Gå til innhold

Jeg blir singlere og singlere for hver dag som går


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så single at jeg knapt gidder å lese på samliv og seksuelt lenger en gang....... holder jeg på gå i frø, eller? Hjelp..... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JEg også blir mer og mer singel for hver dag som går, men det er på den positive måten! For første gang syns jeg faktisk det er utrolig deilig å være singel! Gjøre akkurat det som passer meg. Dere skal se jeg ender opp som en sær, gammel frøken med blått hår som alle barn er redde for.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hos meg har det gått i bølge, først leste jeg mindre og mindre på de nevnte forumene, for så å så godt som stoppe helt å lese der... nå begynner jeg å bli litt FOR underernært.... så nå leser jeg litt igjen, bare for å kunne leve på minnene om hvordan det var med f.eks. sex.... :roll::grine::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Jeg må nesten le litt... Har det på samme måten jeg også.

Ikke har jeg vært singel så lenge, heller. I denne farten kommer jeg til å glemme hva en mann er for noe...

så nå leser jeg litt igjen, bare for å kunne leve på minnene om hvordan det var med f.eks. sex....

:ler: Du sier noe der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hos meg har det gått i bølge' date=' først leste jeg mindre og mindre på de nevnte forumene, for så å så godt som stoppe helt å lese der... nå begynner jeg å bli litt FOR underernært.... så nå leser jeg litt igjen, bare for å kunne leve på minnene om hvordan det var med f.eks. sex.... :roll::grine::ler:[/quote']

:klem:

Jeg tror lystene dør ved ikke å bli holdt ved like, så les i vei du Aline....

...jeg synes til og med det er greit å ikke ha noen lyster jeg nå... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha ha, kjenner igjen dette ja :ler:

Seksualitet hopper jeg alltid over nå for tiden, føler meg helt utenfor der inne. Nå er det så lenge siden at hver gang det kommer en nesten naken-scene på TV så stirrer jeg intenst bare for å få i det minste et kort glimt av et mannlig kjønnsorgan (slik at jeg ikke glemmer hvordan de ser ut...)

På samliv leser jeg stort sett trådene som har en tittel som kan tyde på at det er knute på tråden, på vei til å bli slutt mellom noen, utroskap og annet som jeg kan identifisere meg med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

hver gang det kommer en nesten naken-scene på TV så stirrer jeg intenst bare for å få i det minste et kort glimt av et mannlig kjønnsorgan (slik at jeg ikke glemmer hvordan de ser ut...)

Titta i "penis-leksikonet" i en bokhandel her om dagen og ble plutselig enda mer glad i den batteridrevne plastikk-saken min i hvit og lekker plast uten stygge blodårer, ekle farger og fasonger!

Bra "slutte-å-ønske-jeg-hadde-en-til-disposisjon"-middel for meg i hvert fall! Syns de var fæle jeg - fordi det er lenge siden jeg så en med tilhørende kropp eller hva? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel en stund nå. Men det er nå i det siste som jeg virkelig føler meg singel med stor S og jeg nyter det(trenger det).

Og da har jeg møtt noen jenter da vet du.. Men ingen har vel gjort noe særlig inntrykk på meg. Kanskje fordi jeg ikke har vært klar, eller fordi kjemien ikke har stemt.

Men i forrige helg så møtte jeg en lita snelle hmmm..

"And we made love soo fine"

Nå snakker vi om en som helt hadde mistet det, troen, følelsen alt!!

Men neida hun ringte og ville ha mer...

Og i kveld så kommer hun med hunden sin slik at min hund også får seg litt.. Har nemlig lovt han det!!

Og da skal hun få se meg edru i all min prakt for jeg er fin gutt som er stolt av min kropp og min tiss.

Den er det ikke mange som får men hun skal få.

Life is good after everything is counted for

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært singel en stund nå. Men det er nå i det siste som jeg virkelig føler meg singel med stor S og jeg nyter det(trenger det).

Og da har jeg møtt noen jenter da vet du.. Men ingen har vel gjort noe særlig inntrykk på meg. Kanskje fordi jeg ikke har vært klar, eller fordi kjemien ikke har stemt.

Men i forrige helg så møtte jeg en lita snelle hmmm..

"And we made love soo fine"

Nå snakker vi om en som helt hadde mistet det, troen, følelsen alt!!

Men neida hun ringte og ville ha mer...

Og i kveld så kommer hun med hunden sin slik at min hund også får seg litt.. Har nemlig lovt han det!!

Og da skal hun få se meg edru i all min prakt for jeg er fin gutt som er stolt av min kropp og min tiss.

Den er det ikke mange som får men hun skal få.

Life is good after everything is counted for

Vet ikke helt hvorfor, men synes dette var et skikkelig søtt innlegg! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesten

Vet ikke helt hvorfor, men synes dette var et skikkelig søtt innlegg! :ler:

Heilt einig med deg, fekk nesten lyst til å vere snella eg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heilt einig med deg, fekk nesten lyst til å vere snella eg :wink:

Jeg også... :sexy:

Farlig for en mann å skrive søte ting her inne hvor det er så mange single og (halvveis) desperate jenter!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også... :sexy:

Farlig for en mann å skrive søte ting her inne hvor det er så mange single og (halvveis) desperate jenter!! :wink:

Absolutt! Må jo være det ultimate sjekkestedet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Absolutt! Må jo være det ultimate sjekkestedet! :ler:

Så hvorfor ikke sjekke litt her inne da? Det er mange flotte gutter/menn som har vært innom KG i tidens løp og som har funnet seg en jente her inne. Jeg er selv sammen med en av guttene som en stund var meget populær her inne, og jeg angrer ikke akkurat på at jeg satset på han.

Så oppfordringen må være, single jenter og gutter, foren dere :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hvorfor ikke sjekke litt her inne da? Det er mange flotte gutter/menn som har vært innom KG i tidens løp og som har funnet seg en jente her inne. Jeg er selv sammen med en av guttene som en stund var meget populær her inne, og jeg angrer ikke akkurat på at jeg satset på han.

Så oppfordringen må være, single jenter og gutter, foren dere :wink:

Sjekker på harde livet, jeg! :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror jeg er litt for kresen. Og vil definitvt ikke lete.. da ender jeg bare opp med nest best :evil:

Tar tid å finne de 20%'ene som er brukbare og de 10%'ene som er gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Titta i "penis-leksikonet" i en bokhandel her om dagen og ble plutselig enda mer glad i den batteridrevne plastikk-saken min i hvit og lekker plast uten stygge blodårer, ekle farger og fasonger!

Bra "slutte-å-ønske-jeg-hadde-en-til-disposisjon"-middel for meg i hvert fall! Syns de var fæle jeg - fordi det er lenge siden jeg så en med tilhørende kropp eller hva? :o

*ler* her kjente jeg meg virkelig igjen... :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gotthard

sex sidene er ikke lest på evigheter, mest fordi sex nesten begynner og bli et gammelt minne på lik linje med skolen og gammle venner du aldri ser mer men også fordi jeg ikke har så mye og si der lengre:-)

bakdelen for os gutta er at vi ikke kan kjøpe så mye "leker" som dere jenter, trur ungen ville reagert om hu fant en opppblåst dukke under senga mi liksom.....

men, de påstår det er en for oss alle der ute et sted, bare synn hu som jeg skal finne er så utrolig flink til og jemme seg:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...