AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #61 Skrevet 25. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Be han skaffe seg en psykolog! Anonymkode: c77ba...865 Saken er, at jeg vet at det er _jeg_ som kommer til å trenge psykolog dersom jeg går inn i denne relasjonen. Det kommer til å være fantastisk og intenst en kort tid, jeg kommer til å gi hele hjertet mitt, så kommer han til å gå lei, og fade ut. Jeg kommer til å bli pushy, og ville ha tilbake det vi hadde, men jo mer jeg pusher jo mer trekker han seg unna. Jeg sitter igjen med knust hjerte og bortkastet tid, mens han svinser videre til neste. Anonymkode: 1affd...338 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #62 Skrevet 25. mars 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: jeg har nå fått et ordentlig og gjennomtenkt svar fra ham! Han innrømmer at han har tilknytningsproblemer, 4 real. Og at han virkelig liker meg. Men han lurer på om det jeg ønsker er en kjæreste, siden han er usikker på om han kan være det. Og jeg bare, øh, ja, jeg skrev i Tinderprofilen min at jeg ønsker et seriøst forhold. Og han tok kontakt på grunnlag av den profilen så det bør ikke komme som en overraskelse! Mannen er jo et vandrende paradoks - han tok kontakt med ei dame som i klartekst i profilen sier at jeg vil ha en mann som vil ha et seriøst forhold. Og damer som er klare på at de vil ha seriøsitet og forpliktelse er jo den type menn sin store skrekk! Altså går han jo inn i en sånn dynamikk med vilje! Hva tror dere? Anonymkode: 1affd...338 Det gir han makt, at damen ønsker et forhold. For hvis hun ikke ønsket det hadde hun jo ikke trengt han mer. En liten del av han ønsker kanskje et forhold, men så er det en større del av han som vil stikke av, for senere å kanskje kunne stikke innom igjen, for å føle seg ønsket - fortsatt. Empati er det nok ikke særlig plass til i en slik forvirret hjerne. Anonymkode: 21932...18f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #63 Skrevet 25. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Saken er, at jeg vet at det er _jeg_ som kommer til å trenge psykolog dersom jeg går inn i denne relasjonen. Det kommer til å være fantastisk og intenst en kort tid, jeg kommer til å gi hele hjertet mitt, så kommer han til å gå lei, og fade ut. Jeg kommer til å bli pushy, og ville ha tilbake det vi hadde, men jo mer jeg pusher jo mer trekker han seg unna. Jeg sitter igjen med knust hjerte og bortkastet tid, mens han svinser videre til neste. Anonymkode: 1affd...338 Fint at du innser dette nå, derfor lar du han IKKE få en ny sjanse med deg! Så kan han lære til neste dame! En sånn mann må få KONSEKVENSER. Anonymkode: c77ba...865 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2016 #64 Skrevet 25. mars 2016 7 minutter siden, MapleSirup skrev: Min første tanke er at han er gift.. Det er en interessant tanke og jeg så at det var en annen her også som mente det. Jeg klarer ikke å forestille meg det da. Jeg opplever han som ærlig. Samtidig er det ekstremt provoserende at han "innrømmer" tilknytningsproblemene sine, da har han ingen forpliktelse til å oppføre seg anstendig mot meg. Det blir liksom at det er min egen feil at jeg var så teit å gi hjertet mitt til han når han jo har innrømt at han har tilknytningsproblemer. Nei, jeg ser allerede nå hvordan denne relasjonen kommer til å utspille seg. Dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 1affd...338 1
MapleSirup Skrevet 25. mars 2016 #65 Skrevet 25. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er en interessant tanke og jeg så at det var en annen her også som mente det. Jeg klarer ikke å forestille meg det da. Jeg opplever han som ærlig. Samtidig er det ekstremt provoserende at han "innrømmer" tilknytningsproblemene sine, da har han ingen forpliktelse til å oppføre seg anstendig mot meg. Det blir liksom at det er min egen feil at jeg var så teit å gi hjertet mitt til han når han jo har innrømt at han har tilknytningsproblemer. Nei, jeg ser allerede nå hvordan denne relasjonen kommer til å utspille seg. Dette gidder jeg ikke. Anonymkode: 1affd...338 Det er ihvertfall ikke noe å spinne videre på nei. Bedre å få videre for egen del.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #66 Skrevet 26. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det gir han makt, at damen ønsker et forhold. For hvis hun ikke ønsket det hadde hun jo ikke trengt han mer. En liten del av han ønsker kanskje et forhold, men så er det en større del av han som vil stikke av, for senere å kanskje kunne stikke innom igjen, for å føle seg ønsket - fortsatt. Empati er det nok ikke særlig plass til i en slik forvirret hjerne. Anonymkode: 21932...18f Veldig interessant. Han er med andre ord oppskriften på drama og et ustabilt liv. Stikk motsatt av det jeg ønsker meg i livet. Jeg ser alt dette, intellektuelt. Så jeg fatter ikke hvorfor jeg tenker på ham så intenst, og ønsker å oppleve den helga igjen. Det er fucked up. Anonymkode: 1affd...338 1
Gjest Bond Skrevet 26. mars 2016 #67 Skrevet 26. mars 2016 Tråden ryddet for personangrep. Bond, forumansvarlig
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #68 Skrevet 26. mars 2016 En konstruktiv tråd. For en gangs skyld her på kg. Jeg kjenner meg så godt igjen i TS sin situasjon. Jeg har møtt samme mannen og det har vært følelseskaos hos meg i lang tid etter. Har prøvd å finne ut om han er gift eller ikke (det er en dame der han påstår hardnakket er en eks men jeg tviler). Og om jeg dropper kontakt i noen uker, så kommer han luskende tilbake. Men han sier også at han ikke klarer å binde seg. Jeg har avsluttet flere ganger uten at dette har hjulpet. Vi hadde to-tre fine måneder før alt ble kaos. Og jeg sliter med å gå videre fordi han ikke vil gi helt slipp. Antagelig for å få bekreftelse i ny og ne. Når han føler for det. Jeg blir brukt. Anonymkode: 69f8b...3f9
Sandie Skrevet 26. mars 2016 #69 Skrevet 26. mars 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering: jeg har nå fått et ordentlig og gjennomtenkt svar fra ham! Han innrømmer at han har tilknytningsproblemer, 4 real. Og at han virkelig liker meg. Men han lurer på om det jeg ønsker er en kjæreste, siden han er usikker på om han kan være det. Og jeg bare, øh, ja, jeg skrev i Tinderprofilen min at jeg ønsker et seriøst forhold. Og han tok kontakt på grunnlag av den profilen så det bør ikke komme som en overraskelse! Mannen er jo et vandrende paradoks - han tok kontakt med ei dame som i klartekst i profilen sier at jeg vil ha en mann som vil ha et seriøst forhold. Og damer som er klare på at de vil ha seriøsitet og forpliktelse er jo den type menn sin store skrekk! Altså går han jo inn i en sånn dynamikk med vilje! Hva tror dere? Anonymkode: 1affd...338 Det at de har forpliktelses-issues hindrer dem ikke fra å date desverre.Mange liker spenningen rundt det,og oppmerksomheten de får.Jeg synes du skal ta svaret hans til deg,og gå videre.Du alene kan ikke forandre ham,og du kan risikere å vente i årevis på noe som aldri kommer til å skje. 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #70 Skrevet 26. mars 2016 Ser ut som du har sett hvor dødfødt dette er TS, applaus til deg. Jeg har vært i en noe lignende situasjon, møtte en mann som sa masse fine ting og sendte meldinger hele tiden. Ventet 4 uker med sex. Da ble meldingene sjeldnere, helt til han var stille en uke og jeg måtte presse frem hva han tenkte. Nei, han ville ikke ses mer, men han la skylden på meg - jeg hadde vært avvisende, jeg kunne umulig være interessert når jeg ventet så lenge med sex, jeg gav ikke nok av meg selv, etc. Så møter jeg en jente som også har datet han, og gjett hva? Han hadde sagt de samme tingene til henne. En umoden mann som ikke vil forplikte seg, og får jenta til å tro at hun har gjort alt galt i datingprosessen. Jeg lå og gråt i flere dager, men da jeg møte denne jenta skjønte jeg at han var hele problemet og jeg kunne ikke gjort noe annerledes. Livet er for kort til å bruke tid på sånne menn! Anonymkode: 7f465...f73 2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2016 #71 Skrevet 26. mars 2016 Den 23.3.2016 at 20.25, AnonymBruker skrev: Menn vil ikke ha forhold, sånn er det bare. De vil bare tømme seg i flest mulig damer. Vet det er kjipt men.. bare å innse det egentlig. Anonymkode: 57511...716 Her passer det vel inn med en klassisk kg-kommentar. Er du bitter eller? Neida, ikke alle menn er ute etter å tømme seg. En del ønsker seg et fast forhold. Ser man på byen så er det stort sett de mennene som er mest intense med å prøve seg på damene, som damene går etter og ender opp med bare ett ligg. Da hører man som oftest etterpå hylekoret å klage på at alle menn er drittsekker og bare ute etter sex. Da kan det være greit å benytte seg av andre arenaer enn byen for å treffe menn. Anonymkode: 70274...510 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå