Gå til innhold

Kollega som fiser


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En kollega av meg slipper lydløse stinkbomber gjennom arbeidsdagen. Er ikke alltid jeg jobber med henne, men vi har vakter sammen hver uke. Da jeg begynte i jobben fortalte andre meg om henne første dagen. Sjefen bare ler av det, men jeg og andre synes det er så kvalmt! :bond: Skjønner ikke hvordan det går ann. Hun må jo lukte det selv? Sjefen må jo ta en prat med henne om det? Skal jeg be sjefen gjøre det eller hva er best? Æsj. Orker ikke fler stinkende dager på jobb .. 

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herlighet, hadde spurt om hun ikke har lært at hun må gå på do når hun skal fise? Merkverdig at ingen har gitt henne beskjed? Feiler hun noe?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tror vel at ingen skjønner at det er henne, eller er det kun to og to sammen på hver vakt?

Anonymkode: 65887...810

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun pen? Hvis hun er det, ville jeg sett på fisen hennes som en gave.

Anonymkode: 29b03...1cd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun ikke kan noe for det? Kanskje reagerer hun på mat hun ikke klarer å finne ut av. Ikke alltid man kan gå et annet sted, spesielt ikke når man jobber. Og kanskje klarer man ikke å holde det inne så lenge. Må si jeg synes mer synd på henne enn deg i denne situasjonen..

Anonymkode: 4bd17...adc

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev:

Herlighet, hadde spurt om hun ikke har lært at hun må gå på do når hun skal fise? Merkverdig at ingen har gitt henne beskjed? Feiler hun noe?

Jeg synes også der er merkelig at ingen har gitt henne beskjed. Sjefen burde hvertfall ha tatt en prat med henne. Jeg er ganske ny i jobben, så føles vanskelig å si fra, men noen må jo gi henne beskjed.

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun ikke kan noe for det? Kanskje reagerer hun på mat hun ikke klarer å finne ut av. Ikke alltid man kan gå et annet sted, spesielt ikke når man jobber. Og kanskje klarer man ikke å holde det inne så lenge. Må si jeg synes mer synd på henne enn deg i denne situasjonen..

Anonymkode: 4bd17...adc

Hun spiser veldig mye frukt.. Har alltid med seg frukt på jobb hun spiser igjennom dagen. Det kan jo være noe av problemet. Hun får kanskje luft i magen av frukt.. 

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun tror vel at ingen skjønner at det er henne, eller er det kun to og to sammen på hver vakt?

Anonymkode: 65887...810

Det varierer. Har jobbet alene med henne. Det stoppet henne ikke for å si det sånn... :fart2:

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lol!!!

Anonymkode: f55fd...7f7

Ja, kanskje litt komisk, men jævlig ekkelt også !!!

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahahaha! :fnise:

bedre med enn høy promp som er luktfri enn en lydløs promp med ekkel lukt!

Anonymkode: 59f18...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ahahaha! :fnise:

bedre med enn høy promp som er luktfri enn en lydløs promp med ekkel lukt!

Anonymkode: 59f18...2dd

Jaa, hadde det bare vært en promp, men hun slipper lydløse fiser iløpet av hele dagen 

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkar da.. Kan hende hun ikke kan noe for det, og rett og slett blir kjempe lei seg og flau hver gang det skjer. Hun legger nok merke til det. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Stakkar da.. Kan hende hun ikke kan noe for det, og rett og slett blir kjempe lei seg og flau hver gang det skjer. Hun legger nok merke til det. 

Ja, men altså. Hun trenger jo ikke akkurat å stappe i seg en halv kg med frukt iløpet av vakten heller da.. 

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør om hun ikke rekker fram til toalettet før fisehullet sprekker. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun kan jo ikke være helt riktig i hodet.

Alle vet jo at dødelige smygere har best effekt om man har noen å skylde på. 

Anonymkode: bdaba...dbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har nok hatt mye analsex som har gjort at hun har mistet kontroll over lukkemuskelen. Du kan jo foreslå at hun bruker en buttplug når hun er på jobb.

Anonymkode: 6feaf...eda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men altså. Hun trenger jo ikke akkurat å stappe i seg en halv kg med frukt iløpet av vakten heller da.. 

Anonymkode: 72979...e03

Du får si ifra, siden du har peiling på dette. ;) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...