Gå til innhold

Kollega som fiser

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, ClosedParadise skrev:

Du får si ifra, siden du har peiling på dette. ;) 

Det er jo mange som får luft i magen av frukt? 

Anonymkode: 72979...e03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kanskje hun har problem med irritabel tarm? Hadde ikke orka brydd meg, overlever vel litt dårlig lukt :)

Anonymkode: 655e9...6b9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun har problem med irritabel tarm? Hadde ikke orka brydd meg, overlever vel litt dårlig lukt :)

Anonymkode: 655e9...6b9

Jorda, men synes sjefen bør ta det opp med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud nei, sjefen kaller inn kollegaen din på kontoret, for å fortelle at hun fiser mye. Igjen, stakkars. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, ClosedParadise skrev:

Herregud nei, sjefen kaller inn kollegaen din på kontoret, for å fortelle at hun fiser mye. Igjen, stakkars. 

Det er sjenerende for alle andre som jobber der .... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uchiha Madbrah

Hahahahahahaha TS. Unnskyld at jeg ler, men herregud. :fnise::fnise:

Tenk hvor pinlig det er for kollegaen da, for jeg er helt sikker på om at hun også merker det hvis det er så ille som du skal ha det til.
Dette er en kjedelig situasjon som hun dessverre ikke har så mye kontroll over (helt enig med at hun kan ta en tur til do).

Du kan virkelig ikke mene at sjefen din skal ha en samtale med hun? Og hvordan tror du den samtalen går da?
"Jahei bare før vi begynner å jobbe i dag vil jeg be deg om å holde fisene inne fordi kollegene dine dør av stanken" 

Syns egentlig synd på hun. Kanskje få inn subtile hints i samtalen neste gang, sånn at hun vet at du merker stanken, men at du ikke bekrefter at det kommer fra hun

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Cartman

Her har du løsningen. Hun slepper lydløse bønner, du slepper lydløse skyer av lavendel.

8711252484969-5132---_1.jpg

Endret av Cartman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjenerende for alle andre som jobber der .... 

Dra til Jæren og sniff inn naturens gode dufter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Uchiha Madbrah skrev:

Hahahahahahaha TS. Unnskyld at jeg ler, men herregud. :fnise::fnise:

Tenk hvor pinlig det er for kollegaen da, for jeg er helt sikker på om at hun også merker det hvis det er så ille som du skal ha det til.
Dette er en kjedelig situasjon som hun dessverre ikke har så mye kontroll over (helt enig med at hun kan ta en tur til do).

Du kan virkelig ikke mene at sjefen din skal ha en samtale med hun? Og hvordan tror du den samtalen går da?
"Jahei bare før vi begynner å jobbe i dag vil jeg be deg om å holde fisene inne fordi kollegene dine dør av stanken" 

Syns egentlig synd på hun. Kanskje få inn subtile hints i samtalen neste gang, sånn at hun vet at du merker stanken, men at du ikke bekrefter at det kommer fra hun

Jada, det er samtidig komisk :P

Men jeg kan nevne at dette er en jobb hvor vi har klienter.. Tenker på dem også. De må jo også begynne å lure... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så be sjefen din ta det opp med henne da, DET tør du vel å si fra om selv eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, EvaLena skrev:

Så be sjefen din ta det opp med henne da, DET tør du vel å si fra om selv eller?

Skal gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har en skade i endetarmen hvis hun har født. 

Ellers kan virkelig dårlig ånde lukte som fjert, kanskje hun ikke fiser i det hele tatt. Du får ta en prat med henne TS.

Anonymkode: 82c16...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje hun har en tarmsykdom? Crohns eller ulcerøs kolitt? Eller IBS? Hun må jo vite om det selv. Laktoseintolerant? Kan jo være hva som helst, men sjefen (eller noen andre, hvis sjefen er udugelig) må jo ta det opp med henne når det er sjenerende for dere.

Anonymkode: c4e43...f42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

En kollega av meg slipper lydløse stinkbomber gjennom arbeidsdagen. Er ikke alltid jeg jobber med henne, men vi har vakter sammen hver uke. Da jeg begynte i jobben fortalte andre meg om henne første dagen. Sjefen bare ler av det, men jeg og andre synes det er så kvalmt! :bond: Skjønner ikke hvordan det går ann. Hun må jo lukte det selv? Sjefen må jo ta en prat med henne om det? Skal jeg be sjefen gjøre det eller hva er best? Æsj. Orker ikke fler stinkende dager på jobb .. 

Hhhhh, flaut. En kollega prumpet på jobb. Så kommer kunder inn og lukter. Er det samme sted kanskje? Hhhhh

Anonymkode: 0335a...7e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må man slippe, så må man slippe

Anonymkode: dd5b8...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man slippe, så må man slippe

Anonymkode: dd5b8...ef3

Hun er vel ikke så slapp i fiseringen at hun aldri kan komme seg på do

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ekkelt. Spesielt om dere har håndterer kunder up close. Jeg jobbet med ei som alltid hadde utrolig dårlig ånde. Da jeg sto i kassa var det flere kunder som sa i fra til meg om hun selgeren som stinket rass fra munnen. Måtte jo si i fra til henne da, hun var ikke klar over det selv. Men man merker jo om man promper? Hun er vel ikke lam i kaviarstjerna?

Anonymkode: a1c59...711

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja men herregud kvinne. Plager det deg får du si ifra, det hjelper ikke å syte på KG eller forvente at sjefen skal snakke med henne. Si ifra eller deal with it. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, cheshirecat skrev:

En kollega som promper høylytt på jobb??? !!?

image.jpg

Nei, nei, vær forsiktig med dette! Gasser kan være eksplosive!

Jeg heller til at hun tror ingen merker noe, ellers ville hun nok kuttet ut frukt på jobb for lengst. Hvis noen gjør henne oppmerksom på det, har hun i alle fall muligheten til å gjøre noe med det. Det kan selvsagt være hun ikke kan noe for det, men da bør hun uansett roe ned på fruktinntaket. Må da være bedre at hun får beskjed enn at alle går og avskyr henne i det stille.

Vi hadde en kollega som luktet sterkt av svette. Han fikk på en pen måte beskjed, og problemet ble mye mindre. Han må nok gjøre en større innsats enn hvermannsen for å ikke lukte svette, og så lenge han ikke visste det var plagsomt gjorde han jo ikke det. Ville vært ufint å ikke gi beskjed, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Proteiner kan få folk til å lukte dritt bokstavelig talt.

Anonymkode: 82c16...ecf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...