 5 timer siden, Cartman skrev: Her har du løsningen. Hun slepper lydløse bønner, du slepper lydløse skyer av lavendel. Jeg falt nettopp av stolen pga et intenst latteranfall. Til TS: Det finnes hundrevis av prompe-årsaker - trolig kan hun ikke noe for det, og har måtte lære seg å leve med det. Kanskje kjenner hun ikke at de kommer engang, kanskje har hun ikke noen mulighet til å knipe. Kanskje tror hun ingen bryr seg. Kanskje bryr ikke hun seg. Kanskje det, kanskje noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 25. mars 2016 #50 Del Skrevet 25. mars 2016 55 minutter siden, Hactar skrev: Nei, nei, vær forsiktig med dette! Gasser kan være eksplosive! Hehehe, jeg lo 😁 "Kill it with fire" har jeg begynt å svare på omlag en fjerdedel av alle innleggene her inne. Har funnet ut at det er en ganske effekt løsning både når det gjelder slitsomme husdyr såvel som kollegaer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cartman Skrevet 25. mars 2016 #51 Del Skrevet 25. mars 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Neste gang hun fiser rundt deg kan du si; - Oi, det der var ikke meg, slik at hun skjønner at lukten hennes ikke er "usynlig". Anonymkode: 13b2d...8c8 Alle kommer til å tro at det er TS, hvis hun gjør det der. Herregud. Ansvarsfraskrivelse fører bare til mistanke. Hun burde heller si "Det lukter damefis. Hvilken dame har sluppet denne fiiiiiiiiiiiisen. Det er i hvert fall ikke hun der borte. Hun har ikke prompet på hver eneste vakt. Det har aldriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii skjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedd. Det må være en annen, men hvem kan det være? Hvem kan det være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #52 Del Skrevet 25. mars 2016 Stakkars dame.. Sjefen: De andre klager på fisingen din. Stopp med det umiddelbart! Det rapporteres og at du spiser masse frukt, stopp med det og. Kollega: jeg har en sykdom, det er utenfor min kontroll og uansett kosthold så skjer det. Det har plaget meg hele livet og er en stor belastning. Sjefen: du har sparken din stinkbombe. Anonymkode: f3d6b...27c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cheshirecat Skrevet 25. mars 2016 #53 Del Skrevet 25. mars 2016 Hva med å bare spille dum ovenfor Fjerteren? "Huff.. Kjenner du den lukta..?? Har kjent det flere ganger, tror det må ligge noe fordervet mat ett sted".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #54 Del Skrevet 26. mars 2016 "Oj, her må det luftes!" Og så åpner du vinduet. Anonymkode: b9d03...d0f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 26. mars 2016 #55 Del Skrevet 26. mars 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og krenkende utsagn. Mynona, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå