Gå til innhold

Samboer med til gynekolog?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Fireball skrev:

Det er ikke det at det er ille, og det handler ikke om at det er flaut på grunn av f. eks underlivet mitt; sier seg selv at han har sett alt det før.
Jeg bare føler meg generelt mest komfortabel med å dra til lege, gynekolog, o.l., alene; selv om jeg ikke har noe problem med å forstå at noen ønsker støtte enten i form av at kjæresten er med inn eller venter utenfor.

Ikke sant, jeg foretrekker å dra alene også,men ser ikke problemmet om noen andre vil ha med noen til støtte :)

Vi alle er forskjellige :) Gudskjelov for det!

Anonymkode: f4f51...684

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Eighth Planet skrev:

Oi. så negative folk er. Klart du kan det! Jeg hadde selv med venninne :) Viste seg at jeg hadde skeiv livmor, så gjorde vondere enn normalt.

Jeg også hadde skeiv lovmorhals! Sykt vondt å ta den ut!

Jeg hadde med mannen. Ikke fordi jeg var redd, det bare ble sånn og han og jeg har et heldig naturlig forhold til dette. Sexlivet vårt har ikke blitt påvirket av verken dette eller fødsel, slik det nevnes over her. Har aldri tenkt på at det skulle være rart å ha ham med på noe som helst. Med unntak av på do, haha. 

Klart du tar ham med hvis du vil! 

Anonymkode: ad22b...f10

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sant, jeg foretrekker å dra alene også,men ser ikke problemmet om noen andre vil ha med noen til støtte :)

Vi alle er forskjellige :) Gudskjelov for det!

Anonymkode: f4f51...684

Nei, er nettopp det :) Viser ikke noe form for "hell no"-holdning, bare liker best å dra dit alene.

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du vet at mange menn som ser en fødsel fra andre steder enn hodeenden sliter med sexlivet etterpå? Tror du det er bedre p se en gynekolog grafse rundt med ul og spekulum? Neppe. Er man voksen nok til å ha sex og spiral er man voksen nok til å ta turen til gyn aleine.

Anonymkode: 26fd9...765

"Er man voksen no til å ha sex og sprial er man voksen nok til å ta turen til gyn alene", det må være det teiteste jeg har hørt. 

Så man er ikke voksen om man ønsker noen med seg?

Anonymkode: 1b17b...c7b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Av samme grunn som at man ikke går til en øre nese hals spesialist for å behandle en enkel halsbetennelse. Fastleger gjør det hele tiden og klarer det helt fint selv om alt er etter boka, noe det vanligvis er.

Anonymkode: 29fdd...b9e

Min fastlege kluddret i over 20 min for å finne den. Og den første legen jeg var hos kunne ikke fjerne den en gang, før hun hadde aldri gjort det før! Så nei, leger kan ikke alltid gjøre slik. Gyn fant og flere cyster på eggstokkene, som er grunnen til smertene. Fikk beskjed om at jeg hadde fremfall av livmor hos fastlege, og han anbefalte meg å begynne hos fyse for å trene bekkenbunnsmuskulatur. Sporte gynekologen om det, han lo av det. Og sa at jeg overhode ikke hadde fremfall, han kjente så vidt livmor med finger når jeg trykket ned livmor. Så nei, leger er ikke alltid flinke til slikt! 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen ble igjen i bilen, men fy søren så forbanna vondt det var når han deonut sprialen. Angrer på at jeg ikke hadde med mannen, da jeg var veldig redd og syns det var veldig vondt. Hadde og cyster på den ene eggstokken, noe jeg syns var litt ekkelt å få beskjed om alene. Heldigvis ferdig nå, og kan nyte resten av påsken på jobb :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...